جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
4
(1)

معروف شدن آسان نیست و همه نمی توانند به شهرت جهانی دست پیدا کنند. هر کدام از این افراد حاضر در این فهرست از بازیگران و خواننده گرفته تا سیاستمداران و تاجر، جزء مشهورترین افراد جهان هستند. همه آن ها به سطحی از شهرت دست یافته اند که کمتر کسی می تواند با آن رقابت کند.
اما چه وجه مشترکی با هم دارند؟ احتمالا استعداد، سخت کوشی و شانس زیاد! داستان آن ها هرچه که باشد، یک چیز مسلم است: این افراد مشهورترین چهره های 2022 هستند.

1. ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت های تسلا و اسپیس ایکس، با ثروت پیش بینی شده 239.6 میلیارد دلار در سال 2022، ثروتمندترین فرد جهان است. توییتر جایی است که اکنون او بیشترین زمان خود را با آن سپری می کند. ماسک که یکی از بنیانگذاران تسلا موتورز در سال 2003 بود، در حال حاضر 23 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد. این که ماسک تحولی در حمل و نقل روی زمین و همچنین فضا ایجاد کرده است، گواهی بر درخشش او دارد.
ایلان ماسک در طول زندگی خود بسیار تلاش کرده و به موفقیت های بزرگی دست یافته است. ایلان ماسک در 13 دسامبر، از سوی مجله تایم به عنوان شخصیت سال 2021 انتخاب شد.

مطلب مرتبط: از سلین دیون تا تراویس بارکر، افراد مشهوری که در سال ۲۰۲۲ از بیماری رنج می برند

2. جف بزوس از مشهورترین چهره های 2022

جف بزوس، بنیانگذار و رئیس شرکت آمازون، یکی از ثروتمندترین و شناخته شده ترین فرد جهان در سال 2022 خواهد بود. طبق برآورد مجله فوربس، بزوس بیش از 180 میلیارد دلار دارایی خالص دارد.
قبل از این که اخیرا به دنبال اشتیاق خود سفر به فضا از آمازون استعفا دهد، رئیس و مدیر عامل آن بود. او اخیرا پس از انجام یک پرواز فضایی انفرادی ۱۱ دقیقه‌ای خبرساز شد. جف بزوس دومین میلیاردری است که پا به ماه گذاشته است.
آمازون جف بزوس که در سال 1993 به عنوان یک کتابفروشی آنلاین تاسیس شد، با ارزش بازار 1.6 تریلیون دلار به دومین شرکت بزرگ در جهان تبدیل شد.

این مطلب: بیماری که ساده می گیریم؛ ۱۰ تن از مشهورترین آدم های که به افسردگی دچار بوده اند

3. دواین جانسون

دواین جانسون با نام “صخره” شناخته می شود و در حال حاضر شناخته شده ترین فرد در جهان است. جانسون که قبلا یک کشتی گیر قهرمان دبلیو ای بود، اکنون بازیگر و همچنین تهیه کننده است. او یکی از معتبرترین کشتی گیران حرفه ای در تاریخ این ورزش است. دواین جانسون که اکنون پردرآمدترین بازیگر سینمای هالیوود است، دارایی خالصی نزدیک به 320 میلیون دلار دارد.
او همچنین ویدیوهای تمرینی خود را با 295000 هزار دنبال کننده در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

لینک مرتبط: زیباترین شناگرهای زن جهان: ۱۰ شناگر زیبا که در دنیا نظیر ندارند

4. جو بایدن جزء مشهورترین چهره های 2022

جو بایدن، چهل و ششمین و رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، نه تنها یکی از شناخته شده ترین افراد در جهان است، بلکه او همچنین یکی از افرادی است که در سال 2021 نام او بیشترین سرچ را در نتیجه گوگل داشته است. بایدن همچنین ششمین سناتور جوان در تاریخ ایالات متحده است.
به مدت هشت سال، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات برای معاونت رئیس جمهور، به عنوان معاون اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا خدمت کرد. جو بایدن توانست ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شکست دهد. آهنگی توسط تیلور سویفت و دیگر افراد مشهور به نفع معاون رئیس جمهور بایدن نوشته شد.

مطلب مرتبط: زیباترین و جذاب ترین زنان اوکراینی در سال ۲۰۲۲

5. بیل گیتس

یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، بیل گیتس، یک بازرگان، سرمایه گذار، نویسنده و فردی مددکار با دارایی خالص 89 میلیارد دلار است. او بیشتر به عنوان یکی از بنیانگذاران شرکت مایکروسافت شناخته می شود. گیتس در طول فعالیت خود در مایکروسافت، سمت‌های رئیس، مدیر عامل و معمار ارشد نرم‌افزار را برعهده داشت، در حالی که تا ماه می 2014 بزرگترین سهامدار فردی این شرکت بود.

6. رابرت داونی جونیور

بر کسی پوشیده نیست که رابرت داونی جونیور یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود است. تصور می شود که او بیش از 300 میلیون دلار ثروت دارد. مرد آهنی، شرلوک هلمز و چاپلین تنها تعدادی از آثار معروف او هستند.
وقتی رابرت جوان بود، در نیویورک زندگی به عنوان یک نقاش کا

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان