جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
1
(1)

روز ولنتاین روز عشق، شادی و احساسات زیباست. افراد در این روز به عزیزترین فرد زندگی خود ابراز علاقه می کنند. مردم در سراسر جهان در این روز به عزیزان خود هدیه می دهند و خاطرات به یادماندنی ثبت می کنند. اما هنوز تا 14 فوریه روزی که روز عشق نامیده می شود، یک هفته مانده و از 7 تا 14 فوریه هفته ولنتاین نامیده می شود. در این هفته باید به مناسبت روز عشق چندین کار انجام دهید که همه آن ها در مورد عشق و احساسات درونی شما است.

مطلب مرتبط: ولنتاین 1401 چه روزی است؟

7 فوریه – روز گل سرخ

سال ها است که گل رز نشانه عشق، محبت و اشتیاق است. گل رز آغاز هفته ولنتاین را نشان می دهد و می توانید به معشوق خود یک رز قرمز هدیه دهید تا عشق خود را به او نشان داده باشید. حتی دسته‌های گل رز و انواع دیگری از گل‌ها وجود دارد که می‌توانند برای او خریداری کنید. بله هیچ وقت فراموش نکنید این گل نشان دهنده اشتیاق، صمیمیت و عشق است.

مطلب مرتبط: تاریخچه روز ولنتاین؛ روز عشاق از کجا شروع شد؟

8 فوریه – روز پیشنهاد و خواستگاری

این روز برای بیان احساسی است که به معشوق خود دارید. در 8 فوریه می توانید به او ابراز احساسات کنید و به او بگویید که می خواهید تمام عمر کنار او زندگی کنید. از شریک زندگی خود بخواهید که همیشه کنار شما بماند و هرگز شما را تنها نگذارد. اگر تازه با معشوق خود آشنا شده اید، او را به یک شام یا قرار عاشقانه ای دعوت کنید و به او پیشنهاد ازدواج بدهید.

9 فوریه – روز شکلات

هفته ولنتاین و شکلات

شکلات ها خیلی خاص هستند. می توانید در این روز یک جعبه شکلات به عشق خود هدیه دهید. اگر شریک زندگی شما به شیرینی و به خصوص به شکلات علاقه داشته باشد، قطعا از این هدیه خوشحال خواهد شد. می توانید با هدیه دادن تعدادی گل رز و یک جعبه شکلات این هفته را برای او ماندگار کنید. حتی می توانید نام شریک زندگی خود را روی شکلات ها حک کنید یا جعبه شکلات را مطابق با آنچه که همسرتان دوست دارد سفارش دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین متن های تبریک برای روز ولنتاین

10 فوریه – روز هدیه دادن خرس

خرس های عروسکی نماد عشق خالص شما هستند. می توانید عشق خود را با هدیه دادن یک عروسک به شریک زندگی خود ابراز کنید. مردم در این روز به عزیزان خود یک عروسک هدیه می دهند تا فرد بتواند این یادگاری را برای همیشه نگه دارد. این کار باعث شادی و نشاط زیادی در آن ها می شود.

11 فوریه – روز عهد و پیمان

عهد و پیمان بستن مهم است و نشان می دهد که حاضرید برای عملی کردن آن هر کاری انجام دهید. 11 فوریه روز نشان دادن تعهد به شریک زندگی شما است. در واقع شما در 11 فوریه به همسر خود نشان می دهید که به زندگی خود متعهد هستید و به عشق و رابطه خود پایبند می مانید.

12 فوریه – روز آغوش

در آغوش گرفتن زیباترین شکل نشان دادن عشق است و باعث می شود فرد احساس امنیت و صمیمیت کند. یک آغوش محکم و محبت آمیز می تواند تمام نگرانی ها، دردها و دغدغه ها را از بین ببرد. در هفته ولنتاین، 12 فوریه به عنوان روز آغوش شناخته می شود و مردم عزیزان خود را در آغوش می گیرند.

مطلب مرتبط: 10 بهترین هدیه برای مردان در روز ولنتاین

13 فوریه – روز بوسه

بوسه ها صمیمی ترین و خالص ترین احساس شما را نمایان می کنند. در این روز می توانید شریک زندگی خود را ببوسید و به او یادآوری کنید که چرا او را انتخاب کرده اید و برایتان مهم است. بوسه به معنای صمیمیت، عشق و تعهد است.

14 فوریه – روز ولنتاین

هفته ولنتاین

بالاخره بزرگترین و زیباترین روز “ولنتاین” فرا خواهد رسید. این روز برای عاشقان اهمیت زیاید دارد به همین دلیل 14 فوریه برای ابراز عشق در بین آن ها جشن گرفته می شود. زوج‌ها در این روز یک قرار عاشقانه برنامه‌ریزی می‌کنند و با گردش یک روزه به همدیگر محبت هدیه می دهند تا همدیگر را خوشحال کنند. این روز برای خیلی از زوج ها یک روز ویژه است که بی صبرانه منتظر آمدنش هستند.

بیشتر بخوانید: رنگ خرس های کادو ولنتاین: هر چه که درباره رنگ خرس های عروسکی باید بدانید!

بهترین متن های تبریک ولنتاین

  • تو همه چیز منی، روز ولنتاین مبارک!
  • تو تنها کسی هستی که برایش ایموجی های قلب و چشم قلبی می فرستم.
  • هرچند این روز یک بار در سال می آید، اما باید بدانی که من هر روز و هر لحظه تو را دوست دارم. عشق من نسبت به تو هیچ وقت از بین نمی رود.
  • هر چه زمان بیشتری را با هم می گذرانیم، بیشتر عاشقت می شوم. روز ولنتاین مبارک!
  • فراموش نکن که دوست دارم برای همیشه!

مطلب مرتبط: جذاب ترین ایده های خرید کادو ولنتاین: 12 هدیه که هر دختری آن را می پسندد

  • من هرگز پیش از این که با تو آشنا شوم و بدانم چقدر دوستت دارم، روز ولنتاین را دوست نداشتم.
  • به قول والت ویتمن، “وقتی با هم هستیم. بقیه را فراموش می کنم.” روز ولنتاین مبارک، عشق من. خیلی خوشحالم که مال منی.
  • تو همیشه باعث خندیدن من می شوی، همیشه پروانه وار دورت خواهم چرخید و هرگز رهایت نخواهم کرد، ولنتاین مبارک!
  • هر زمان و هر ساعت از سال دوستت خواهم داشت. ولنتاین مبارک!
  • تو دلیل من برای زندگی هستید. عشق من ولنتاین مبارک!

همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: 11 حقیقت جالب درباره روز ولنتاین که احتمالا شما را شگفت زده خواهد کرد!

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان