7 استایل زمستانی شیک و مد روز که در این زمستان بدرخشید

توسطعقیله نرگس رحمانی

دی ۱۴, ۱۴۰۰ به روز رسانی : بهمن ۱۷, ۱۴۰۰
استایل زمستانی شیک

راه های زیادی برای اینکه هم راحت باشید و هم شیک به نظر برسید، وجود دارد. نیازی نیست بخاطر راحت بودن، استایل خود را رها کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تعادل درستی میان راحتی و مد پیدا کنید. توجه به چند نکته کمک می کند تا با لباس های راحت فردی شیک به نظر آئید. این مقاله نکات مهم برای داشتن یک استایل زمستانی شیک را بررسی کرده است.

استایل زمستانی شیک با استفاده از مانتو و پانچو

شنل و پانچو در این زمستان بسیار مد هستند! لذا با استفاده از این دو، شما می توانید دو راه را انتخاب کنید. یک رنگ ثابت با کمترین تزیینات را انتخاب کنید یا با یک شنل راه راه یا منگوله ای تمام ترند بوهمی دهه 70 را در آغوش بگیرید. این یکی از چند استایل های خیابانی است. برای اینکه غیررسمی و شیک به نظر برسید. نوع پوشش شما نقش زیادی در افزایش اعتماد به نفس شما دارد. لذا مسئله استایل را جدی بگیرید.

استایل زمستانی شیک

بیشتر بخوانید: ویژگی مردان شیک پوش: ۵ خصیصه که مردان شیک پوش را متمایز می کند

ژاکت تونیک

یکی دیگر از لباس هایی که برای ماه های زمستان ضروری است، پلیورهای سایز بزرگ تونیک هستند! سعی کنید ژاکت خود را با شلوار لی و چند چکمه تا زانو ست کنید تا ظاهری معمولی و شیک داشته باشید. اگر ژاکت های تک رنگ را ترجیح می دهید، می توانید بین ژاکت برش هندسی یا ژاکت ساده یکی را انتخاب کنید. اگر ژاکت های بزرگ در کمد خود ندارید، وقت آن است که چند عدد ژاکت تهیه کنید.

استایل زمستانی شیک

بیشتر بخوانید: استفاده از یک ساعت خوب: ده دلیل برای این که مردان باید از یک ساعت خوب استفاده کنند

استایل زمستانی شیک؛ کوله پشتی های کوچک

اگر فکر می کنید کوله پشتی را نمی توان شیک دانست، دوباره فکر کنید. آنها می توانند به اندازه کیف های شانه ای بزرگ و پیچیده باشند که به راحتی با خود حمل می کنید. می توانید استایل خیابانی خود را با یک کوله پشتی چرمی کوچک تکمیل کنید. آیا می دانستید که نوع پوشش شما که می تواند شما را کوچکتر یا بزرگتر نشان دهد هم، تا اندازه ای معرف شخصیت شماست؟

استایل زمستانی شیک

بیشتر بخوانید: ۱۲ ویژگی جسمانی که شخصیت شما را رو می‌کند

کفش پاشنه تخم مرغی

کفش های پاشنه بلند را کنار بگذارید و کفش های تخت را در این فصل انتخاب کنید. احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و پاهایتان به خاطر آن از شما تشکر خواهند کرد.

استایل زمستانی شیک

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب کفش: ۲۰ معنا و مفهوم دیدن کفش در خواب

استایل زمستانی شیک با شلوار دم بلند (دمپا)

در مورد ست کردن یک شلوار دمبرگ سفید با یک تاپ ساده مشکی چطور؟ سیاه و سفید همیشه کلاسیک و جاودانه است. بنابراین سعی کنید در ماه های زمستان از آن استفاده کنید.

استایل زمستانی شیک

بیشتر بخوانید: روانشناسی برند: ۸ نکته خواندنی بر روانشناسی برندهایی که عاشق شان هستیم!

شال بلند

با استفاده از یک روسری بزرگ و راحت و یا یک شال پشمینه می توانید این زمستان را هم شیک و هم گرم بگذرانید. این یک اکسسوری عالی است و بدون استثنا می تواند با هر لباسی مطابقت داشته باشد.

استایل زمستانی شیک

استایل زمستانی شیک با الهام گرفتن از لباس های مردانه

روند الهام گرفتن از لباس های مردانه قطعاً امسال محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. دستیابی به این ظاهر بسیار آسان است. می توانید به محصولات خاصی مانند پیراهن های یقه ای که می توانید زیر پلیورهای یقه V بپوشید مراجعه کنید. آنها را با شلوار یا شلوار لی و یک کت بزرگ ست کنید. مطمئناً در تمام طول روز شیک به نظر خواهید رسید و احساس راحتی خواهید کرد.

استایل زمستانی شیک

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.