جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
3.5
(10)

آیا کلمه “زیرک” برای هر مردی یک معنا دارد؟ چرا اینطور به نظر می‌رسند که برخی از مردان جذب زنان زیرک می‌شوند در حالی که برخی دیگر به سراغ زنانی می‌روند که اندام زیبا و هوش کمتری دارند؟ زیرک یا باهوش بودن می‌تواند برای افراد مختلف معانی متفاوتی داشته باشد، اما افراد باهوش یک چیز مشترک دارند. به کم راضی نمی‌شوند! باهوش بودن می‌تواند یک ویژگی جذاب برای همه آدم‌ها باشد اما چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟

یک دختر زیرک معمولاً می‌داند چه می‌خواهد، و بنابراین برای او سخت است که هر چیزی را که زندگی سر راهش قرار می‌دهد بپذیرد. برای یک زن زیرک و باهوش، یافتن مرد مناسب می‌تواند کمی سخت باشد، به خصوص اگر از غالب مردانی که می‌بینید، باهوش‌تر باشید.

مردانی که خود را فریب نمی‌دهند، به سراغ زنان باهوشی می‌روند که از نظر آنها بسیار زیبا هم به نظر می‌رسند. آنها همچنین می‌دانند که آرامش با هوشمندی تضمین می‌شود و هر مردی ترجیح می‌دهد با زن خود آرامش داشته باشد تا درگیری و جنگ.

 ۷  دلیل که مردان زنان زیرک را دوست دارند

 ۷  دلیل که مردان زنان زیرک را دوست دارند

اگر می‌خواهید به طور دقیق‌تر بدانید که چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند، موارد زیر قطعا برای شماست:

مردان اعتماد به نفس شما را جذاب می‌دانند

برخی از مردان می‌گویند که هوش و ذکاوت زنانه را جذاب می‌دانند اما نمی‌دانند چرا. تقریباً هر مردی جذب یک خانم باهوش می‌شود، اما همه مردان جرات این را ندارند که سراغ زنان زیرک بروند. اگر خود را فردی باهوش می‌دانید، هوش تان را پنهان نکنید، آن هم به این دلیل که فکر می‌کنید مردان فقط دخترهای خنگ را دوست دارند. اگر به هویت و ماهیت خود وفادار بمانید، یک مرد باهوش در زمان مناسب به شما نزدیک خواهد شد.

مردها زنی را می‌خواهند که بتواند آنها را آدم بهتری کند

هیچ کس نمی‌تواند مردی را که آماده نیست وادار کند که وارد یک رابطه جدی شود. او یا آماده است یا نه. حالت بین بلاتکلیفی و آمادگی او جایی است که بیشتر زنان در آن سقوط می‌کنند و رنج می‌برند. لحظه ای که یک مرد آماده است تا از یک مرحله به مرحله دیگر تکامل یابد، انتخاب خود را برای زندگی‌اش خواهد کرد.

یک دختر باهوش می‌تواند تشخیص دهد که یک مرد چه زمانی هنوز آماده نیست و چه زمانی آماده است تا وارد یک رابطه جدی شود. چنین زنی تا زمانی که او برای متعهد شدن آماده نشود، به او نزدیک نخواهید شد، و همین او را برای آن مرد غیرقابل مقاومت می‌کند. یک زن زیرک و باهوش از مردش می‌خواهد که برای پیشرفت خودش تلاش کند نه به این دلیل که می‌خواهد او را تحت تاثیر قرار دهد.

وقتی مردی به طور جدی تصمیم بگیرد که فرد بهتری باشد، به دنبال یک شریک زندگی متفاوت می‌رود. اگر شما هم از جمله زنان باهوش و زیرک هستید، پیدا کردن مرد مناسب در زمان مناسب مشکلی نخواهد داشت.

مردان فکر می‌کنند دختران زیرک ماجراجو هستند

مردان فکر می‌کنند دختران زیرک ماجراجو هستند

افراد باهوش عاشق چالش‌ها هستند و لذت تجربه ایده‌های بدیع برای‌شان ارزشمند است. اگرچه همه افراد باهوش از فعالیت‌های خطرناکی که باعث افزایش آدرنالین می‌شود استقبال نمی‌کنند، اما همیشه برای ماجراجویی آماده هستند.

یک زن باهوش می‌داند که بیشتر مردها به راحتی خسته می‌شوند، به همین دلیل است که تمایل دارند انواع مختلفی از لذت‌های پرهیجان را امتحان کنند. زنان زیرک سعی می‌کنند بین ایمن بودن و ارائه دقیق همان چیزی که مردشان نیاز دارد تعادل ایجاد کنند.

یک زن باهوش به لحاظ عشق و عاشقی مطلوب است، نه فقط به خاطر ظاهرش، بلکه به این دلیل که حاضر است چیزهای جدید را در داخل و خارج از رختخواب امتحان کند. وقتی مردی هم مغز و هم زیبایی را در زن خود می‌بیند، احساس می‌کند که می‌تواند بر جهان حکومت کند.

مردان زنان خودکفا را دوست دارند

درست است که مردان دوست دارند حامی زنان باشند و زندگی راحت و آرامی را برای آنها فراهم کنند، اما به همان نسبت هم دوست دارند زنی خودکفا و زیرک در کنار خود داشته باشند، زنی که در میان مشکلات خود را نبازد. رابطه با یک زن وابسته می‌تواند خسته کننده شود و یک مرد می‌داند ممکن است یک روز دیگر نتواند نقش قهرمان داستان را بازی کند.

زنان باهوش می‌دانند چه زمانی کمک بخواهند و چه زمانی تسلیم شوند. اما آنها در عین حال این را هم می‌دانند که چه زمانی باید خودکفا باشند. مردی که با زنی با اعتماد به نفس ارتباط دارد معمولاً در آرامش است زیرا می‌داند که این زن می‌تواند از خودش مراقبت کند. باز هم می‌خواهید بدانید که چرا مردان عاشق زنان زیرک هستند؟

روابط باید بر اساس همزیستی باشد نه به شیوه انگلی. وقتی مرد استقلال و خودکفایی را در زن خود می‌بیند، او را برای همیشه می‌خواهد.

دختران زیرک مردان خود را محدود نمی‌کنند

دختران زیرک مردان خود را محدود نمی‌کنند

آنها به همان اندازه که روی رابطه خود تمرکز می‌کنند، روی زندگی شخصی خود نیز تمرکز دارند. بسیاری از زنان طوری رفتار می‌کنند که انگار فقط برای رابطه عاشقانه خود زندگی می‌کنند. آنها اهداف خود را نادیده می‌گیرند یا آرزوی انجام کاری برای خود ندارند. به این ترتیب، آنها مردشان را در مرکز زندگی خود قرار می‌دهند.

مشکل این است که وقتی یک مرد را تنها نقطه تمرکز زندگی خود قرار می‌دهید، با توجه بیش از حد به او کم کم آزارش می‌دهید. زنان باهوش زنان موفقی هستند و از این رو از دستاوردهای شخصی خود غافل نمی‌شوند.

مردان چنین زنانی را از نظر جسمی زیبا و از نظر ذهنی جذاب می‌دانند، زیرا باعث می‌شوند که آنها هم برای تبدیل شدن به یک انسان و مرد بهتر دچار چالش شوند و انگیزه بگیرند.

مردان عاشق گفتگوهای تحریک کننده هستند

اگر مردی ادعا کند که فقط رابطه جنسی یا ظاهر زیبا برای او کافی است، احتمالاً دروغ می‌گوید. یک مرد معمولی برای اینکه احساس خوبی نسبت به خودش داشته باشد به یک گفتگوی مناسب نیاز دارد. مردان به راحتی به زنان خوش قیافه و زیبا نزدیک می‌شوند اما با افراد باهوش ازدواج می‌کنند. اگر خود را باهوش می‌دانید، مردان باهوش دنبال شما خواهند بود، زیرا می‌دانند که شما چیزی فراتر از یک زن زیبا هستید که عملکرد خوبی در اتاق خواب دارد.

زنان زیرک کارهای احمقانه انجام نمی‌دهند

زنان زیرک کارهای احمقانه انجام نمی‌دهند

زنان باهوش وقتی برای بازی کردن و هدر دادن وقت خودشان و بقیه ندارند. آن‌ها چیزهای مهمی دارند که باید دنبال کنند، و به همین دلیل نمی‌توانند یک مرد را برای موضوعات بی اهمیت آزار دهند. مردان زنان زیرک را دوست دارند، زیرا آنها روراست هستند و میانه‌ای با رفتارهای نامشخص و بی معنا ندارند.

آنها می‌دانند اگر دوست‌شان داشته باشید یا آن‌ها را بخواهید، حتما خواهید گفت. اگر هم دوست‌شان نداشته باشید، به جای اینکه آنها را در یک تعقیب و گریز بی نتیجه بازی بدهید، یک نه ساده و مستقیم خواهید گفت.

مردان دوست دارند در یک رابطه آن طرفی باشند که تعقیب و گریز را انجام می‌دهد. به همین دلیل ممکن است کنترل تعقیب و گریز را در دست بگیرند، اما این را هم دوست دارند که زن قاطعانه به دنبال چیزی که می‌خواهد و دوست دارد، حرکت کند.

کلام پایانی

دلایل هر مردی برای دوست داشتن یک زن زیرک ممکن است با مردان دیگر متفاوت باشد زیرا باهوش بودن تمام چیزی نیست که در یک فرد وجود دارد. مردان وقتی می‌خواهند با یک زن زیرک وارد رابطه شوند، عوامل دیگری مانند شخصیت و همدلی را در نظر می‌گیرند.

واقعیت این است که یک زن زیرک هم می‌تواند نقاط تاریکی در شخصیت خود داشته باشد. از این رو مجموعه‌ای از چیزهاست که ما آدم‌ها را جذاب و نحوه ادامه رابطه را تعیین می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان