جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
3.8
(10)

زیباترین زنان اوکراینی ترکیبی از ویژگی های خیره کننده، لطافت، اعتماد به نفس و قدرت هستند. آن ها به دلیل زیبایی منحصر به فرد خود در سراسر جهان شناخته شده اند. اوکراین زیباترین زنان را دارد، از سوپرمدل گرفته تا بازیگر زن، خواننده، مدل و حتی سیاستمدار. این زنان یکی از زیباترین زنان جهان هستند. اما آیا می دانید زیباترین دختران اوکراینی در حال حاضر چه کسانی هستند؟ اگر نه؟ پس با ما در این مطلب همراه باشید.

زیباترین زنان اوکراینی

  1. تینا کارول

تینا کارول

خواننده مشهور اوکراینی است که از زمان حضور خود در این عرصه در سال 2005 چندین آلبوم منتشر کرده است. او در 25 ژانویه 1995 متولد شد. دانشجوی دانشکده موسیقی بود و پیانو می نواخت. او در سال 2006 با آهنگ Show Me Your Love در مسابقه آواز یوروویژن نماینده اوکراین شد. تینا در بین ده زن زیبا و جذاب اوکراینی در سال 2022 رتبه دهم را دارد. او علاوه بر خواننده بودن، یک بازیگر و مجری تلویزیون نیز می باشد. رئیس جمهور اوکراین، ویکتور یوشچنکو، در سال 2009 عنوان هنرمند ارجمند اوکراین را به تینا اعطا کرد. در همان سال، مجله ای به نام فوکوس او را در بین 100 زن موفق اوکراین قرار داد. کارول مربی صدای اوکراین بود و بعدا در سال 2020 در ویدبیر قاضی شد.

  1. زیباترین زنان اوکراینی؛ یولیا تیموشنکو

یولیا تیموشنکو

یولیا تیموشنکو نیازی به معرفی ندارد. یولیای زیبا اولین و تنها زنی است که به عنوان نخست وزیر (2007-2010) در اوکراین خدمت کرده است. او همچنین معاون نخست وزیر اوکراین در مجموعه سوخت و انرژی نیز بوده. با این حال، در سال 2001، او به اتهامات دروغین قاچاق گاز متهم شد. در آن مدت، پیروان او راهپیمایی کردند و تجمعات متعددی به راه انداختند. یولیا در مقام نهم در میان زیباترین و جذاب ترین زنان اوکراینی در سال 2022 قرار دارد. تیموشنکو متعلق به رهبر حزب سیاسی باتکیوشچینا است.

او از عضویت اوکراین در ناتو حمایت کرد. یولیا قبل از ورود به سیاست، به عنوان یک اقتصاددان کار می کرد. او یکی از ثروتمندترین افراد کشور بود که در رهبری انقلاب نارنجی مشارکت داشت. یولیا در سال 2005 در فهرست فوربس از 100 زن قدرتمند جهان در جایگاه سوم قرار گرفت. در واقع، او یکی از جذاب ترین سیاستمداران زن است.

  1. روسلانا

روسلانا

خواننده اوکراینی است که پس از برنده شدن در مسابقه آواز یوروویژن به شهرت رسید. او هشتمین زن زیبا و جذاب اوکراین است. روسلانا متولد 24 مه 1973 یکی از موفق ترین هنرمندان زن اوکراینی است. او از آن زمان تاکنون چندین آلبوم منتشر کرده و جوایز متعددی را کسب کرده است. آخرین آلبوم او My Boo است. کارکرد فوق العاده او همچنین به دلیل فعالیت های سیاسی اش شناخته شده است. روسلانا یک نماینده سابق مجلس است که به عنوان معاون در پارلمان اوکراین خدمت می کند. علاوه بر این، او از سال 2004 تا 2005 سفیر حسن نیت یونیسف در اوکراین بود. مجله فوربس نیز او را جز 10 زن با نفوذ در سال 2013 قرار داده است.

  1. میلا یوویچ

میلا یوویچ

او در 17 دسامبر 1975 در اوکراین به دنیا آمد. در 5 سالگی به همراه پدر و مادرش به لندن نقل مکان کرد و در لس آنجلس ساکن شد. در سن 12 سالگی، او به دنبال مدلینگ رفت و روی جلد مجله ایتالیایی Lei ظاهر شد. او اولین بازی خود را در فیلم تلویزیونی قطار شب به کاتماندو بازی کرد. همچنین در فیلم Two Moon Junction ظاهر شد. میلا پس از بازی در فیلم عاشقانه Return to the Blue Lagoon در 15 سالگی توجه جهانی را به خود جلب کرد. از آن زمان، او در فیلم هایی مانند Resident Evil و The Fifth Element ظاهر شد و جایی برای خود باز کرد. طبق گزارش فوربس، او یکی از پردرآمدترین مدل های سال 2004 بود.

  1. زیباترین زنان اوکراینی؛ آنی لوراک

آنی لوراک زن جذاب

ششمین زن زیبا، آنی لوراک، خواننده پاپ اوکراینی است. آنی لوراک خواننده مشهور اوکراینی و روسی است که در طول دوران حرفه ای خود جوایز متعددی را از آن خود کرده است. او در سال 1978 در اوکراین به دنیا آمد. پدرش یک نوازنده بود، و از کودکی با گوش دادن به موسیقی بزرگ شده است. او خوانندگی را از شش سالگی شروع کرد و از ۱۲ سالگی به این طرف، به صورت حرفه ای اجرا می کند. در سال 1995 اولین آلبوم خود را با نام “سایه عشق” منتشر کرد. از آن زمان، او تا کنون پنج آلبوم دیگر منتشر کرده است. آنی همچنین در نمایش های موسیقی مختلف در سراسر جهان اجرا داشته است.

او در طول زندگی حرفه ای خود جوایز متعددی دریافت کرده است. برخی از آن ها عبارتند از بهترین خواننده زن، بهترین هنرمند پاپ، بهترین بازیگر بین المللی، بهترین هنرمند موسیقی جهان، بهترین هنرمند زن، بهترین اجرای زنده و بهترین ترانه سرا می باشد. علاوه بر این، او یک کارآفرین و سفیر سابق حسن نیت سازمان ملل است.

  1. اولگا کوریلنکو

اولگا کوریلنکو، زیباترین زن

اولگا کوریلنکو بازیگر و مدل زیبای اوکراینی است که در چندین فیلم و برنامه تلویزیونی حضور داشته است. او در اوکراین به دنیا آمد و در فرانسه بزرگ شد. کار او در 18 سالگی و زمانی که روی جلد مجلات Elle و Vogue ظاهر شد، آغاز شده. سپس، اولگا چهره برندهایی مانند بیب و کلارینز شد و برای کاتالوگ ویکتوریا سیکرت مدل شد. این زن زیبای اوکراینی در سال 2005 بازیگری خود را با فیلم Hitman آغاز کرد. اولگا پس از بازی در بیست و دومین فیلم جیمز باند – Quantum of Solace، به عنوان دختر باند شناخته می شود. علاوه بر این، او همچنین در فیلم‌های Black Widow، Oblivion در کنار تام کروز، To The Wonder و غیره از استودیو مارول بازی کرد. بنابراین، اولگا کوریلنکو شایسته است که در بین پنج زن برتر اوکراین در سال 2022 قرار گیرد.

  1. ایوانا ساخنو

ایوانا ساخنو، زیباترین زنان اوکراینی

بازیگر زیبای اوکراینی-آمریکایی. او بیشتر برای نقش‌هایش در فیلم‌های «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» و «جاسوسی که مرا رها کرد» شناخته می ‌شود. ایوانا 24 ساله یکی از جذاب ترین زنان اوکراینی در سال 2022 است. او در اوکراین متولد شد و برای ادامه تحصیل به زبان انگلیسی به کانادا نقل مکان کرد. بعدها، در سال 2013، ایوانا در ایالات متحده ساکن شد تا بازیگری را در هالیوود دنبال کند. در همان سال اولین بازی خود را با فیلم Milka انجام داد.

  1. زیباترین زنان اوکراینی؛ آنا بسونووا

آنا بسونووا

سومین نفر در این لیست آنا بسونووای زیبا است. او که 38 ساله است قبلا در بخش ژیمناستیک ریتمیک کار می کرد و برنده دو مدال برنز المپیک است. علاوه بر این، او پنج بار قهرمان جهان و چهار بار قهرمان اروپا شده است. آنا کار خود را در پنج سالگی آغاز کرد و در سال 1999 جوانترین ورزشکار اوکراینی بود. آنا در پروژه های خیریه شرکت کرده و ورزش و سبک زندگی سالم را در میان جوانان اوکراین ترویج کرده است.

  1. میلا کونیس

میلا کونیس زیباترین زنان اوکراینی

از کودکی بازیگری می کرد. او پس از بازی در فیلم هایی مانند Black Swan و That 70s Show به شهرت رسید. این روزها او را یکی از بزرگترین ستاره های هالیوود می دانند. میلا کونیس در 14 آگوست 1983 در اوکراین به دنیا آمد. او در لس آنجلس، کالیفرنیا بزرگ شد و در آن جا به دبیرستان رفت. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، او به شهر نیویورک رفت تا مدلینگ را دنبال کند. میلا بازیگری را در 13 سالگی با حضور در تبلیغات و نمایش های تلویزیونی آغاز کرد. در سال 2004، او در فیلم That Thing You Do! و همچنین فیلم کمدی فراموش کردن سارا مارشال. او همچنین در کمدی رمانتیک Wicked Witch of the West و Bad Moms و قسمت های بعدی آن بازی کرد. مجله تایمز او را در میان 100 فرد تاثیرگذار جهان در سال 2022 معرفی کرد.

  1. زیباترین زنان اوکراینی؛ ویکتوریا دوو

ویکتوریا دوو

اولین نفری که در لیست 10 زیباترین و جذاب ترین زن اوکراینی در سال 2022 قرار گرفت ویکتوریا دوو است. او در می 1992 در اوکراین به دنیا آمد. ویکتوریا جز یکی از زیباترین بازیگران و تهیه کنندگان در سال 2022 است. ویکتوریا دوو بیشتر به خاطر فیلم هایش مانند Black Antenna، Written on My Skin و Take Me Back شناخته می شود. این زیبایی اوکراینی 30 ساله است.

لینک های مرتبط

زیباترین زنان متعلق به کدام کشورها است؟

زیباترین زنان بالیوود ۲۰۲۲ چه کسانی هستند؟

فهرست زیباترین زنان ۲۰۲۱ به انتخاب وبسایت تی‌سی کندلر (TC Candler) اعلام شد

۱۸ کشوری که زیباترین زنان جهان را دارند (به شمول افغانستان)

زیبارویان دنیای سیاست: ۱۰ زیباترین زنان سیاستمدار جهان در سال ۲۰۲۰

زیبایی به قدمت صد سال؛ تصاویری از زیباترین زنان یک سده قبل

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان