جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
23166 بازدید

تست هوش با توپ: آیا می توانید در 15 ثانیه تعداد توپ های داخل تصویر را تشخیص دهید؟

تست هوش با توپ: آیا می توانید در 15 ثانیه تعداد توپ های داخل تصویر را تشخیص دهید؟
خواندن 4 دقیقه
3.5
(61)

تست هوش با توپ: فقط افرادی با ذهن یک نابغه می توانند این معمای تصویری را حل کنند. آیا می توانید در طول 15 ثانیه تشخیص دهید که چند توپ در تصویر وجود دارد؟

تست هوش با توپ روشی سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شما است. در این نوع از پازل ها باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی و استدلال منطقی خود به پاسخ برسید. معماهای تصویری با افزودن یک عنصر سرگرم کننده به پازل ها، یک معمای ساده را جالب تر می کنند. برای رسیدن به راه حل باید خلاقانه فکر کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما قرار دارد.

به هر حال آیا برای حل پازل امروز آماده اید؟

تست هوش با توپ؛ در تصویر چند توپ وجود دارد؟

توپ ها را بشمارید

در تصویر بالا باید تعداد توپ های داخل تصویر را مشخص کنید. پازل از بینندگان می پرسد که «چند توپ در عکس وجود دارد؟». در تست هوش با توپ، توپ های رنگارنگ به شکل هرمی روی هم چیده شده اند. بنابراین، در حین شمارش تعداد کل توپ های موجود در تصویر، باید توپ های پنهان را نیز که دیده نمی شوند، بشمارید.

شما باید قبل از پاسخ دادن به این معما با دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده اما دریافتن آن دشوار است. به این حال به یاد داشته باشید پاسخ تست هوش با توپ در پایین صفحه قرار دارد. اما قبل از تمام شدن 15 ثانیه، خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

.

.

.

.

همچنین شما می توانید مهارت های کارآگاهی خود را با حل آزمون تشخیص قاتل بستنی فروش محک بزنید!

.

.

.

.

آیا تعداد توپ ها را در 15 ثانیه تشخیص دادید؟

جواب تست هوش با توپ

اگر به شکلی که توپ ها در تصویر روی هم چیده شده اند نگاه کنید، می توانید تعداد دقیق توپ های داخل تصویر را تشخیص دهید. بیایید هر ردیف یا سطح را یکی یکی بررسی کنیم. در بالا، تنها یک توپ وجود دارد. در زیر سطح بالا، 3 توپ قابل مشاهده و 1 توپ مخفی وجود دارد. در زیر آن، 5 توپ قابل مشاهده و 4 توپ مخفی وجود دارد. در پایین، 7 توپ قابل مشاهده و 9 توپ مخفی وجود دارد.

جواب تست هوش با توپ

بنابراین، پاسخ تست هوش با توپ این است که در کل 30 توپ (1 + 4 + 9 + 16) در عکس وجود دارد.

این پازل فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای آزمایش ضریب هوشی شماست. با این حال، اگر می خواهید واقعا از سطح ضریب هوشی خود آگاه شوید، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است. بنابراین به ما بگویید، آیا تعداد دقیق توپ‌ها را در 15 ثانیه تشخیص دادید؟

تست عشق را از دست ندهید! این تست شخصیت شناسی می تواند فاش کند که شما چقدر رمانتیک هستید.

فواید تست هوش

تفریح و سرگرمی تنها مزیت تست های هوش نیست! دانشمندان می گویند معماها و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش با توپ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 61

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. دکتر ن نیم‌رخ
    دکتر ن

    ۲۵ تا بیشتر نیست. شما اشتباه میکنید

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان