جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
97 بازدید

آزمون شناخت زن دروغگو: آیا می‌توانید در طول 4 ثانیه زن دروغگو را شناسایی کنید؟

آزمون شناخت زن دروغگو: آیا می‌توانید در طول 4 ثانیه زن دروغگو را شناسایی کنید؟
خواندن 4 دقیقه
4
(193)

آزمون شناخت زن دروغگو: همانطور که می‌بینید شما باید زن دروغگو را پیدا کنید. مردی که روی تخت بیمارستان افتاده نیاز به کمک داشته تا زنده ماند و حالا این دو زن مدعی هستند که او را نجات داده اند. شما چه فکر می‌کنید کدام یکی از زن ها را جان او را نجات داده و کدام یک در حال دروغگویی است؟ برای حل آزمون شناخت زن دروغگو سعی کنید از مهارت جزئی نگری و تیزهوشی و تیزبینی تان استفاده کنید زیرا هیچ راه دیگری برای حل آن وجود ندارد.

آزمون شناخت زن دروغگو

آزمون شناخت زن دروغگو

یک بار با تمام حواس و دقت‌تان به تصویر نگاه کنید تا زن دروغگو را تشخیص دهید. فراموش کنید که تست های هوش مانند این آزمون جذاب، پیچیده نیست بلکه می خواهد قدرت تیزهوشی شما را به چالش بکشد.

اگر از حل بازی های سرگرم کننده و پازل ها لذت می برید، پس این بازی فکری و تست هوش مناسب شما است. بازی های فکری شما را وادار می‌کند تا از خلاقیت تان استفاده کنید. به این ترتیب شما هم بازی می‌کنید و ذهن‌تان را تقویت می‌کنید. در چنین مواقعی سعی کنید مغزتان موضوع را به روشی متفاوت تجزیه و تحلیل کند. این نوع پازل های فکری با افزودن یک عنصر سرگرم کننده به یک معمای ساده جالب تر می شوند. مثلا هیجان حل آزمون شناخت زن دروغگو به زمانی است که برای تعیین شده است. برای حل این چالش 4 ثانیه زمان دارید.

4 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

.

سرنخ تصویر

آزمون شناخت زن دروغگو

خوب اگر بخواهیم کمی به شما کمک کنیم، بهتر است کمی از جزئیات تصویر برایتان شرح دهیم تا بهتر عمل کنید. ابتدا بیایید یک بار دیگر همه تصویر را از نظر بگذرانید، از بالا به پایین تصویر و از چپ به راست، به زن سمت چپ نگاه کنید و او دست راست مرد را گفته و به او می‌گوید که من برای نجات تو مغزم را داده‌ام! کمی فکر کنید آیا این حرف او منطقی است؟ چطور خودش می‌تواند زنده بماند؟! از این حرف او که بگذریم، ظاهر ترسناکی هم دارد.

حالا به مرد نگاه کنید، تعجب کرده و استرس و اضطراب را می‌توانید روی صورتش ببینید. زن سمت را نیز شبیه خون آشام ها است. او نیز دست سمت راست مرد را گرفته است و مدعی است که برای نجات مرد به او خون داده است. خوب البته این حرف زن، منطقی تر است و می‌توان فکر کرد که اگر یکی از زن ها مرد را نجات داده است، مطمئنا همین زن خون آشام است. اما شما باید تشخیص دهید که زن دروغگو کیست؟

.

.

.

عجله کنید زمان زیادی برای حل آزمون شناخت زن دروغگو ندارید!

.

.

.

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ به آزمون شناخت زن دروغگو

آیا از تصویر به جواب رسیدید؟ مطمئنا اگر سرنخ را خوانده باشید، به جواب درست دست پیدا کرده اید. اما آیا همه تان موفق شده اید یا خیر؟ ما این پایین جواب درست را به اشتراک می‌گذاریم، آن هایی که فکر می‌کنند جواب درست داده اند، جواب شان را با جواب درست معما مقایسه کنید، اگر همان پاسخ بود، به شما تبریک می‌گوییم اما خوب اگر اشتباه کرده باشید، حالا جواب درست را خوانده و مشاهده کرده اید. با این حال اگر هنوز به دنبال آن می‌گردید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

آزمون شناخت زن دروغگو

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناخت زن دروغگو لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 193

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. ؟؟؟؟؟؟؟؟ نیم‌رخ
    ؟؟؟؟؟؟؟؟

    اخه اولا سیم سرم به مرد متصل نیست و دوما خون اشام ها خون ندارن. پس زن سمت چپ درست میگه چون اون یه زامبی هست و زامبی ها قبلا ادم بودن پس زن سمت چپ که قبلا ادم بوده مغزش رو به مرد داده و خودش تبدیل به یه زامبی شده.

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان