جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

بوف شوم- آزمون دقت: آیا می توانید جغد مستتر شده را پیدا کنید؟

آزمون دقت بوف شوم
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

جغد ها پرندگان گوشت خوار و اغلب شب پر هستند. آنان در فرهنگ کهن جغرافیای فارسی زبان همواره مورد توجه بوده است. این شکارچی شب در ادبیات فارسی همانند پرندگانی چون، سیمرغ، طاوس، غراب… جلوه نمادین دارد و نماد ویرانه نشینی و انسان های زشت خو است. به هر حال، بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه آزمون دقت بوف شوم، جذاب و خواندنی را برای شما خوانندگان عزیز آماده کرده است.

بوف شوم، آزمون دقت

در نگاه اول، این تصویر فقط شبیه یک تنه درخت به نظر می رسد. اما اگر دقیق تر نگاه کنید، خصوصا آنانی که چشمان تیزبینی دارند. می توانند چیزی را که در پوسته درخت پنهان شده است ببینند. یک جغد است. جغدی که با پرهایش به طور عالی با تنه ترکیب و استتار یافته است. تشخیص این جغد شرقی تقریبا غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: تست دقت بینایی: آیا می توانید در یک نگاه جغد پنهان در تصویر را پیدا کنید؟

اما لری لینچ، عکاسی تیزبین، به اندازه کافی خوش شانس بوده. که این پرنده زیبا را در حالی که خود را در درختی نزدیک به خانه اش در فلوریدا پنهان کرده بود، شکار دوربین اش کند.

لری، 50 ساله، گفت: «از نتیجه تصویر، خیلی هیجان زده و راحت شدم.» او همچنین گفت: «تنظیم نور برای این عکاسی پیچیده بود.»

به تصویر ذیل نگاه کنید، آیا می توانید جغد را پیدا کنید؟

آزمون دقت بوف شوم

اگر موفق شدید به شما تبریک می گویم. مانند لری از تیزبینی و دقت بالایی برخوردار هستید. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، به سمت مرکز بالای عکس نگاه کنید.

سر جغد رو به دوربین دیده می شود که چشم ها، گوش ها و منقار او قابل مشاهده است. به نظر می رسد او بدن خود را در سوراخی در تنه درخت پنهان کرده است.

برای شما: آزمون دقت پروانه مستتر: آیا می توانید در ۱۱ ثانیه پروانه مستتر در تصویر را تشخیص دهید؟

این درخت مطمئنا به عنوان یک استتار عالی برای مخفی کردن جغد از شکارچیان طبیعی خود که شامل روباه، راکون، راسو، سنجاب، شاهین و عقاب هستند، عمل می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

آزمون بینایی زرافه: آیا می توانید در ۶ ثانیه زرافه را تشخیص دهید؟

تست شخصیت: اول چه دیدید پرنده یا شیر؟

آزمون انگشتر پنهان: آیا می توانید انگشتر الماس را پیدا کنید؟

آیا می توانید گربه پنهان را در عرض ۱۷ ثانیه پیدا کنید؟ – آزمون بینایی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان