جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.3
(3)

نماد زیبایی غیرمعمول کشورها: اگرچه عمل زیبایی در همه جهان معمول است، اما اشکال مختلفی دارد. تعریف عمل زیبایی اغلب در طول تاریخ تغییر کرده است. همچنین استانداردهای آن می تواند در فرهنگ ها و کشورها به شدت متفاوت باشد. در کشورهای غربی، دندان‌های سفید صاف، لب‌های حجیم و موهای بلند مدت‌ها مظهر زیبایی بوده‌اند. اما گروه هایی از مردم و قبایل باستانی در سراسر جهان وجود دارند که تعریف دیگری از زیبایی دارند. آن ها به میل خود این قالب را می شکنند و قوانین ایده آل خود را ایجاد می کنند. اغلب، خلاقیت آن ها در این امر الهام بخش بقیه جهان نیز می شود. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید با ما در این مطلب از سری مطالب سبک زندگی همراه باشید.

  1. نماد زیبایی غیرمعمول در کشورها؛ مردم شاخ بلند میائو، چین

اعضای این قبیله بر این باورند که موهای بلند بسته شده زن ها برای زیبایی آن ها ضروری است. زنان این قبیله کلاه گیس های بزرگی می پوشند که از تارهای موی متعلق به اجدادشان ساخته شده است. این ویژگی آن ها را به یک لوازم جانبی گرانبها برای ظاهر زنان تبدیل می کند. با این حال، این مدل موی شیک اما پیچ در پیچ می تواند خیلی سنگین باشد. به همین دلیل فقط در موقعیت های خاص از آن استفاده می شود، نه به صورت روزانه.

برای شما: ۷ قانون عجیب مدارس ژاپنی که مطمئنا شما را شگفت زده می کند!

  1. زنان لب بشقابی، قبیله مرسی، اتیوپی

برای قبیله مرسی، بشقاب های بزرگ و رنگارنگ لب نماد زیبایی فوق العاده است. این اکسسوری جالب توسط زنان تازه ازدواج کرده و مجرد بیشتر از زنان متاهل مسن که دارای فرزند هستند استفاده می شود. آن ها معمولا در مناسبت های خاص و برای مراسم مهم مانند عروسی پوشیده می شوند.

  1. قبیله کارو، اتیوپی

نقاشی چهره و بدن توسط قبیله کارو بیش از 500 سال است که انجام می شود. آن ها برای زیباتر دیده شدن روی بدن و چهره خود نقاشی می کشند. مردان برای نقاشی روی بدن خود از رنگ های روشن مثل سفید استفاده می کنند تا نترس و جذاب به نظر برسند.

  1. نماد زیبایی غیرمعمول کشورها؛ آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه

سیاه کردن دندان یک سنت قدیمی است که بیشتر در آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه وجود دارد. اما قبل از این که در دوره میجی ممنوع شود، در هند و ژاپن نیز رایج بود. برخی از قبایل در پرو و ​​اکوادور نیز در گذشته نیز از این سنت پیروی می کردند.

سیاه کردن دندان ها معمولا در دوران بلوغ برای کمک به جلوگیری از پوسیدگی دندان و حفظ دندان های سالم انجام می شود. اثرات این تکنیک مشابه به روش امروزی یعنی سیلانت دندان است. آن ها نیز از این روش به عنوان نمادی از موقعیت اجتماعی بالاتر، بلوغ، زیبایی و متمدن بودن استفاده می کردند.

بیشتر بخوانید: از اتاق‌های مخفی ابوالهول تا روح شیطانی نیاگارا؛ ۶ راز خواندنی مکان های معروف!

  1. مراکش

نماد زیبایی غیرمعمول کشورها: خالکوبی صورت و رژگونه قرمز روشن که گونه ها را برجسته می کند، در بین زنان مراکشی، به ویژه آن هایی که از قبایل بربر هستند، یک زیبایی به حساب می آیند.

  1. شمال شرقی هند

به باور زنان آپاتانی، قرار دادن سربطری های بزرگ چوبی داخل سوراخ های بینی و خالکوبی‌های عمودی روی صورت و چانه‌ شان، خشن اما بی ‌نظیر به نظر می‌ رسند. افسانه ها حاکی از آن است که زنان آپاتانی زیباترین زنان منطقه محسوب می شدند. در اوایل هدف از خالکوبی‌های غیرمعمول و بستن بینی در واقع کاهش جذابیت زنان آپاتانی بود تا مردان قبایل دیگر به فکر ازدواج با آن ها نباشند.

  1. نماد زیبایی غیرمعمول کشورها؛ کره جنوبی

جراحی زیبایی در بین مردم کره جنوبی خیلی محبوب است، به ویژه در میان جوانان. مردم کره جنوبی به این باوراند که ظاهر جذاب شانس یافتن یک شغل خوب را افزایش می دهد. برخلاف فرهنگ های غربی، کره جنوبی پایتخت جراحی های پلاستیکی است. پس غیر معمول نیست اگر والدینی پس از فارغ التحصیلی چنین هدیه ای به فرزند خود بدهد.

برای شما: ۹ واقعیت بسیار جالب درباره قطر که باقی جهان را حیرت زده می کند!

  1. نامیبیا و آنگولا

قبایل در آنگولا و نامیبیا به دلیل مدل موی خیره کننده خود مشهور هستند. زنان از سنگ های قرمز خرد شده مخلوط با روغن، گیاهان و سرگین گاو خشک شده برای تهیه خمیر موی رنگی استفاده می کنند. برای این که جلوه جذاب تری ایجاد کنند، اغلب از دیگر لوازم به عنوان زیور مو نیز استفاده می کنند.

  1. ژاپن

داشتن دندان های کج در ژاپن جوانی و جذابیت محسوب می شود. به طوری که دختران با درخواستی عجیب به دندانپزشکی مراجعه می کنند تا عمدا دندان های نیش خود را کج کنند.

  1. نماد زیبایی غیرمعمول در ایران

عمل زیبایی بینی به قدری در بین مردم ایران محبوب است که این کشور رکورددار جراحی بینی است. مردم اغلب مایلند برای داشتن یک بینی کوچک و صاف این عمل جراحی پر هزینه را انجام دهند.

  1. آفریقا و اندونزی

زیبایی دندان های نوک تیز را می توان در میان اکثر قبایل در سراسر جهان یافت. اما تیز کردن دندان ها بیشتر در آفریقا و اندونزی رایج است. در این قبایل دندان های نوک تیز به عنوان نماد بلوغ و زیبایی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: حقایق جالب؛ در مورد فواید جویدن آدامس چه می دانید؟

  1. نیوزلند و میانمار

سنت زیبای خالکوبی صورت و لب‌های مائوری به نام موکو کایوآیی قرن‌هاست که نماد زیبایی به حساب می آید. اما اخیرا در نیوزلند بیشتر قابل مشاهده است. این سنت نشان دهنده دانش، مهارت، موقعیت و رهبری یک زن در جامعه او است. اورینی کایپارا اولین گوینده خبری است که با این خالکوبی سنتی صورت در اخبار ملی سال 2019 ظاهر شد. خالکوبی صورت در قبیله میانمار چین نیز رایج است و سال ها است که از آن به عنوان نمادی از زیبایی استفاده می شود.

  1. تایلند و میانمار

زنان قبیله کایان با استفاده از حلقه های گردن، زیبایی خود را به رخ می کشند. دختران معمولا از حدود 5 سالگی شروع به پوشیدن این کلاف های تزئینی می کنند و به مرور حلقه های بیشتری به آن اضافه می شود. تصور بر این است که این عمل از میل به جذاب ‌تر به نظر رسیدن سرچشمه می ‌گیرد. از طرفی بر اساس گفته مردم این قبیله این حلقه‌ها زن را شبیه یک اژدها نشان می دهد که شخصیت مهمی در فولکلور این قبیله به حساب می آید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان