جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.4
(24)

پیش‌بینی‌های نوستراداموس برای سال 2024 حاکی از آن است که شاهد آشفتگی جهانی و صعود چین به چالش‌های خانواده سلطنتی و فجایع اقلیمی خواهیم بود! مطابق با پیش بینی‌های نوستراداموس ستاره‌شناس و پیشگوی اهل فرانسه، سال 2024 سالی پر از فراز و نشیب خواهد بود. اخترشناس مشهور قرن شانزدهم که اغلب پیامبر عذاب نامیده می‌شود، پیش بینی های ترسناکی را برای سال 2024 داشته است. او در کتاب Les Propheties خود در سال 1555 اشاره کرد که سال 2024 مشکلات جهانی تازه‌ای از جمله جنگ‌های دریایی، مشکلات خانواده‌های سلطنتی و یک فاجعه بزرگ انسانی به همراه خواهد داشت.

نوستراداموس ناآرامی های جهانی را پیش بینی می‌کند

نوستراداموس ناآرامی های جهانی را پیش بینی می‌کند

تحولات اقتصادی جهانی اخیر بر زندگی روزمره همه تأثیر گذاشته است، مواردی چون افزایش هزینه‌های ضروری زندگی. علاوه بر این، جهان در حال حاضر هم از تأثیرات مخرب دو درگیری جاری (درگیری روسیه-اوکراین و وضعیت اسرائیل-فلسطین) رنج می‌برد. عدم اطمینان در مورد آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد، مردم را بیش از پیش ناآرام می‌کند. نوستراداموس سابقه پیش‌بینی وقایع مهمی مانند ظهور هیتلر و ترور کندی را دارد.

پیش بینی های ۲۰۲۴: درخشش چین

پیش بینی های ۲۰۲۴: درخشش چین

مهم‌ترین نگرانی جهانی، ظهور چین به عنوان یک نیروی مسلط بر جهان است. جالب است بدانید که برخی از پیشگویی های نوستراداموس ممکن است به زودی با این روند در حال ظهور اثبات شوند. نوستراداموس در نوشته‌ ای که با چشم اندازی از نبرد و جنگ دریایی آغاز می‌شود، بیان می‌کند که “رنگ رقیب سرخ از ترس پریده می‌شود / اقیانوس بزرگ در هراس قرار می‌گیرد.” محققان مشغول رمزگشایی هستند که آیا “رقیب سرخ” به چین کمونیستی اشاره دارد یا خیر و آیا قسمت دوم نوشته نشان دهنده یک درگیری دریایی است یا نه.

مشکلات خانواده سلطنتی در سال 2024

خانواده سلطنتی بریتانیا که در حال حاضر به دلیل افشاگری های بحث برانگیز در کتاب «آخر بازی» از امید اسکوبی با حرف و حدیث‌های فراوان مواجه است، ممکن است در آینده با چالش های بیشتری روبرو شود. قسمت‌های دیگری از نوشته‌های نوسترادوموس درباره چارلز از یک “جنگ فاجعه بار” و تاجگذاری پادشاه جدید صحبت می‌کند. بسیاری فکر می‌کنند که این پیشگویی نشان می‌دهد که هری به جای ویلیام جای او را خواهد گرفت.

فاجعه آب و هوای کره زمین

فاجعه آب و هوای کره زمین

نوستراداموس پیش‌بینی می‌کند که در سال 2024، وضعیت آب و هوایی وخیم‌تر خواهد بود: «زمین خشک و خشک‌تر می‌شود، و سیل‌های بزرگی رخ خواهد داد». او رویدادهای شدید آب و هوایی مانند موج های شدید گرما، آتش سوزی های جنگلی و خشکسالی را پیش بینی می‌کند.

یک پاپ جدید در سال ۲۰۲۴

یک پاپ جدید در سال ۲۰۲۴

نوستراداموس در بخشی از پیش بینی های سال ۲۰۲۴ می‌نویسد: «به دلیل مرگ یک پاپ بسیار مسن، یک رومی با سن و سال مناسب انتخاب می‌شود، مدت زیادی این مقام را خواهد داشت و درگیر فعالیت‌های مهمی خواهد شد». اخترشناسان پیش بینی کرده اند که پاپ فرانسیس به زودی جانشین خواهد داشت. بر اساس گزارش ها، پاپ فرانسیس ماه‌هاست که با مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 24

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان