جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آزمون انگشتر پنهان: آیا می توانید انگشتر الماس را پیدا کنید؟

آزمون انگشتر پنهان
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

خوانندگان عزیز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به آنجام یک آزمون فوق العاده دشوار و جذاب دعوت می کند. این توهم نوری چالش برانگیز، به دلیل سختی آن در فضای مجازی غوغا به پا کرده است. آزمون انگشتر پنهان بینندگان را به چالش می کشد تا انگشتر الماس پنهان در تصویر را پیدا کنند؟ آیا شما می توانید آن را پیدا کنید؟

انواع مختلفی از توهمات نوری وجود دارد، برخی جنبه پنهان شخصیت شما را نشان می دهند و برخی بیشتر شبیه چالشی برای ذهن هستند.

آزمون انگشتر پنهان

این آزمون تصویری از یک مزرعه است که جایی در آن یک انگشتر قرار دارد. در تصویر چند گل آفتابگردان، چرخ دستی(فرغون) پر از هویج و تعدادی خرگوش وجود دارند.

به تصویر زیر نگاه کنید آیا می توانید انگشتر را پیدا کنید؟

آزمون انگشتر پنهان

جواهر درخشان به خوبی پنهان شده و آن را به چالشی سخت تبدیل کرده است. این توهم توسط جواهرسازی به اسم ویلیام می در اختیار مجله Reader’s Digest قرار داده شده است.

آیا انگشتر را پیدا کردید؟ در کجا قرار داشت؟ اگر هنوز نمی توانید حلقه را تشخیص دهید، خوشبختانه ویلیام سرنخ هایی برای کمک ارائه کرده است.

او گفت: «توجه داشته باشید: این آزمون خیلی دشوار نیست، حلقه انگشتر زرد است و یک الماس سفید با سایز خوب دارد.

آیا حالا آن را پیدا کردید؟

نه، نگران نباشید او گفت انگشتر در گوشه سمت راست پایین تصویر بالای هویجی قرار دارد. در تصویر زیر آن را مشخص کرده ایم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان