جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 10 دقیقه
3.3
(3)

طراحی های زیبای ناخن ممکن است در اوایل دشوار باشد. شاید وقتی آموزش آن را می بینید ساده به نظر برسد. اما زیاد هم اسان نیست. شما همیشه می توانید با طراحی های ساده ناخن در خانه شروع کنید که به تخصص زیادی نیاز ندارند. ناخن های مرتب بهترین اکسسوری هستند. بنابراین، بهترین روش برای نگهداری از ناخن ها این است که یک بار در هفته ساده ترین طراحی ناخن را انجام دهید. اگر می خواهید با بهترین و آسان ترین طراحی های ناخن آشنا شوید با ما در این مطلب از سری مطالب مد و دکوراسیون خبرنامه همراه باشید.

طراحی های ساده ناخن در خانه

طراحی سه رنگ سخره مانند

این طراحی ناخن فوق العاده ساده می باشد و برای افراد تازه کار بهترین انتخاب خواهد بود. برای این کار به غیر از لاک ناخن نیازی به ابزار اضافی ندارید. این آموزش با استفاده از رنگ‌های خاص توضیح داده می ‌شود، اما انتخاب رنگ ها کاملا به شما بستگی دارد. می توانید با رنگ های دلخواه خود نیز انجامش دهید.

مواد لازم

لاک ناخن آبی پاستلی/روشن

رنگ ناخن سفید

لاک پاستل مرجانی

دستورالعمل

ابتدا روی ناخن های تمیز، یک لایه برای محافظت از ناخن های خود بزنید. بعد از رنگ آبی پاستلی برای ایجاد یک نوار عمودی در گوشه ناخن استفاده کنید. به گونه ای که مقداری فضای خالی در نزدیکی کوتیکول ناخن باقی بگذارید. حالا از مرکز ناخن، کمی پایین تر رنگ کنید. آخرین لایه را ایجاد کنید، دوباره به سمت پایین بکشید. این کار را سه بار انجام دهید. مراحل را تکرار کنید از آبی شروع و و تا مرجانی پاستلی ادامه دهید. در آخر آن را با یک برق ناخن بپوشانید.

طرح ناخن پاپیونی

اگر هوس انجام طرح ناخن کرده اید، این الگوی طراحی بسیار راحت است. در ضمن حالت ساده و غیر رسمی آن باعث شده است تا مناسب هر حالت و مکانی باشد.

مواد لازم

لاک ناخن آبی آسمانی

از رنگ ناخن سفید

لاک ناخن مشکی

نوار ناخن یا یک برس رنگ خیلی ظریف

دستورالعمل

با رنگ کردن تمام ناخن های خود با لایک آبی آسمانی به عنوان رنگ اصلی شروع کنید. روی ناخن ها را با رنگ سفید به شکل قلب بکشید. بعد با استفاده از نوار ناخن یا قلم مو آغشته به لاک ناخن مشکی، خطی را که سفید و آبی به هم می‌رسند دنبال کنید و در مرکز ناخن، دو حلقه ایجاد کنید تا شبیه کمان به نظر برسد. حالا آن را با یک برق ناخن، کامل کنید.

طراحی ناخن با شیوه پاشیدن لکه رنگ ها 

این شیوه به هنر درونی شما بستگی دارد. فقط با استفاده از یک قلم مو و پاشیدن رنگ می توانید یک الگوی جذاب ایجاد کنید.

مواد لازم

لاک ناخن سفید

از رنگ ناخن آبی روشن

لاک ناخن بنفش

با رنگ ناخن صورتی

یک برس رنگ سفت

دستورالعمل

تمام ناخن های خود را با رنگ سفید به عنوان رنگ پایه/اصلی بپوشانید. بعد از یک برس سفت مانند آنچه در تصویر دیده می شود استفاده کنید. آن را به لاک آبی روشن آغشته کنید و با کمک انگشتان خود آن را روی ناخن های خود بپاشید. همین کار را برای سایر رنگ ها نیز انجام دهید. در نهایت باید یک طرح زیبا روی ناخن های خود داشته باشید. در آخر از یک سواب پنبه ای آغشته به لاک پاک کن برای تمیز کردن کناره های اطراف ناخن استفاده کنید.

طرح ناخن شورون؛ طراحی های ساده ناخن در خانه

این طرح ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما در واقع آسان است. می توانید از رنگ های قرمز، سفید و آبی استفاده نمایید. اما بازهم انتخاب رنگ ها به عهده شماست.

مواد لازم

لاک ناخن قرمز

همچنین رنگ ناخن سفید

لاک ناخن آبی

نوار

دستورالعمل

از لاک قرمز به عنوان رنگ پایه برای این طرح استفاده کنید. نوار را به طوری دقیق قرار دهید تا یک شابلون شورون را ایجاد کند. روی آن را با لاک آبی رنگ کنید. یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید تا بتوانید نوار را بردارید. حالا نوار را نزدیک کوتیکول قرار دهید و آن قسمت را با رنگ سفید لاک بزنید. مجددا، قبل از کشیدن نوار، یک دقیقه صبر کنید تا کاملا رنگ ها خشک شود.

طرح ناخن V براق

این طرح ناخن برای اوقات فوری بی نهایت کاربرد دارد چون سریع و راحت انجام می شود. پس اگر فرصت کوتاهی داشتید می توانید این طرح را جایگزین رفتن به سالن زیبایی کنید.

مواد لازم

لاک ناخن مشکی

لاک ناخن براق نقره ای

یک برچسب V شکل یا یک تکه نوار

دستورالعمل

تمام ناخن های خود را به عنوان رنگ پس زمینه، سیاه رنگ کنید. بعد برچسب V یا گوشه یک تکه نوار را نزدیک نوک انگشت ها قرار دهید. نیمه پایینی را با براق کننده لاک بزنید. قبل از این که نوار یا برچسب را با دقت بردارید، به مدت یک دقیقه صبر کنید. کا را با یک برق ناخن تمام کنید.

طرح ناخن گلکسی/کهکشانی

این طرح های ناخن خارج از فضای این دنیا طراحی شده است. خیلی ها عاشق طرح هایی هستند که با فضا رابطه دارد. در واقع، یکی از ژانر های مورد علاقه افراد است که در کتاب ها و فیلم های علمی تخیلی گنجانده شده است. بنابراین جای تعجب نیست که این طرح ناخن به فهرست طراحی های ناخن شما راه پیدا کند.

مواد لازم

لاک ناخن مشکی

رنگ ناخن سبز متالیک

لاک ناخن صورتی

رنگ ناخن آبی

اسفنج آرایشی

تاپ کت یا برق ناخن براق

دستورالعمل

با پایه رنگ مشکی شروع کنید. مقداری سبز متالیک را روی یک اسفنج آرایشی بمالید و آن را روی ناخن خود بکشید. حالا رنگ صورتی را روی یک اسفنج آرایشی بمالید و روی ناخن بکشید. همین روند را با سایه آبی ادامه دهید. در این مرحله، ناخن های زیبایی به طرح کهکشان خواهید داشت. برای جذابیت بیشت، یک تاپ کت پر زرق و برق به آن اضافه کنید.

طرح ناخن راه راه؛ طراحی های ساده ناخن در خانه

این الگوهای هندسی آسان و سرگرم کننده، زیبایی را به ناخن های شما می افزاید. برای انجام این مورد، نیاز به کمی صبر دارید، اما نتیجه آن ارزشش را دارد.

مواد لازم

رنگ ناخن آبی پاستلی

لاک ناخن قهوه ای

نوار

دستورالعمل

با رنگ آبی پاستلی به عنوان پایه لاک خود شروع کنید. پس از کامل خشک شدن، می توانید به با نوار شروع کنید. آن را به صورت مورب روی رنگ صورتی قرار دهید. نوار های نازک را برای انگشت حلقه برش دهید. نوار شکل “V” را روی انگشت وسط ایجاد کنید. با نوار، مثلث های زاویه دار بسیار تیز ایجاد کنید و روی انگشت اشاره قرار دهید. به طور مشابه، یک طرح برای انگشت شست ایجاد کنید. حالا روی استنسیل های نواری که به تازگی با لاک ناخن قهوه ای درست کرده اید، رنگ بزنید.

یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید تا لاک کمی خشک شود و سپس نوار را با دقت بردارید. حالا شما یک طرح عالی دارید.

طرح ناخن پاستیلی؛ طراحی های ساده ناخن در خانه

این طرح در واقع خیلی زیبا به نظر می رسد، مطمئنا وسوسه می شوید تا آن را روی ناخن هایتان امتحان کنید.

مواد لازم

رنگ پایه

با رنگ ناخن صورتی پاستلی

رنگ ناخن سفید

گل میخ های طلایی، باندیس یا جلا دهنده طلایی

لاک ناخن براق طلایی

ابزار نقطه گذاری

دستورالعمل

یک رنگ پایه بزنید. لاک صورتی پاستلی را به همه ناخن های خود بجز انگشت حلقه بزنید. یک گل میخ طلایی را در نزدیکی کوتیکول ناخن انگشت اشاره و صورتی قرار دهید. این کار را در حالی انجام دهید که لایه اولیه روی ناخن شما هنوز خیس است. لاک خیس روی ناخن شما به چسبیدن آن کمک می کند. در صورت نداشتن گل میخ یا بیندی می توانید از رنگ طلایی استفاده کنید. اکنون نوبت انگشت وسط و شست است. با استفاده از ابزار نقطه‌ گذاری، 5 نقطه را در یک دایره ایجاد کنید. اگر ابزار نقطه ‌گذاری ندارید، می‌ توانید از انتهای هر چیزی که دم دست دارید استفاده کنید.

گل میخ طلایی یا لاک ناخن طلایی را در مرکز دایره نقطه چین شده قرار دهید. اکنون تنها انگشت حلقه باقی مانده است. لاک طلایی را به عنوان پایه و لاک براق را روی آن بزنید. این کار به آن ظاهری پر زرق و برق تر می دهد. بلاخره همه چیز را با یک کت تاپ مهر و موم کنید.

طرح ناخن دریایی؛ طراحی های ساده ناخن در خانه

اگر علاقه مند قایق رانی و آب های آزاد هستید با این طرح دریا را روی انگشتان خود داشته باشید. اگر به دلایلی از اقیانوس خوشتان نمی آید، اشکالی ندارد چون این طرح هنوز هم یک طرح ناخن واقعا زیبا محسوب می شود.

مواد لازم

رنگ ناخن سفید

با رنگ ناخن آبی سرمه ای

لاک ناخن قرمز

نوارکش ناخن یا یک برس رنگ خوب.

خلال دندان

دستورالعمل

با یک پایه سفید شروع کنید. برای ایجاد خطوط راه راه از یک نوار ناخن آغشته به لاک ناخن سرمه ای استفاده کنید. حالا با استفاده از قسمت صاف یک خلال دندان، یک طرح لنگر ایجاد کنید. اما ابتدا یک دایره کوچک بسازید. سپس یک خط از دایره به سمت پایین ایجاد کنید. از خط عمودی دو خط بکشید تا شبیه لنگر به نظر برسد. در نهایت یک خط افقی در وسط بکشید تا کامل شود. در آخر آن را با یک تاپ کت مهر و موم کنید.

طراحی ناخن خال خالی سیاه و سفید

این طراحی یکی دیگر از طرح های زیبا است که با حداقل تلاش و امکانات می‌ توان آن را روی ناخن ها نقاشی کرد.

مواد لازم

با رنگ ناخن مشکی

و رنگ ناخن سفید

ابزار نقطه گذاری، سنجاق بابی یا مداد

دستورالعمل؛ طراحی های ساده ناخن در خانه

تمام ناخن های خود را سیاه رنگ کنید. با استفاده از ابزار نقطه ‌گذاری، پشت یک سنجاق بابی یا مداد آغشته به لاک سفید، نقطه ‌هایی روی ناخن ها و رنگ سیاه ایجاد کنید. سپس با یک تاپ کت با راحت ترین کار را به پایان برسانید.

نکات و ترفندهای مهم برای انجام طراحی ناخن در خانه

  • اغلب اوقات، افراد با ثابت نگه داشتن دست خود مشکل دارند. مطمئن شوید که روی یک سطح صاف کار می کنی. همچنین حین انجام آن بنشینید. این کار به شما کنترل بیشتری می دهد.
  • پوست اطراف ناخن های خود را با ژل نفتی بپوشانید تا از تمیز کردن سریع آن مطمئن شوید.
  • همچنین می توانید یک لایه چسب را در اطراف ناخن ها بزنید تا بعد از اتمام کار ناخن، رنگ اضافی جدا شود.
  • از یک قلم مو آغشته به لاک پاک کن برای تمیز کردن اطراف ناخن های خود استفاده کنید. قبل از شروع کار، مطمئن شوید ناخن‌هایتان عاری از هرگونه روغن یا لوسیون(هایپرلینک) است.

شما می توانید با طراحی های ساده ناخن، ظاهری و زیبایی فوق العاده ای به ناخن های خود بدهید. اگر چه ابتدا انجام این طرح ها بسیار دشوار به نظر می رسند، اما با تمرین، مهارت تان افزایش خواهد یافت. شروع با یک طراحی ساده همیشه یک شیوه معقول است. می توانید ترکیب رنگ های مختلفی را که مناسب استایل شما است، امتحان کنید. استفاده از یک لایه چسب در اطراف ناخن ها و کندن آن پس از انجام کار. و انجام طراحی روی سطح صاف به شما کمک می کند تا یک طرح عالی داشته باشید. هر یک از طرح های ذکر شده در بالا را امتحان کنید تا سبک دلخواه خود را به رخ بکشید.

لینک های مرتبط

۷ غذای فوق العاده موثر برای داشتن پوست، مو و ناخن های رویایی

سوهان کشیدن ناخن در خانه؛ راهنمای گام به گام مانیکور ناخن

۸ روش خانگی معجزه گر برای تقویت و رشد سریع ناخن ها

درمان خانگی برای تقویت ناخن های شما و بهترین اسانس برای ناخن

نحوه استفاده از روغن ویتامین E برای ناخن های درخشان و سالم

۱۰ بهترین رنگ جذاب ناخن برای کسانی که می خواهند عید امسال متفاوت باشند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان