جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

مادر 26 ساله دارای 22 فرزند می‌خواهد 80 فرزند داشته باشد

مادر 26 ساله دارای 22 فرزند می‌خواهد 80 فرزند داشته باشد
خواندن 2 دقیقه
3
(1)

کریستینا اوزتورک، 26 ساله و همسرش گالیب 58 ساله دوست دارند یک خانواده خیلی بزرگ داشته باشند. با این که آن‌ها تا سال 2020 صاحب 22 نوزاد شدند، می‌خواهند حداقل 80 فرزند داشته باشند.

کریستینا اوزتورک و همسر میلیونرش گالیپ که در حال حاضر در گرجستان زندگی می کند پدر و مادر 22 فرزند هستند. کریستینا اولین فرزند خود را در سن 17 سالگی به دنیا آورد. او که عاشق یک خانواده پر جمعیت و شلوغ است، تصمیم دارد فرزندان زیادی به دنیا بیاورد.

زنی که می‌خواهد 80 فرزند داشته باشد

زنی که می‌خواهد 80 فرزند داشته باشد

در فوریه 2021، کریستینا تمایل خود را برای داشتن “105” فرزند ابراز کرد. او همچنین در مورد بزرگ کردن همزمان چندین فرزند گفت: “من همیشه کنار فرزندانم هستم و کارهای معمول یک مادر را انجام می‌دهم.”

از مارس 2020 تا ژوئیه 2021 او و گالیپ 168000 یورو به دایه فرزندانشان پرداخت کرده بودند. علاوه بر این، آن‌ها سالانه 96000 دلار معادل (67700 پوند) برای 16 پرستار بچه خرج کردند.

همه بچه‌ها به جز دو کودک آن‌ها در سال 2020 به دنیا آمده اند. بزرگترین فرزند کریستینا، ویکتوریا، در سال 2014 از ازدواج قبلی او و جدیدترین عضو خانواده آن‌ها، اولیویا، در ژانویه 2021 به دنیا آمد.

نام فرزندان او عبارتند از مصطفی، مریم، آیرین، آلیس، حسن، جودی، هارپر، ترزا، حسین، آنا، ایزابلا، اسماعیل، مهمت و احمد که همه سه ساله هستند اما علی، کریستینا، آلنا، سارا، لاکمن و آلپارسلان نیز دو ساله هستند.

کریستینا اوزتورک، 26 ساله و همسرش گالیب 58 ساله

در واقع این زوج به فکر داشتن بیش از 100 فرزند هستند. با این حال، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند به جای جایگزین کردن رحم جایگزین، این تصمیم را تا زمانی که فرزندان فعلی‌شان بزرگ‌تر شوند، به تعویق بیاندازند.

هرچند کریستینا بارداری دوباره اش را رد نکرده اما گفته که با حضور تعداد زیاد فرزندان خردسال در خانواده، در حال حاضر امکان بارداری دوباره‌ را ندارد.

او در مورد فرآیند IVF (لقاح آزمایشگاهی) صحبت کرد و از باردار شدن حین درمان ابراز بی میلی کرد. کریستینا توضیح داد: “ما آماده نیستیم در مورد شمار نهایی تعداد فرزندانمان صحبت کنیم. هر چیزی زمان خودش را دارد.”

اگرچه کریستینا عمدتاً یک دایه کنار خودش داشته است، اما هستند زنانی که خود به تنهایی کارهای 10 تا 12 فرزندشان را انجام می‌دهند. مثلا کورتنی راجرز که از زمان ازدواجش هر سال باردار بوده و اکنون 12 فرزند دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان