جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

پیدا کردن یک هدیه روز ولنتاین برای شوهرتان سخت است، اما ما خرید هدیه برای مردان را آسان کرده‌ایم. “برای روز ولنتاین به همسرم چه بخرم؟” باید یکی از سخت‌ترین سوالاتی باشد که تاکنون پرسیده‌اید. دانشمندان قرن‌هاست که زحمت کشیده‌اند و تنها بر سر دو کلمه توافق کرده‌اند: «شیرینی، نه». کمک می‌کند اما نه زیاد. برای مرد زندگی‌تان بفهمانید چه چیزی در او را بیشتر دوست دارید. اگر بوی او را دوست دارید، برایش بگویید. طرز لباس پوشیدن، عشق او به موسیقی یا حس ماجراجویی او را کشف کنید. شما می‌توانید با الهام از 10 بهترین هدیه برای مردان در روز ولنتاین، هدیه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ویژگی های یک همسر خوب از نگاه مردان

بهترین هدیه برای مردان در روز ولنتاین

ایرپاد، هدیه‌ای کاربردی

ایرپادها این روزها بیشتر از کیف پول یا کفش یک وسیله کاربردی است. ایرپاد همه جا با او همراه خواهد بود و تقریباً 150 بار در روز به او یادآوری می‌کند که چقدر او را دوست دارید.

شورت شنا

شلوارک یا شورت شنا هم می‌تواند یک هدیه کاربری برای همسر شما باشد. پس می‌توانید به عنوان یک هدیه به آن فکر کنید. یک شرت شنای رنگی، شاید هم با طرح های قلب قلبی، تصور کنید او را به لبخند وا خواهد داشت.

خوشبو کننده خودرو

باید گفت که هر ماشین بوی مورد علاقه صاحب خودرو را می‌دهد. و به طوری بیانگر شخصیت شماست. پس شما می‌توانید به ذوق و علاقه همسر یا مرد زندگی تان، خوشبو کننده با رایحه های متفاوتی انتخاب کنید. او هر زمان سوار ماشینش شود، و بو را استشمام کند به یاد شما خواهد افتاد.

مطلب مرتبط: ویژگی مردان شیک پوش: 5 خصیصه که مردان شیک پوش را متمایز می‌کند

خودنویس یا روان نویس

خودنویس یا روان نویس یکی از پرکاربردترین و زیباترین هدیه‌ایی است که می‌توان در روز ولنتاین هدیه داد.

ست لوازم آرایشی بهداشتی مردانه

مردان عاشق برندهای آرایشی بهداشتی است. پس چه چیزی بهتر از این، ست لوازم آرایشی بهداشتی مردانه بخرید و او را خوش حال کنید.

عطرهای مردانه

مردها عاشق رایحه تازه در عطرها هستند. شرقی و چوبی، بیشتر عاشق رایحه بوهای از پاپیروس، وتیور، چرم ونت‌های میانی: نعناع هندی، چوب صندل و نت های پایه: لادن، توس ، چوب صندل می‌باشد .

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۵۳ زبان بدن مردان که نشان می ‌دهد به شما علاقه دارند

پک روتین صورت

پک روتین صورت برای شستشوی صورت، سرم چشم، مرطوب کننده و چیز جدیدی به نام ماسک دوش هم می‌تواند برای دادن هدیه مناسب باشد.

یک ست لباس خواب مردانه

یک دست لباس خواب مردانه هم می‌تواند برای هدیه مناسب باشد. این طوری هر شب با هدیه شما به خواب می‌رود و هر صبح به یاد شما بیدار خواهد شد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: استفاده از یک ساعت خوب: ده دلیل برای این که مردان باید از یک ساعت خوب

کیف لپتاپ، یا ست کمربند و کیف پول

برای یک هدیه خوب می‌توانید سراغ خرید کیف لپتاپ، کمربند و کیف پول بروید. این هدیه کاربردی هم همیشه یادآور شما خواهد بود.

ساعت

ساعت یکی از اجزای جدا نشدنی استایل مردانه است. مردها عاشق ساعت‌های شیک و زیبا هستند. هرچقدر هم که ساعت هدیه بگیرند باز هم دوست دارند که به آن ها ساعت بدهید. پس به دنبال برندهای ساعت شیک باشید. برندهای ساعت مچی لاکچری سوئیسی می‌تواند در انتخاب یک ساعت مناسب به شما کمک کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان