جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
21 بازدید

آزمون مار پنهان: اگر بتوانید مار پنهان شده در رودخانه را پیدا کنید، بینایی عالی دارید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون مار پنهان: اگر بتوانید مار پنهان شده در رودخانه را پیدا کنید، بینایی عالی دارید!
خواندن 3 دقیقه
3.7
(6)

آزمون مار پنهان: آیا می توانید مار مخفی شده در رودخانه را پیدا کنید؟ ادعا شده است تنها افراد تیزبین می توانند خزنده سمی پنهان شده در تصویر را پیدا کنند. برای پیدا کردن مار ما به شما 12 ثانیه زمان می دهیم.

آیا می خواهید بدانید قدرت بینایی شما تا چه اندازه خوب است؟ اگر می خواهید بدانید پس آزمون مار پنهان را انجام دهید. این چالش خطای دید می تواند راهی جذاب برای محک زدن چشمان شما باشد. زیرا خطای دید تصویری است که مغز شما را فریب می دهد و باعث می شوند تا اشیا را اشتباه ببینید. مدتی است که این توانایی خطای دید توجه مردم را از سراسر جهان به خود جلب کرده است. علاوه بر این، آنها برای تقویت توانایی های شناختی و مهارت های بصری نیز مفید هستند. با تمرین منظم می توان به سرعت بر توانایی حل چالش های توهم نوری مسلط شد.

تصویر آزمون مار پنهان

مار پنهان در رودخانه

در تصویر بالا یک مار به خوبی در آب استتار کرده است. ما شما را به چالش می کشیم تا در 12 ثانیه خزنده مخفی در تصویر را تشخیص دهید. با هر حال، تشخیص مار آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

پیدا کردن مار کاری ساده است، اما محدودیت زمانی آن را دشوار کرده است. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای راحت تر شدن آزمون مار پنهان، خوب حواس تان را جمع کنید. خوب زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

12 ثانیه شما تمام شد.

کنجکاو هستید می خواهید بدانید مار کجاست؟ جواب را در بخش زیر بررسی کنید.

پاسخ

جواب تست مار مخفی

آزمون ها و پازل های بینایی به افزایش قدرت بصری شما کمک می کند. بنابراین، با هر آزمایشی مهارت های بینایی شما بهبود خواهد بخشید. در این تست بینایی شما باید مار را پیدا می کردید. اگر موفق شدید خزنده را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید به شما تبریک می گوییم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون مار پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. email generator with inbox نیم‌رخ

    I have no idea how I got here, but I thought this post used to be fantastic.

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان