جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

آیا تا به حال فکر کرده اید اگر بخواهید همه ویدیوهای یوتیوب را نگاه کنید چقدر طول خواهد کشید؟ شاید هنوز به این موضوع فکر نکرده باشید، اما حتما گاهی ساعت‌ها مشغول دیدن ویدیوهای طولانی و کوتاه یوتیوب بوده‌اید. به طوری که وقتی سر بالا می‌آورید آفتاب غروب کرده باشد.

دیدن ویدیوهای یوتیوب چقدر طول می کشد؟

اما جالب است بدانید اگر بخواهید همه ویدیوهای یوتیوب را تماشا کنید به میلیاردها دقیقه زمان نیاز دارید.

بیش از 9 میلیارد دقیقه زمان برای تماشای ویدیوهای یوتیوب

بیش از 9 میلیارد دقیقه زمان برای تماشای ویدیوهای یوتیوب

همانطور که گفتیم بر اساس تحقیقات جدید، شما برای دیدن همه ویدیوهای یوتیوب به بیش از 9 میلیارد دقیقه زمان نیاز دارید. ما زمان زیادی را صرف رسانه‌های اجتماعی می‌کنیم، اما اکنون یک نفر پیدا شده تا تخمین بزند که تماشای تمام ویدیوهای یوتیوب چقدر طول می‌کشد.

البته اکنون فرض بر این است که شما قرار است فقط محتوایی را تماشا کنید که همین حالا در YouTube وجود دارد. با توجه به این که در هر دقیقه 2500 ویدیو در یوتیوب آپلود می‌شود، بیایید از شمارش آن صرف نظر کنیم، زیرا غیرممکن است بتوانیم به آماری نزدیک به واقعیت دست پیدا کنیم. پس ما میزان وقتی را محاسبه می‌کنیم که قرار است شما صرف تماشای ویدیوهای قبلی یوتیوب کنید.

صرف زمان زیاد برای تماشای ویدیوهای یوتیوب

در واقع شما فقط برای همگام شدن با یوتیوب، آن هم اگر ویدیوهایی با طول متوسط 11.7 دقیقه‌ای را تماشا کنید، به حدود 29250 نفر نیاز دارید تا به طور همزمان به تماشای ویدیوها بنشینید. بنابراین اگر شما یک عکس از اطلاعات ویدیوهای یوتیوب بگیرید و هیچ اپدیت دیگری به آن اضافه نکنید، چقدر طول می‌کشد تا همه ویدیوها را تماشا کنید؟ وبسایت wyzowl کار شما را آسان کرده و طول زمانی آن را محاسبه کرده است.

800 میلیون ویدیو با طول متوسط 11.7 دقیقه

800 میلیون ویدیو با طول متوسط 11.7 دقیقه

این وبسایت با فرض این که حدود 800 میلیون ویدیو با طول میانگین 11.7 دقیقه دست به محاسبه زد. و نتیجه شگفت انگیز بود!

بیش از 17 سال زمان برای تماشای 800 میلیون ویدیو یوتیوب

بیش از 17 سال زمان برای تماشای 800 میلیون ویدیو یوتیوب

بر اساس این محاسبه شما فقط برای تماشای این مقدار محتوا، تقریباً 9.36 میلیارد دقیقه نیاز دارید. 9.36 میلیارد دقیقه برابر است با 156 میلیون ساعت، 6.5 میلیون روز یا 17810 سال تماشای بی وقفه و پی هم ویدیوهای YouTube.

حتی اگر 100 صفحه نمایش را همزمان روشن کنید و به تماشای ویدیوها بنشینید، باز هم 178 سال طول می‌کشد تا همه این 800 میلیون ویدیو را تماشا کنید.

خواندن کتاب های چاپ شده به زبان انگلیسی

خواندن کتاب های چاپ شده به زبان انگلیسی

آزمایش مشابه این تحقیق توسط فروشنده کتاب کمیاب و نایاب، آیلینگ کاربر رسانه اجتماعی تیک تاک TikTok نیز انجام شده است. با این حال کار این فروشنده کتاب با وبسایت wyzowl فرق می‌کند. در این بررسی آیلینگ می‌خواست بداند اگر کسی همه کتاب هایی را که به زبان انگلیسی چاپ شده است بخواند، به چقدر زمان نیاز دارد؟! آیا این کار ممکن است؟

با این حال تحقیق این او چند قانون یا بهتر است بگوییم چند شرط داشت:

  • تنها باید کتاب‌های چاپ شده تا سال 1500 خوانده شود.
  • خواننده کتاب‌ها باید سنی بین 10 تا 50 سال داشته باشد.
  • باید بتواند هر هفته یک کتاب بخواند

چاپ اولین کتاب به زبان انگلیسی

اولین کتاب در سال 1473 به زبان انگلیسی چاپ شد. این کتاب به نام “incunabula” در 294 صفحه چاپ شده است. پس از این بررسی معلوم شد که مطالعه تمام کتاب های چاپ شده تا سال 1500 5 سال و 34 هفته زمان برده است. آن‌ها در این بررسی تمام کتاب های چاپ شده تا سال 1506 را مطالعه کردند زیرا در سال 1507 کتابی چاپ نشده بود.

کاربر تیک تاک به این نتیجه رسید که با خواندن یک کتاب در هفته، فرد می‌تواند تا سال 1530 با نشریات همراه شود. این بدان معناست که پایان سال 1529 زمانی است که کسی می‌تواند صادقانه ادعا کند که همه کتاب‌های چاپ شده به زبان انگلیسی را خوانده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان