جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
59 بازدید

تست شخصیت شناسی جنبه های مثبت؛ آنچه اول می بینید ویژگی های مثبت شما را آشکار می کند!

تست شخصیت شناسی جنبه های مثبت
خواندن 3 دقیقه
4.3
(16)

تست شخصیت شناسی جنبه های مثبت: در این خطای دید، آنچه ابتدا در تصویر می بینید، ویژگی های شخصیتی مثبت شما را آشکار می کند. خوب اول چی دیدی؟

خطای دید پدیده ها یا تصاویری هستند که ما آنها را متفاوت از آن چه واقعا هستند درک می کنیم. به عبارت دیگر، خطای دید زمانی اتفاق می افتد که چشمان ما اطلاعات نادرست را به مغزمان ارسال می کند. در نتیجه مغز ما فریب خورده و باعث می شود چیزی را درک کنیم که با واقعیت مطابقت ندارد.

امروزه خطای دید در حوزه های مختلف از سرگرمی گرفته تا روانکاوی کاربرد دارد. تست شخصیت شناسی جنبه های مثبت نیز از جمله تصاویری است که می تواند جنبه های پنهان شخصیت شما را فاش کند.

تست شخصیت شناسی جنبه های مثبت

در تصویر چه می بینید

کارشناسان می گویند آنچه اول در تصویر فوق می بینید، به تعیین ویژگی های شخصیتی مثبت شما کمک می کند. بنابراین، ابتدا چه دیدید؟

در تصویر دو چیز دیده می شود:

  • درختان (به رنگ بنفش)
  • صورت (به رنگ نارنجی)

هر یک از اینها می تواند اطلاعاتی در مورد ویژگی های شخصیتی شما نشان دهد.

فواید تست های شخصیت شناسی

تست‌های شخصیت، ارزیابی‌های سیستماتیکی هستند که با هدف اندازه‌گیری جنبه‌های مختلف شخصیت و رفتار افراد، مانند مهارت‌های بین فردی، ارزش‌ها، خلق‌وخو، درون‌گرایی و برون‌گرایی، عواملی که او را به سمت موفقیت سوق می‌دهد و موارد دیگر، انجام می‌شود. در حالی که این اواخر تست های شخصیت شناسی در روانشاسی محبوبیت زیادی پیدا کرده است، تست های شخصیت تجاری، ده ها سال است استفاده می‌شود.

درختان

اگر ابتدا در تست شخصیت شناسی جنبه های پنهان درختان را دیدید، یعنی شما فردی پر انرژی و شاد هستید. همچنین شما خودجوش هستید و کنجکاوی زیادی به کشف چیزهای جدید در زندگی دارید.

دیدن چهره در تست شخصیت شناسی جنبه های مثبت

اگر اول چهره را دیدید است، به این معنی است که دوست دارید همه چیز در زندگی شما مرتب و منظم باشد. یعنی مهارت های ذهنی شما در طراحی و برنامه ریزی عالی است. دانستن اینکه فردا، هفته بعد یا حتی ماه آینده چه اتفاقی می افتد باعث می شود احساس امنیت و راحتی کنید.

تحقیقات ثابت کرده است که تصاویر خطای دید بینش جالبی در مورد نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست شخصیت شناسی جنبه های مثبت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 16

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان