جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
2.9
(12)

عشق و قدردانی از همسر: اکثر اوقات زندگی پر مشغله امروزی نمی گذارد تا با شریک زندگی خود وقت زیادی بگذرانید، او را به تفریح ببرید یا وقت بیشتری با او سپری کنید. اما خوب این بدان معنا نیست که نمی توانید از همسرتان قدردانی کنید یا به او توجه نشان دهید. در میان 365 روز سال حتما روزهایی وجود دارد که می توانید حس قدردانی خود را به شریک زندگی تان نشان دهید. برای این کار باید زبان عشق شریک زندگی خود را بدانید.

زبان های عشق به پنج سبک مختلف ارتباط عشق و قدردانی در یک رابطه اشاره دارند که شامل سپری کردن زمان با کیفیت با همدیگر، لمس فیزیکی، کلمات تاییدی، انجام کاری خاص برای شریک عاطفی و دادن هدیه یا دریافت آن می شوند.

برای شما: چگونه برای یک پیک نیک عاشقانه و رمانتیک برنامه ریزی کنیم؟

نشان دادن عشق و قدردانی به همسر

بیشتر مردم دوست دارند در طول سال روزهای خاصی داشته باشند که نشان از عشق بیش از حد آنها به یکدیگر باشد. شریک زندگی شما به اطمینان و امنیت نیاز دارد که عشق و قدردانی در انجام کارهای بزرگ و کوچک آن را به ارمغان می آورد.

مطلب مرتبط: از تقدیم گل تا بستن عهد و پیمان؛ هفته ولنتاین را با این کارها سپری کنید!

در این جا راهکارهای نشان دادن عشق و قدردانی به همسر آورده شده که می‌توانید برای یادآوری مهر و محبت به همسرتان از آن ها استفاده کنید.

یک کارت قدردانی برای همسرتان بفرستید

وقتی سرکار هستید، برای همسرتان یک نامه قدردانی بنویسید و به خانه یا محل کار او ارسال کنید. نوشتن یک پیام معنادار برای شریک زندگی‌ راهی ساده و آسان بر تاکید اهمیت او در زندگی شماست.

عشق و قدردانی از همسر با انجام کارهای ساده که نشان از عشق دارد

مهم نیست کارهای بزرگی انجام دهید، مثلا او را به سفر ببرید یا هدایای گران قیمت بخرید، بلکه می توانید با کارهای ساده عشق خود را به او نشان دهید. یک روز که در خانه هستید، میان وعده مورد علاقه او را درست کنید. اگر زودتر از او به خانه می رسید، عصرانه را شما آماده کنید، آهنگ مورد علاقه او را بگذارید، یا آهنگی را انتخاب کنید که در اولین قرار خود گوش کرده اید.

بیشتر بخوانید: کالری سوزی و رابطه جنسی: آیا با رابطه جنسی کاهش وزن بیشتری خواهید داشت؟

همه اینها نشان از عشق شما نسبت به شریک عاطفی تان دارد. شب پس از یک روز شلوغ با هم فیلم ببینید یا برنامه مورد علاقه او را تماشا کنید. این کارهای کوچک و ساده که حتی ممکن است به چشم نیاید به او نشان می دهد که اهمیت زیادی در زندگی شما دارد.

به حرف های او گوش کنید

عشق و قدردانی از همسر: هنگام صحبت با همسرتان از انجام چندین کار به طور همزمان خودداری کنید. در چنین مواقعی تمام فکر و ذکر شما باید صحبت های او باشد. با دقت تمام به او گوش کنید و او را همراهی کنید. این کار باعث می شود، شما تنها کسی باشید که همسرتان با او درد و دل می کند.

عشق میان زن و شوهر

به او کمک کنید

اگر می دانید که شریک زندگی شما مضطرب است و با استرس زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، سعی کنید در حل مسئله به او کمک کنید. تلاش کنید با انجام کاری که انجام دادن آن را دوست ندارد، یا وقت انجام آن را ندارد، مانند بیرون بردن سطل زباله به همسرتان کمک کنید.

عشق و قدردانی از همسر؛ از همسرتان تعریف کنید

با تعریف کردن، از شریک زندگی‌تان قدردانی کنید. به توانایی های او اشاره کنید و در این مورد صادقانه از احساس خود صحبت کنید.

مطلب مرتبط: فواید یوگا بر رابطه جنسی: اگر به دنبال رابطه جنسی بهتر هستید این 5 حرکت یوگا را انجام دهید!

به احساس شریک عاطفی خود احترام بگذارید

احساسات هر فردی منحصر به خود اوست و روش خاصی برای ابراز آن دارد. هنگامی که شریک زندگی شما ابراز هیجان یا ناراحتی می کند یا برای انجام یک کار اشتباه خودش را سرزنش می کند، او را قضاوت نکنید. باید به حرف های او گوش کنید و از نادیده گرفتن احساساتش خودداری کنید. در عوض با او همراهی کنید اگر شاد است با او شادی کنید اما اگر غمگین است برای رفع ناراحتی او دست به کار شوید.

عشق و قدردانی از همسر؛ او را به یک شام دو نفره دعوت کنید

سعی کنید برخی شب ها با هم شام بخورید، یا در خانه آشپزی کنید یا با هم به رستوران بروید و غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. فرقی نمی کند چند سال است که ازدواج کرده اید یا چند فرزند دارید، گاهی اوقات خود را به یک قرار عاشقانه دعوت کنید و از صحبت با همدیگر، به دور از تنش ها و دغدغه های زندگی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: چگونه گرما و علاقه را به رابطه برگردانیم؟

کارهای مورد علاقه همدیگر را انجام دهید

عشق و قدردانی از همسر: از علایق یکدیگر سر در بیاورید و گاهی کارهایی را که علاقه دارید را با هم انجام دهید. فهرستی از کارهایی تهیه کنید که هر کدام به آن علاقه دارید و سعی کنید در اوقات فراغت از انجام آن ها لذت ببرید.

به او احترام بگذارید

به شخصیت همدیگر احترام بگذارید، رفتارها، عواطف، احساسات هر فرد منحصر به خود اوست. پس سعی کنید شخصیت شریک زندگی خود را درک کنید، به آن توجه کنید و به ویژگی هایی که بیش از همه در شخصیت همسرتان دوست دارید اشاره کنید.

مطلب مرتبط: ویژگی زوج های موفق؛ چطور یک ازدواج خوب داشته باشیم؟

عشق و قدردانی از همسر؛ در زمان حال زندگی کنید

عشق

سعی کنید زیاد به احتمالات وقوع اتفاقات در آینده توجه نکنید. در زمان حال زندگی کنید و به احساسات خود در همان لحظه توجه کنید. انرژی خود را صرف سپری کردن وقت با همسرتان کنید و از فکر به آینده خودداری کنید. به این فکر کنید که چطور می توانید همچنان زندگی مملو از عشق داشته باشید؟ و یافتن این پاسخ می تواند به شما در نشان دادن عشق و قدردانی به همسرتان کمک کند.

مطلب مرتبط: ۵ رفتار که اعتماد را در رابطه‌ها خدشه دار می‌کند!

کلام پایانی

به یاد داشته باشید که هر روز از سال می توانید احساس قدردانی و عشق خود را به شریک زندگی تان نشان دهید. مهم این است که هر فرد در یک رابطه احساس کند بودنش اهمیت دارد و در هر شرایطی چه سختی و چه آسانی دیده و شنیده می شود.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان