جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
2.6
(5)

رابطه جنسی جزء مهم از زندگی مشترک است که باید به آن اهمیت داد. در رابطه جنسی هر کدام از طرفین باید سعی کنند نهایت لذت را از آن ببرند. مطمئنا هیچ کس دوست ندارد در رابطه جنسی تظاهر به ارضا شدن و لذت کنند. اما دلایل متعددی برای ارگاسم دروغین در بین زنان و مردان وجود دارد که همیشه هم از بی علاقگی به جنسی سرچشمه نمی‌گیرد. با این حال دلیل ارگاسم دروغین یا تظاهر به ارضا شدن در زنان چیست؟

بر اساس تحقیقات، 28 درصد از مردان و 67 درصد از زنان اعتراف کردند که با شریک جنسی شان تظاهر به ارضان شدن کرده‌اند. بیایید در مورد دلایلی که منجر به ارگاسم دروغین در زنان و مردان می‌شود، بخوانیم!

احساس درد

ارگاسم دروغین

همانطور که ابتدا گفتیم، زنان بیشتر از مردم حین رابطه جنسی تظاهر به ارضا شدن می‌کنند. وقتی برقراری رابطه برای زن ناراحت کننده و دردآور باشد، او ترجیح می‌دهد تظاهر کند که به ارگاسم رسیده تا زودتر رابطه جنسی به پایان برسد و اما همسرش از این موضوع مطلع نشود.

خوشحال و راضی کردن همسر

دلایل زیادی باعث تظاهر به ارضا شدن در زنان می‌شود. گاهی اوقات برای یکی از طرفین دشوار است که اوج رضایت جنسی را تجربه کنند، در حالی که ممکن است شریک جنسی شان به اوج رسیده باشد، او سعی می‌کند از ارگاسم دروغین استفاده کند. در چنین شرایطی زن سعی می‌کند احساس خودش را پنهان کند تا همسرش احساس رضایت پس از ارگاسم را تجربه کند.

این اتفاق زمای میفتد که یکی از طرفین روحیه برقراری رابطه را نداشته باشند یا به مدت بیشتری برای برانگیختگی نیاز داشته باشد. همچنین درصد زیادی از زنان به آنورگاسمی (تاخیر در ارگاسم) مبتلا هستند یا به دلیل ناآگاهی از بدنشان و بی خبری از آنچه باعث برانگیختگی‌شان می‌شوند ترجیح می‌دهند تظاهر به ارضا شدن کنند.

طبیعی و نرمال نشان دادن رابطه

رابطه جنسی طبیعی یعنی رابطه‌ای که دو طرف از رابطه جنسی لذت ببرند و به ارگاسم برسند. اما زمانی که زنی احساس کند، رابطه جنسی‌اش از حالت طبیعی خارج شده، تظاهر به ارضا شدن می‌کند. همچنین اگر فردی حین رابطه احساس خوبی نداشته باشد، به جای این که بخواهد مشکل را حل کند، به خاطر شریک جنسی اش سعی می‌کند نشان دهد که از رابطه لذت می‌برد. اغلب، اگر فردی نتواند به اوج برسد، ترجیح می‌دهد ضعفش را پنهان کند، به همین دلیل ارگاسم دروغین راهی ساده‌تر برای جلوگیری از احساس ضعفی که تجربه می‌کند و شاید مجبور به اعتراف آن نیز شوند.

خیانت

ارگاسم دروغین

برخی از زنان وقتی پی به خیانت همسرشان می‌برند، سعی می‌کنند با برقراری رابطه او را پایبند کنند و زندگی مشترک‌شان را نجات دهند. به همین دلیل بدون این که از احساس واقعی قلبی شان حرفی بزنند، به ارگاسم دروغین رو می‌آورند تا او را راضی نگهدارند.

از طرفی مردانی که به همسرشان خیانت می‌کنند، حین برقراری رابطه تلاش می‌کنند از هر فعالیتی که باعث ایجاد سوء ظن می‌شوند، خودداری کنند. همین امر باعث می‌شود حین رابطه جنسی تمرکز کافی نداشته باشند و تاخیر در ارگاسم را تجربه کنند که در پایان منجر به ارگاسم دروغین می‌شود.

جذابیت به ارگاسم رسیدن برای همسر

ارگاسم دروغین می‌تواند به اندازه ارگاسم واقعی برای فرد تحریک کننده باشد. حتی چنین حسی می‌تواند شروع یک ارگاسم واقعی و تجربه ارضا شدن و به اوج رسیدن باشد. به خصوص اگر دوست داشته باشد، اوج رضایت جنسی را با همسر و شریک جنسی‌اش تجربه کند. فراموش نکنید که گاهی ارگاسم ساختگی می‌تواند ارگاسم واقعی را در پی داشته باشد.

طولانی شدن زمان انجام رابطه جنسی

ترس ها و ناامنی هایی که زنان حین رابطه جنسی تجربه می‌کنند باعث می‌شود او به ارگاسم دروغین متوصل شود. گاهی اوقات رضایت جنسی در زنان و رسیدن آن ها به اوج مدت بیشتری طول می‌کشد. بر اساس مطالعات انجام شده درصد قابل توجهی از زنان هرگز ارگاسم را تجربه نمی‌کنند و حتی برخی از نظر جسمی قادر به ارگاسم واژینال نیستند.

آن‌ها به جای اعتراف به این موضوع، به دلیل ترس و عدم اطمینان از طرف مقابلشان سعی در تظاهر به ارضا شدن می‌کنند. ارگاسم اغلب شامل مجموعه پیچیده‌ای از مولفه‌های روحی و جسمی است و هیچ ایرادی ندارد اگر گاهی نتوانید به اوج برسید. بنابراین با یافتن ریشه این مشکل، تلاش کنید تا آن را برطرف و درمان کنید.

ترس از خوب نبودن در رابطه جنسی

ارگاسم دروغین

وقتی فردی نتواند در رابطه جنسی به اوج لذت دست پیدا کند، دچار استرس و اضطراب می‌شود. ترس به اوج نرسیدن یا تجربه نکردن ارگاسم سبب می‌شود او در طول رابطه تظاهر به ارضا شدن کند. این فشار گاهی آن قدر زیاد است که فرد به جای تلاش برای مقابله با آن، شکست را قبول کرده و به ارگاسم دروغین رو می‌آورد.

برای لذت بردن شریک جنسی

سطح احساس شادی و لذت هر فرد متفاوت است. همین امر نیز منجر می‌شود تا اگر یکی از طرفین هنگام رابطه جنسی آنچنان که باید احساس رضایت و شادی ندارد، از بازگو کردن آن امتناع کنند. بین دو نفر ممکن است میزان احساس لذت متفاوت باشد، یعنی وقتی یکی از طرفین در اوج لذت جنسی است، ممکن است شریک جنسی او هنوز به احساس لذت دست پیدا نکرده باشد، به همین دلیل او با احساس گناه، سعی در سرکوب احساس لذت و خوشحالی‌اش دارد. حتی در چنین مواقعی ممکن است فرد فکر کند که لیاقت و شایستگی تجربه چنین احساسی  را ندارد به همین دلیل هرگز به لذت واقعی دست پیدا نمی‌کند.

وضعیت نامناسب روحی یا جسمی

وضعیت روحی و جسمی افراد نیز می‌تواند مانع از ارگاسم واقعی در فرد شود. وضعیت نامناسب روحی و روانی می‌تواند بر میل جنسی افراد تاثیر بگذارد. آسیب های جسمی و جنسی نیز می‌تواند مانع از آن شود که فرد به ارگاسم برسد. اگر شما یا شریک جنسی‌تان در طول رابطه جنسی مجبور به ارگاسم دروغین می‌شوید، بهتر است صادقانه در مورد آن صحبت کنید و به دنبال راه حل باشید. اگر ریشه مشکل شما از مشکلات روانی یا جسمی سرچشمه می‌گیرد یا دچار ترومام شده‌اید، حتما به یک درمانگر جنسی مراجعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان