جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 10 دقیقه
3.6
(8)

روز ولنتاین معمولا حول احساسات عاشقانه و زوج‌های عاشق می‌چرخد، خواه وقتی ازدواج کرده باشید و خواه در دوران نامزدی به سر ببرید. به هر حال می‌توانید روز ولنتاین را جشن بگیرید و به همدیگر هدیه بدهید. با این حال باید توجه کنید خرید هدیه ولنتاین برای همسر متناسب با نوع شخصیت و بودجه شما باشد. حتما حالا از خود می‌پرسید، کادوی ولنتاین چی بخرم؟

نگران نباشید، ما به شما در یافتن کادوی ولنتاین برای پسر و دختر و مرد و زن کمک می‌کنیم. در این مطلب مجموعه ای از ایده‌ها را جمع آوری کرده ایم که می‌تواند به شما در خرید هدیه ولنتاین کمک کند. وقتی به خرید هدیه فکر می‌کنید، ابتدا به هزینه آن فکر نکنید. اگر پول زیادی ندارید، مهم نیست، شما می‌توانید با کادوهایی خیلی ساده به شوهرتان یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید. فراموش نکنید، مهم نیست کادوی گران قیمت می‌خرید یا ارزان، حتی یک شاخه گل به او نشان می‌دهد که چقدر حضورش کنار شما اهمیت دارد.

کادوی ولنتاین چی بخریم؟

چه یک دسته گل زیبا برای طرف مقابل‌تان بخرید و چه یک تکه زیورآلات گران قیمت، یا حتی یک کار خاطره انگیز، شما بهترین و ماندگارترین خاطره را برای او رقم خواهید زد. بهترین هدیه روز ولنتاین چیزی است که برای آن وقت گذاشته اید و بارها لبخند شوهر خود را پس از دیدن آن تصور کرده اید.

مطلب مرتبط: از تقدیم گل تا بستن عهد و پیمان؛ هفته ولنتاین را با این کارها سپری کنید!

کادوی ولنتاین لاکچری برای همسر (مردانه)

خوب حالا بیایید و این ایده‌ها را با هم بخوانیم!

گوشی هوشمند

اگر می‌خواهید هدیه خاصی به همسر و شریک زندگی خود بدهید، گوشی هوشمند ایده خوبی است. دست و دلبازی کنید و یک گوشی جدید با امکانات تازه تر را برای او بخرید.

هدیه ولنتاین برای همسر

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند نیز یکی دیگر از کادوهای لاکچری برای ولنتاین است. اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید گوشی هوشمند بخرید، پس حتما پول تان به ساعت هوشمند می‌رسد. جدیدترین نسخه ساعت را که به تازگی وارد بازار شده بخرید.

هدفون

اگر شوهر شما هم گوشی جدید دارد و هم نیاز به ساعت هوشمند ندارد، پس بهتر است هدفون بخرید. مسلما این یکی خیلی به کارش می‌آید. آن وقت چه هنگام رانندگی و چه زمانی که مشغول ورزش است، حتما به تماس شما پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: تاریخچه روز ولنتاین؛ روز عشاق از کجا شروع شد؟

از طرفی در حال حاضر موسیقی جزء جدا ناپذیر زندگی است. با خریدن هدفون به او کمک کنید خیلی راحت آهنگ مورد علاقه خود را گوش کند.

ست چرمی

ست چرمی جز کادوی ولنتاین است که می‌توانید به همسر خود هدیه دهید. مثلا کیف پول و کمربند بخرید.

دوربین‌های عکاسی چاپ سریع

با آمدن گوشی‌های هوشمند همه دوست دارند از لحظه لحظه شاد زندگی خود عکس بگیرند. ولی متاسفانه مشغله‌های زیاد به کسی اجازه نمی‌دهد تا آن‌ها را چاپ کنند و یک آلبوم بسازند. گاهی این عکس‌ها سال‌ها در گوشی باقی می‌ماند و بعضی مواقع با خراب شدن گوشی به کل از بین می‌روند. ولی شما می‌توانید با دوربین‌های عکاسی چاپ سریع لحظات خاطره انگیز خود را ثبت کنید. به همسر خود یک دوربین هدیه بدهید تا هر زمانی که دوست دارند عکس بگیرد و فوری آن را چاپ کند.

همچنین مردها نیز می‌توانند یکی از این هدیه‌های لاکچری را به همسرشان هدیه دهند.

ولنتاین چی بخرم؟

تنها گزینه‌های بالا نیستند که می‌توانید به عنوان هدیه به شوهر خود بدهید. اگر نمی‌توانید کادوی گران قیمت بخرید، پس به موارد پایین توجه کنید. از موارد پایین هم استفاده کنید:

مطلب مرتبط: بهترین متن های تبریک برای روز ولنتاین

بهترین هدیه روز ولنتاین

عینک آفتابی

عینک آفتابی می‌تواند انتخاب خوبی باشد، هم مقرون به صرفه است و هم کاربردی است. پس اگر به دنبال هدیه ولنتاین برای همسر خود هستید که هم مناسب باشد و هم ارزان، عینک آفتابی بخرید.

وسایل ورزشی

اگر شوهر شما اهل ورزش و باشگاه است، بهترین انتخاب می‌تواند یک گرمکن ورزشی جذاب باشد. سعی کنید رنگ مورد علاقه او را خریداری کنید و با این هدیه خوشحالش کنید.

همچنین اگر او به ورزش خاصی مانند کوهنوردی، اسکی بازی یا فوتبال و بسکتبال علاقه دارد، لوازم مورد نیاز این ورزش را خریده و به او هدیه بدهید. مطمئن باشید که این یکی از بهترین هدیه‌هایی خواهد بود که تا به حال از کسی گرفته است.

بیشتر بخوانید: ولنتاین 1401 چه روزی است؟

ساعت مچی

یکی از هدایای کلاسیک و پرطرفدار در میان مردان، ساعت مچی است. اگر پول کافی برای جشن ولنتاین دارید و نمی‌توانید به دنبال کادوی گران قیمت باشید، به همسر خود یک ساعت مچی شیک هدیه دهید.

پوشاک

حتما می‌دانید که مردها خیلی کم به خرید می‌روند و حتی اکثر اوقات این مسئله را پشت گوش می‌اندازند و این شما هستید که باید به تنهایی به خرید بروید. خوب چه بهتر این که در روز ولنتاین به او لباس هدیه بدهید؟!

عطر

عطر یکی دیگر از کادوهایی است که هیچ وقت از لیست هدیه‌ها پاک نمی‌شود. هر زمان و در هر مناسبتی می‌توانید عطر هدیه بدهید. اما سعی کنید به کسانی عطر کادو بدهید که از سلیقه اش با خبر هستید.

مطلب مرتبط: 10 بهترین هدیه برای مردان در روز ولنتاین

کادوی ولنتاین چی بخرم؟

عطر یکی از کادوهای ریسکی است زیرا ممکن است فرد از بوی آن خوشش نیاید. بنابراین با دقت انتخاب کنید. ولی خوب شما به همسر خود عطر هدیه بدهید. هر بار که از آن استفاده کند، یاد شما می‌افتد.

کادوی ولنتاین برای دختر

هرچند ایده کادو ولنتاین که برای مردان پیشنهاد دادیم را می‌توانید برای همسر خود نیز بخرید اما خوب شما می‌توانید انتخاب‌های بهتری نیز داشته باشید، مثل زیورآلات، کاکائو و شکلات، ست لوازم آرایشی، تابلوهای نقاشی، یا شاید هم تغییر دکوراسیون خانه و خیلی ایده‌های جذاب دیگر که می‌توانید به خانم خود هدیه بدهید.

زیورآلات

حتما می‌دانید زن‌ها چقدر به زیورآلات اهمیت می‌دهند. برای آن‌ها ست یا نیم ست بخرید. بسته به سلیقه همسر خود انگشتر، گردنبند یا دستبند و گوشواره بخرید.

بیشتر بخوانید: رنگ خرس های کادو ولنتاین: هر چه که درباره رنگ خرس های عروسکی باید بدانید!

کاکائو و شکلات

خانم‌ها عاشق کاکائو هستند، برای آن‌ها یک بسته از انواع کاکائوها را بسته بندی کنید و در روز ولنتاین کادو دهید. می‌توانید شکلات و کاکائو را کنار هدیه گران قیمت و شیک خود گذاشته و به او بدهید، اگر منتظر دیدن لبخند زیبای همسر خود هستید، حتما آن را خواهید دید.

فراموش نکنید خانم‌ها همان قدر که عاشق کاکائو هستند، به لواشک و آلوچه نیز علاقه دارند، چه بهتر که آن روز انواع لواشک‌ها را برای او بخرید. آن وقت دو نفری بشینید و از خوردن آن‌ها لذت ببرید.

ست لوازم آرایشی

حتما وقتی به خرید کادوی ولنتاین برای همسر خود فکر می‌کنید، یکی از گزینه‌ها می‌تواند ست لوازم آرایشی باشد. برای همسر خود ست لوازم آرایشی بخرید، مثلا می‌توانید از محصولات طبیعی خریداری کنید. همچنین می‌توانید پک‌های مراقبت از مو یا پوست بخرید. همه این موارد می‌توانند بهترین کادویی باشند که به شریک عاطفی خود هدیه می‌دهید.

تغییر دکوراسیون خانه

خانم‌ها همان قدر که به ظاهر خود و شما توجه می‌کنند، به ظاهر خانه و زندگی‌تان نیز توجه می‌کنند. حتما متوجه وسواس آن‌ها در تغییر دکوراسیون یا انتخاب وسایل دکوری شده اید، پس بیایید و با تناسب به بودجه خود دکوراسیون خانه و یا بخشی از آن را تغییر دهید.

مطلب مرتبط: 11 حقیقت جالب درباره روز ولنتاین که احتمالا شما را شگفت زده خواهد کرد!

دکوراسیون داخلی، کادوی ولنتاین

خرید تابلوهای نقاشی، یا یک ست ظرف جدید، تعویض پرده‌ها یا مبلمان خانه، فکر کنید که همسر شما به دنبال تغییر چه چیزهایی در خانه بوده، با مشورت خود او دکور خانه را تغییر دهید. این یکی از کاربردی ترین و بهترین هدیه ای خواهد بود که او در روز ولنتاین از شما دریافت می‌کند.

کادوی ولنتاین برای پسر و دختر

ما ایده‌های جذاب تر دیگری نیز داریم که می‌توانید به عنوان هدیه ولنتاین برای همسر خود آماده کنید.

او را به گردش یک روزه دعوت کنید

اگر مدت‌ها است که مشغول کار هستید و این اواخر نتوانسته اید وقت بیشتری را کنار هم سپری کنید، پس 14 فوریه بهترین فرصت است. شوهر خود را به گردش یک روزه دعوت کنید و ساعتی را به دور از کارهای روزمره از کنار هم بودن لذت ببرید.

اگر همسر شما عاشق دوچرخه سواری است پس حتما به دو چرخه سواری بروید یا کاری را انجام دهید که او دوست دارد.

با هم آشپزی کنید

احتمالا در طول هفته خیلی کم پیش می‌آید که کنار هم غذا بخورید یا حتی آشپزی کنید. اگر دلتنگ آن لحظات هستید، پس یک هدیه خاص ولنتاین می‌تواند آشپزی باشد.

بیشتر بخوانید: رویای پنهان شما درباره عشق چیست؟

با هم غذا بپزید و بخورید. حتی می‌توانید برای غافلگیری او کیک و غذای مورد علاقه اش را بپزید یا حتی یک وعده عاشقانه را ترتیب دهید.

روز ولنتاین را با موسیقی دلخواه او شروع کنید

اگر می‌خواهید ولنتاین خاطره انگیزی داشته باشید، روز عشق را با موسیقی مورد علاقه خانم خود شروع کنید.

کادوی ولنتاین

نامه بنویسید

به عشق زندگی خود نامه بنویسید. به شوهرتان بگویید چقدر دوستش دارید، و چقدر کنار او احساس خوشبختی می‌کنید. حتی بهترین خاطره باهم بودنتان را بنوسید. مطمئنا او را خوشحال خواهید کرد.

همسر شما لایق یک سپاسگزاری است، پس برای او نامه بنویسید و از این که همیشه مراقب اعضای خانواده شماست، از او تشکر کنید. مسلما این نامه یکی از بهترین کادو ولنتاین است که تا کنون به او هدیه داده اید. زن‌ها باید بدانند برای همسر خود مهم هستند و فداکاری‌هایشان به چشم خانواده می‌آید، به پس به او بگویید می‌دانید چه زحمت می‌کشند و چقدر زندگی شما را تغییر داده اند.

مطلب مرتبط: در این 5 موقعیت همسرتان به عمق عشق شما پی خواهد برد

کلام پایانی

در این مقاله با فهرستی از بهترین هدیه‌ها برای ولنتاین آشنا شدید. احتمالا اگر مدام در این فکر بوده‌اید که ولنتاین چه بخرم، حالا تا حدی ذهن‌تان باز شده است. بفرمایید! وقت زیادی نمانده! دست به کار شوید و با توجه به بودجه‌تان خریدتان را انجام بدهید!

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان