از کیتی پری تا کایلی جنر: 10 سلبریتی زن با بیشترین فالوور در اینستاگرام سال 2022

توسطفرشته فرهنگ

دی ۲۶, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اردیبهشت ۹, ۱۴۰۱
زنان سلبریتی با بیشترین فالوور در اینستاگرام

اگر می‌خواهید بدانید محبوب‌ترین و مشهورترین افراد اینستاگرام چه کسانی هستند، این لیست 10 سلبریتی زن برتر اینستاگرام در سال 2022 را معرفی می‌کند. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای اشتراک‌گذاری عکس، ویدئو و تبلیغات برند است. تقریبا هر سلبریتی از اینستاگرام استفاده می کند. به همین دلیل در سراسر جهان به شدت محبوب شده است و هر روز به طور مداوم به کاربران آن اضافه می‌شود. در این مطلب در مورد برترین زنان سلبریتی با بیشترین فالوور در اینستاگرام در سال 2022 صحبت خواهیم کرد. این سلبریتی های زن محبوب ترین سلبریتی های زن جهان در اینستاگرام در سال 2022 هستند. زیرا بالاترین فالوور اینستاگرام را دارند.

مطلب مرتبط: رازهای بازیگران هالیوود: اعترافات عجیب 10 سلبریتی مشهور

  1. کیتی پری: با 149 میلیون دنبال کننده

کیتی پری خواننده محبوب پاپ، زن با استعداد و سخت کوش است. او همچنین به عنوان دختر جذاب کالیفرنیا شناخته شده است. او زیباترین سلبریتی جهان است. کیتی پری جوایز زیادی چون چهار رکورد جهانی گینس، پنج جایزه موسیقی آمریکا، جایزه بریت و جایزه جونو را به دست آورده است. علاوه بر این، او در فهرست سالانه فوربس از پردرآمدترین زنان موسیقی از سال 2011 تا 2017 قرار گرفته است. کیتی پری با هیکل چشم نوازش جذاب ترین زن است. به همین دلیل او طرفداران خوبی در شبکه های اجتماعی دارد. او با بیش از 149 میلیون فالوور در اینستاگرام، یکی از پردنبال کننده‌ترین سلبریتی زن در میان بالاترین فالوورهای اینستا در جهان است. زنان سلبریتی با بیشترین فالوور در اینستاگرام مطلب مرتبط: شاخ های اینستاگرام در سال ۲۰۲۲: کایلی جنر بالاتر از لیونل مسی در اینستاگرام

  1. زنان سلبریتی با بیشترین فالوور در اینستاگرام؛ جنیفر لوپز: با 191 میلیون دنبال کننده

جنیفر لین لوپز را بیشتر با نام اختصاری JLO می شناسند. او یک خواننده محبوب پاپ، هنرپیشه زیبا، رقصنده و طراح مد آمریکایی است. لوپز قدرتمندترین بازیگر اسپانیایی تبار در ایالات متحده و همچنین پردرآمدترین بازیگر لاتینی است. او با چهره ای جذاب و زیبا یکی از پرطرفدارترین سلبریتی هایی است که به 191 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسیده است. به همین دلیل است که او با موفقیت رتبه نهم را در این لیست از 10 سلبریتی زن برتر در اینستاگرام 2022 به دست آورده است.

مطلب مرتبط: ۱۵ ترفند لاغری موثر که سلبریتی ها سرشان قسم می خورند!

  1. تیلور سویفت: با 197 میلیون دنبال کننده

تیلور آلیسون سویفت یک خواننده پاپ، ترانه سرا و جذاب ترین بازیگر آمریکایی قهرمان جوایز چند گرمی است که به آمریکا تعلق دارد. او در 31 دسامبر 1989 در ریدینگ، پنسیلوانیا ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. تیلور سوئیفت در بیست سالگی خود برنده جایزه چند گرمی شده است. او جوانترین بازیگر تاریخ است که این کار را انجام داده. او همچنین یکی از زیباترین زنان جهان با هیکلی چشم نواز است. به همین دلیل است که او طرفداران خوبی در شبکه های اجتماعی دارد. او اکنون با 198 میلیون فالوور یکی از هشتمین سلبریتی های زن مشهور در اینستاگرام در جهان است.

 زنان سلبریتی با بیشترین فالوور در اینستاگرام

مطلب مرتبط: باهوش بودن در مدرسه: چگونه دختر باهوشی باشیم؟

  1. کلویی کارداشیان: با 213 میلیون دنبال کننده

کلویی کارداشیان یکی دیگر از شخصیت های محبوب اینستاگرامی است که عکس جنجالی‌اش دردسر ساز شد. او یک مدل آمریکایی، اجتماعی و شخصیت رسانه ای است. او برای برنامه های تلویزیونی متعددش مانند “پا به پای خانواده کارداشیان‌ها” و بسیاری دیگر محبوب است. علاوه بر این، او همچنین یکی از محبوب ترین سلبریتی های زن در اینستاگرام است. او 213 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. انتشار عکسی از کلویی کارداشیان با بیکینی برتن در فضای مجازی و سپس محو آن از صفحه او، باعث درگرفتن بحث‌های زیادی در مورد او شده بود. هر چند او گفت که این عکس بدون اجازه او پست شده و بلافاصله پس از انتشار دوباره حذف شد.

کلویی کارداشیان

پیشنهاد می‌شود بخوانید: داستان غم ‌انگیز اولین سوپرمدل هالیوود که هرگز اسمش را نشنیده اید

  1. از زنان سلبریتی با بیشترین فالوور در اینستاگرام؛ کندال جنر: با 213 میلیون دنبال کننده

کندل جنر با 213 میلیون دنبال کننده، هم ردیف خواهر ناتنی‌اش کلویی کارداشیان قرار دارد. کندال جنر یک مدل 25 ساله مشهور و شخصیتی پرطرف دارد در اینستاگرام است.  او کار خود را به عنوان یک مدل آمریکایی از سن 14 سالگی آغاز کرد. و در سال 2017 توسط فوربس به عنوان پردرآمدترین مدل جهان انتخاب شد. در سال 2018 او پرطرفدارترین مدل در شبکه های اجتماعی بود. یکی از برترین سلبریتی های زن با بیشترین فالوور اینستاگرام. پست‌های او تا 3.28 درصد نیز به اشتراک گذاشته می‌شود و هر کدام به طور متوسط 5 میلیون لایک یا 21 هزار کامنت دریافت می‌کند.

کندال جنر

  1. بیانسه جیزل نولز-کارتر: با ۲۳۲ میلیون دنبال کننده

بیانسه ژیزل نولز-کارتر که با نام بیانسه محبوبیت بیشتری دارد. او محبوب ترین خواننده پاپ، ترانه سرا، رقصنده و هنرپیشه آمریکایی است. در 4 سپتامبر 1981 در هیوستون تگزاس در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او با چهره ای جذابش یکی از محبوب ترین سلبریتی های اینستاگرام است که به 232 میلیون دنبال کننده رسیده است. بیانسه بیست جایزه گرمی دریافت کرده است و بیشترین کاندیدای این جایزه در تاریخ است. او در دوران کودکی در بسیاری از مسابقات خوانندگی و رقص شرکت کرده است. علاوه بر این، او در مجله فوربس به عنوان یکی از قدرتمندترین زنان در سال های 2015 و 2017 ثبت شده است.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: جوان‌ترین میلیاردرهای جهان چه کسانی هستند؟

  1. کیم کارداشیان: با 279 میلیون دنبال کننده

کیم کارداشیان با 279 میلیون فالوور یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های جهان و جز پر دنبال‌کننده‌ترین سلبریتی‌های زن در اینستاگرام است. او در 21 اکتبر 1980 در لس آنجلس کالیفرنیا، ایالات متحده به دنیا آمد. در سال 2015 با درآمد 53 میلیون دلاری به پردرآمدترین سلبریتی تلویزیون مبدل شد. کیم کارداشیان یک مدل فوق العاده جذاب، سلبریتی تلویزیونی، اجتماعی، بازیگر و کارآفرین است. همچنین او به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین سوپرمدل های جهان شناخته می شود. کیم با لو رفتن ویدیوی جنسی‌اش با دوست پسر سابق‌اش ری.جی بسیار مشهور شد.

  1. از زنان سلبریتی با بیشترین فالوور در اینستاگرام؛ سلنا گومز: با 289 میلیون دنبال کننده

سلنا ماری گومز با نام اختصاری سلنا گومز محبوب ترین خواننده پاپ، طراح مد و بازیگر زن آمریکایی است. او همچنین به زیباترین دختر با چشمان قهوه ای نیز شهرت دارد. در دنیای سلبریتی ها سلنا گومز شخصیت فوق العاده و زیبایی دارد. برخی از آهنگ های پاپ محبوب او عبارتند از چیزی به من بگو که نمی‌دانم، قلب آنچه را که می‌خواهد می‌خواهد و خوش به حالت. بدون شک این خواننده پاپ 28 ساله یکی از محبوب ترین سلبریتی های اینستاگرام در سال 2022 است. او با 289 میلیون فالوور سومین سلبریتی زن پرطرفدار در اینستاگرام است.

 زنان سلبریتی با بیشترین فالوور در اینستاگرام

مطلب مرتبط: ۲۲ راه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام تان در سال ۲۰۲۲

  1. آریانا گرنده: با 290 میلیون دنبال کننده

آریانا گرنده- بوترا با نام آریانا گرنده معروف است. او محبوب ترین و تاثیرگذارترین ستاره و هنرپیشه پاپ آمریکایی است. در 26 جون 1993 در بوکا راتون فلوریدا به دنیا آمد. آریانا گرانده یکی از جذاب ترین زنان صنعت هالیوود است. شهرت او بیشتر به خاطر بازی در سریال تلویزیونی ویکتوریوس است. علاوه بر این، می توانید او را در صفحه جلد بسیاری از مجلات بین المللی نیز ببینید. اکنون با رتبه دوم، به عنوان پردنبال کننده ترین زن با 290 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام شناخته شده است.

 زنان سلبریتی با بیشترین فالوور در اینستاگرام

  1. کایلی جنر: با 301 میلیون دنبال کننده

کایلی کریستن جنر که با نام کایلی جنر شناخته می‌شود، شخصیتی تلویزیونی زیبا، مدل جذاب، کارآفرین، و سلبریتی رسانه های اجتماعی آمریکایی است. او با بازی در برنامه “پا به پای خانواده کارداشیان”، یک سریال واقع‌نما آمریکایی معروف است. در سال 2017، جنر در فهرست 100 سلبریتی فوربس قرار گرفت. و او به جوانترین شخصیتی مبدل شد که در این فهرست قرار گرفته است. در حال حاضر، او با 301 میلیون فالوور در اینستا، اولین زن با بیشترین دنبال کننده است که نه تنها از زنان سلبریتی بلکه از لیونل مسی پیشی گرفت. کسی چه می‌داند شاید رکورد رونالدو را نیز بشکند.

 زنان سلبریتی با بیشترین فالوور در اینستاگرام

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.