جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

چطور شخصیت واقعی یک زن را در اولین ملاقات تشخیص دهیم؟

چطور شخصیت واقعی یک زن را در اولین ملاقات تشخیص دهیم؟
خواندن 3 دقیقه
2.7
(3)

همه زمانی که به اولین قرار می‌رویم، در غالب موارد، فردی را که جلوی مان نشسته قضاوت می‌کنیم و برداشت‌هایی از نوع شخصیت او داریم. البته که غالب این برداشت‌ها ممکن است با گذر زمان تغییر کنند یا ممکن است برداشت‌های‌تان به طور کلی اشتباه باشد. اما آیا می‌دانستید که با توجه به زبان بدن آدم‌ها، به راحتی می‌توانید برخی از جنبه‌های مهم شخصیت او را بشناسید؟ اگر می‌خواهید به شناخت شخصیت یک زن در اولین قرار ملاقات دست پیدا کنید، نشانه‌های غیرکلامی قید شده در این نوشتار کمک‌تان خواهد کرد.

تماس چشمی

اگر زنی که با او قرار دارید تماس چشمی طولانی و راحت داشته باشد، به احتمال زیاد دارای اعتماد به نفس بالا و علاقه واقعی به گفتگو است. اینکه از تماس چشمی پرهیز کند یا نگاهش را به طور مکرر از شما بگیرد و جای دیگری را نگاه کند، ممکن است نشان دهنده کمرویی یا عصبی بودن او باشد.

لبخند

لبخندهای مکرر و واقعی می‌تواند نشان دهنده شخصیت مثبت و دوستانه  فرد باشد و کم لبخند زدن یا لبخند زوری ممکن است نشان دهنده ناراحتی یا عدم رضایت او باشد.

لمس

شروع لمس و پاسخ دادن به لمس می‌تواند چیزهای زیادی را نشان دهد. لمس‌ سبک و مناسب می‌تواند نشان دهنده تمایل به ارتباط فیزیکی باشد. اگر او از تماس فیزیکی اجتناب می‌کند یا به لمس پاسخ منفی می‌دهد، به این معناست که دوست دارد مرزها را حفظ کند.

گشاد شدن مردمک چشم

گشاد شدن مردمک‌ها می‌تواند نشان دهنده افزایش علاقه و جذابیت باشد. با این حال، اندازه مردمک می‌تواند تحت تأثیر شرایط نور باشد، بنابراین شرایط موجود را نیز در نظر بگیرید.

گوش دادن و واکنش نشان دادن

توجه داشته باشید که او چقدر فعالانه به آنچه شما می‌گویید گوش می‌دهد و پاسخ می‌دهد. گوش دادن متعهدانه و پاسخ‌های متفکرانه نشان دهنده علاقه و همدلی است. عدم مشارکت، مثلا واکنش نشان ندادن به نظرات شما، ممکن است نشان دهنده بی علاقگی یا حواس پرتی او باشد.

زوج در کافه

حرکات

تحرک در حد نرمال می‌تواند نشان دهنده اشتیاق و شوق او باشد. اگر زنی که با او قرار ملاقات دارید، حرکات عصبی یا بی قراری بیش از حد نشان می‌دهد، ممکن است فردی عصبی یا به شدت مضطرب باشد.

بازتاب حرکات

اگر او به طرز ماهرانه ای زبان بدن شما را منعکس می‌کند، ممکن است نشان دهنده تمایل او به برقراری ارتباط و ایجاد رابطه باشد. اگر هم نشانه علاقه نباشد، نشان دهنده بی علاقگی هم نیست، زیرا افراد سبک‌های ارتباطی متفاوتی دارند، پس آرام باشید.

حالات صورت

برای شناخت شخصیت زن در اولین ملاقات به حالات چهره او توجه کنید. عبارات واقعی با احساسات بیان شده در گفتگو مطابقت دارند. اگر حالت‌های بیش از حد کنترل شده در صورت او دیدید، ممکن است نیاز باشد که در مورد احساسات واقعی او سؤالاتی را مطرح کنید.

کلام پایانی

به یاد داشته باشید که زبان بدن همه چیز نیست زیرا همه ما شخصیت‌های متفاوتی داریم. برخی افراد در بیان آنچه در ذهن دارند خیلی خوب نیستند و حتی ممکن است در نگاه اول سخت به نظر برسند، اما ممکن است از ته دل فردی عاطفی و نرم باشند یا برعکس.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان