جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
2.9
(13)

زنان هدیه خداوند در دنیایی مملو از شگفتی هستند. آن ها زیبایی تحسین برانگیزی دارند که چشم ها را به خود خیره می کنند، درست مانند زیباترین زنان 2022 که با توجه به استاندارد زیبایی ظاهر آن ها در بین دیگر زنان جهان نظیر ندارد.

آن ها نه تنها خیره کننده هستند، بلکه در صنایع مربوطه خود بی نهایت حرفه ای عمل می کنند و رو دست ندارند. چیزی که آنها را جذاب تر جلوه می دهد، انعطاف پذیری و موفقیت آنهاست. علاوه بر این، آن ها باهوش ترین، زیباترین ترین و موفق ترین زنان جهان به حساب می آیند.

زیباترین زنان 2022: یائیل شلبیا

یائیل شلبیا از زیباترین زنان 2022

در سال 2022، یک مدل 19 ساله اسرائیلی به عنوان جذاب ترین زن جوان جهان انتخاب شد. یل شلبیا خلبان نیروی هوایی اسرائیل و برنده نظرسنجی “زیباترین چهره های سال 2022 جهان” مجله پیپل است. او همچنین در تبلیغات خط تولید لوازم آرایشی کایلی جنر، رنوار و یک برند پوشاک اسرائیلی، حضور داشته است. علاوه بر این، او مدل برند KKW نیز بوده است.

مطلب مرتبط: رگی- ژان پیج ستاره سریال بریجرتون جذاب ترین مرد جهان لقب گرفت!

بلا حدید

جذاب ترین زنان جهان بلا حدید

بر اساس تحقیقات «نسبت طلایی زیبایی فی یونان»، بلا حدید دارای ویژگی‌های ایده‌آل زیبایی صورت زن در جهان است که او را در بین زیباترین زنان 2022 قرار می دهد. بلا به عنوان مدلی حرفه ای و با تجربه، برای برند های برجسته ای در صنعت مد مانند تامی هیلفیگر، دایان فون فورستنبرگ و مارک جیکوب کار کرده است. او از خواهر دوقلویش بلا بزرگتر است، اما این موضوع نیز نتوانسته مانعی بر لقب او به عنوان سوپر مدل از سوی صنعت گران مد شود. او از موفق ترین زنان جهان به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: زیباترین و جذاب ترین زنان اوکراینی در سال 2022

شیلین وودلی

شیلین وودلی از جذاب ترین زنان جهان

شیلین وودلی، اهل سیمی ولی کالیفرنیا، یک مدل برتر و بازیگر برجسته است. او در چندین فیلم و سریال تلویزیونی به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده است. وودلی همچنین خارج از صنعت بازیگری، یک فعال محیط زیست است.

او و مادرش یک موسسه خیریه به نام All It Takes راه‌اندازی کرده اند، برنامه رهبری جوانان که به جوانان همدلی، دلسوزی، مسئولیت پذیری و هدفمند زندگی کردن آموزش داده می شود. با این کار آن ها سعی می کنند جوانان تغییرات مثبت طولانی مدت در زندگی خود و دیگران ایجاد کنند. او به عنوان یکی از بهترین بازیگران زن و جزء زیباترین زنان 2022 است.

مطلب مرتبط: مشهورترین چهره های ۲۰۲۲ چه کسانی هستند؟

بلا تورن

بلا تورن

بازیگر تلویزیون و خواننده بلا تورن در 8 اکتبر 1997 در پمبروک پاینز فلوریدا به دنیا آمده است. تورن، یکی از خیره کننده ترین زنان جهان، مدافعی برای انجمن و بنیاد سیستیک فیبروزیس و نوماد است.

او در سازمانی به کودکان در آفریقا وسایل ضروری زندگی مانند غذا و مراقبت های پزشکی کمک می کند. تورن در فصل جاری سریال Famous in Love در Freeform نقش پیج را بازی می کند.

هانا جتر جزء جذاب ترین زنان جهان

هانا چتر

وقتی به زنی زیبا و با استعداد فوق العاده در ورزش فکر می کنید، امکان ندارد هانا جتر به ذهن تان نرسد. هیچ کس نمی تواند مدلی خیره کننده تر از او از جزایر ویرجین پیدا کند. او که جزء زیباترین زنان 2022 است، حدود 1.78 متر قد دارد با بدن استخوانی تراشیده و خط فک جذابی که او را از دیگران متمایز می کند.

مطلب مرتبط: از سلین دیون تا تراویس بارکر، افراد مشهوری که در سال 2022 از بیماری رنج می برند

آیشواریا رای باچان

آیشواریا رای از زیباترین زنان 2022

آیشواریا رای نام ثابت تمام لیست های جذاب ترین زنان جهان است. او در سال 1994 عنوان زیباترین دوشیزه جهان را به دست آورد. در سال 1997، در فیلم تامیلی Iruvar به کارگردانی Mani Ratnam و در همان سال اولین بار در فیلم هندی Aur Pyaar Ho Gaya بازی کرد. آیشواریا رای در بیش از 40 فیلم به زبان های مختلف از جمله هندی، انگلیسی، تامیلی، تلوگو و بنگالی بازی کرده است.

گال گدوت جزء زیباترین زنان 2022

گال گدوت از زیباترین زنان 2022

هیچ خواننده دی‌سی کامیکسی نیست که گال گدوت را نشناسد. او بیشتر به عنوان زن شگفت انگیز شناخته می شود. او به عنوان یکی از خواستنی ترین بازیگران زن هالیوود معروف است. گال در طول دوران حرفه‌ای خود افتخاراتی زیادی کسب کرده است. فیلمبرداری تازه ترین فیلم او Wonder Women به دلیل این که او 5 ماهه باردار بود به تعویق افتاد.

او عملکرد خیره کننده ای در این فیلم داشت که در فاصله کمی به موفقیت چشم گیری رسید. این زن بازیگر یکی از جذاب ترین زنان جهان به حساب می آید.

مطلب مرتبط: زیباترین شناگرهای زن جهان: 10 شناگر زیبا که در دنیا نظیر ندارند

دیپیکا پاداکن

دیکاپریو زیباترین زنان 2022

یکی از زیباترین زنان 2022، دیپیکا پاداکن بازیگر و تهیه کننده هندی نام آشناست. او برای نقش های بازیگری اش پول زیادی به دست می آورد. دیپیکا سال ها در چندین فیلم پرفروش بازی کرده است. این زن زیبای خیره کننده هندی در 5 ژانویه 1986 در کپنهاگ دانمارک به دنیا آمد.

او 170 سانتی متر قد دارد. رانویر سینگ و دیپیکا در سال 2018 ازدواج کرده اند. در سال 2015، او خط تولید پوشاک به نام خود را راه اندازی کرد. همچنین دیپیکا به عنوان یکی موفق ترین زنان جهان، مجموعه آرایشی اش را برای جلب توجه به اهمیت رفاه عاطفی راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: “جنگ جهانی سوم” نامزد اسکار بهترین فیلم در بخش بین الملل

آدریانا لیما

زیباترین زنان 2022

این زن زیبا و جذاب بازیگر و مدل برزیلی به نام آدریانا لیما است. از سال 2000، او به عنوان یکی از محبوب ترین فرشتگان ویکتوریا سیکرت شناخته شد. آدریانا برای چندین طراح مد کار کرده و 30 نامزد زیر 30 سال فوربس است. همچنین لیما به یکی از پردرآمدترین سوپرمدل های جهان تبدیل شده است.

بیانسه جزء زیباترین زنان 2022

زیباترین زنان 2022

بیانسه ژیزل نولز بازیگر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است که در هوستون تگزاس در 4 سپتامبر 1981 به دنیا آمده است. در عرصه موسیقی، دست بالایی دارد. همچنین دارای رکورد بیشترین نامزدی گرمی است. بیانسه با صدای زیبایش در خوانندگی و توانایی رقص باورنکردنی اش مشهور است. او در میان طرفداران اش با نام “ملکه B” شهرت دارد. همچنین جی زی خواننده رپ شوهر بیانسه است.

شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: مردان خوشتیپ 2022 جهان چه کسانی هستند؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 13

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان