جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
4
(2)

همه مردان متاهل باید این را بدانند: چگونه کاری کنند که همسرشان به حس دوست داشتن آن ها پی ببرند. در طول رابطه و زندگی مشترک شما مواقعی وجود دارد که زنان به محبت و مراقبت شوهر خود بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارند. این مطلب نیز به معرفی 5 موقعیت که ارزش و عمق عشق شما به همسرتان را نشان می دهد، پرداخته است.

“در ازدواج، زمانی به عمق عشق به یکدیگر پی می برید که در شرایطی دشوار قرار بگیرید.”

مطلب مرتبط: آنچه در تصویر می بینید، نقطه ضعف شما را در زبان عشق فاش می کند!

ارزش و عمق عشق شما به همسرتان؛ وقتی در حال دعوا هستید

در ازدواج، زمانی به عمق عشق به یکدیگر پی می برید که در شرایطی دشوار قرار بگیرید. در آن مواقع – وقتی فکر می کنید احساس بین شما از بین رفته، یا وقتی در شرایط خیلی سختی قرار می گیرید یا وقتی انجام یک کار خیلی دشوار است. دعوا می کنید، همان لحظه درست زمانی است که شما باید عشق و تعهد خود را به دیگری نشان دهید. وقتی با هم دعوا می کنید، فرقی نمی کند شما مقصر باشید یا همسر تان، آن لحظه او بیشتر احساس تنهایی و بی قراری می کند. در چنین مواقعی باید عشق خود به او را نشان دهید. به او اطمینان دهید که مهم نیست چه اتفاقی بین تان افتاده است، مهم این است که شما همیشه کنار او خواهید ماند. حتی اگر مخالف نظر و عقیده او باشید.

مطلب مرتبط: ۶ نشانه شیفتگی (هوس) که اغلب آنها را با عشق اشتباه می گیریم

هنگامی که چیزی یا کسی را از دست داده است

چه او در غم از دست دادن مادر یا پدرش باشد و چه فقط از دست دادن شغل او را ناراحت کرده باشد. حضور شما با تمام محبت و عشق، به او آرامش خواهد داد. شما نیازی به انجام کاری ندارید و حتی نمی توانید کاری انجام دهید. اما حضور شما برای او همه چیز است، همدردی و کنار او ماندن می تواند همسرتان را آرام کند. با او بنشینید و عزاداری کنید. برای رنجی که او می کشد، تنها عشق بین شما می تواند درمان باشد. شاید این طور به نظر نرسد که او آن لحظه ها را به یاد داشته باشد یا متوجه محبت شما شده باشد. اما واقعیت این است که همسرتان متوجه تمام رفتار شما می باشد و این در رابطه بین شما تفاوت ایجاد می کند.

وقتی همسرتان استرس دارد

حضور شما می تواند به او قدرت بدهد و کلمات شما می توانند همسرتان را تشویق کند. اما بیشتر از همه، در چنین مواقعی عشق شما نقش پر رنگ تری خواهد داشت. اگر چیزی از بیرون سبب ایجاد استرس در او شده، شاید نتوانید حس اضطرابش را کم کنید. اما می توانید با برداشتن بار مسئولیت روزمره او، به همسرتان کمک کنید. پختن غذا برای یک وعده، شستن ظرف ها، تشویق او برای چند ساعت استراحت می تواند عشق شما به همسرتان را نشان دهد. این گونه او درک می کند که در هر شرایطی شما را کنار خود دارد.

مطلب مرتبط: ۵ زبان عشق در زندگی مشترک که هر زوجی باید بداند

ارزش و عمق عشق به همسرتان؛ وقتی احساس تنهایی می کند

احساس تنهایی مانند رفتن به یک غار تاریک است. تصور کنید همسرتان تنها در آن غار احساس می کند همه چیز را از دست داده و از همه چیز بریده شده است. در چنین مواقعی برخی از مردها به لبه غار می روند. و با بیان چند کلمه از او می خواهند که از گوشه تنهایی اش بیرون بیاید. اما معنادارترین عمل عشقی در این موقعیت این است که وارد غار شوید، او را پیدا کنید و در آن مکان ناخوشایند کنارش بنشینید. بله یعنی شما باید در غم و اندوه همسرتان آرام کنار او بنشینید – صبور و ثابت قدم باشید، به همسرتان اعتماد به نفس را یادآوری کنید، به حرف هایش گوش کنید و در شرایط مناسب نظر خود را نیز بیان کنید. اینگونه او خواهد فهمید که شما چقدر برای همسر خود و زندگی مشترک تان ارزش قائل هستید.

مطلب مرتبط: ۶ مهمترین نشانه‌ های عشق واقعی و دروغین مردان در یک رابطه عاطفی

زمانی که همسرتان احساس ناامنی می کند

اکثر زنان در برخی مواقع احساس ناامنی می کنند. هرچند نه همیشه اما گاهی حتما از همسر خود موارد شنیده اید که خودش به زبان می آورد و به دنبال رد یا تایید شما است. وقتی همسرتان به خودش شک می کند. عشق عمیق شما نیروی قدرتمندی است که به آرام کردن او کمک می کند. به همسرتان یادآوری کنید که همیشه بهترین شما خواهد ماند. او را از شک هایش دور کنید و به نکات مثبت ظاهر و باطن او اشاره کنید. این گونه شما می توانید ارزش و عمق عشق خود به همسرتان را نشان دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان