جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
108 بازدید

آزمون شناسایی دزد واقعی: در 7 ثانیه دزد واقعی را تشخیص دهید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون شناسایی دزد واقعی: در 7 ثانیه دزد واقعی را تشخیص دهید!
خواندن 2 دقیقه
3.9
(217)

آزمون شناسایی دزد واقعی: آیا می توانید در عرض 7 ثانیه دزد واقعی را تشخیص دهید؟ ادعا شده است تنها یک کارآگاه حرفه ای می تواند این تست هوش تصویری را حل کند. شما چطور؟

آزمون شناسایی دزد واقعی یک معمای ذهنی سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شما است. در این نوع از بازی های فکری، باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی و استدلال منطقی خود به پاسخ برسید. برای رسیدن به راه حل باید خلاقانه فکر کنید.

آزمون شناسایی دزد واقعی

دزد کیست؟

در تصویر بالا، باید تشخیص دهید که چه کسی واقعا یک دزد است. در تصویر شما می توانید سه شخص را ببینید که درون یک گاوصندوق  هستند. با این حال، فقط یکی از آنها واقعا دزد است و دو نفر دیگر نقش بازی می کنند. این پازل بینندگان را با پرسیدن این سوال «دزد واقعی کیست؟» به چالش می کشد.

قبل از پاسخ دادن به سوال باید با دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پیدا کردن پاسخ ساده می تواند کاری دشوار باشد. با این حال، پاسخ آزمون شناسایی دزد واقعی در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا موفق شدید دزد واقعی را تشخیص دهید؟

پاسخ

اگر با دقت به لباس و سر و وضع هر 3 سارق نگاه کنید، می توانید دزد واقعی را شناسایی کنید. به هر حال، پاسخ آزمون شناسایی دزد واقعی فرد سمت چپ تصویر است، او یک دزد واقعی است. اگر دقت کنید متوجه می شوید که مرد وسطی نقایش را برداشته و چهره اش معلوم شده است. فرد سمت راست دستکش نپوشیده و اثر انگشتش در همه جا باقی خواهد ماند. بنابراین او هم نقش بازی می کند. تنها فرد سمت چپ است که هم نقاب و هم دستکش دارد.

دزد واقعی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد واقعی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 217

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان