جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.7
(41)

اگر خودتان متولد سال سگ هستید یا اگر فرد مورد علاقه‌تان متولد سال سگ است، فرقی نمی‌کند!‌ به هر روی این نوشتار به دردتان می‌خورد. در این نوشتار هم ویژگی‌های متولدین سال سگ را به شما خواهیم گفت و هم می‌بینید که متولدین سال سگ با چه کسی ازدواج کنند. با ما همراه باشید!

ویژگی مردان متولد سال سگ

با ملاحظه، متواضع، صادق، مسئولیت پذیر!‌ این‌ها بارزترین ویژگی‌های مردان متولد سال سگ هستند.

مرد متولد سال سگ در زودیاک چینی مشتاق ایجاد یک خانواده هماهنگ با جفتش است. او ترجیح می‌دهد رابطه‌ای پایدار و ساده داشته باشد. بنابراین، هنگامی که عاشق کسی می‌شوند، تمام تلاش خود را می‌کنند تا احساسات و خواسته‌های قوی خود را ابراز کنند.

آنها همیشه اعتماد به شریک زندگی‌شان را ترجیح می‌دهند و مایل به دادن فضای کافی و حریم خصوصی به شخص مقابل‌شان هستند. از نظر آنها یک ازدواج آزاد و آرام برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت. با این حال، بسیاری از آنها نمی توانند آدم‌های فخرفروش و عصبی را تحمل کنند. این در حالی است که گاهی اوقات آنها در رابطه خود لجباز هستند و متضاد رفتار می‌کنند.

از یک طرف، متولدین سال سگ می‌خواهند جفت شان همه چیز را در مورد آنها بداند. از سوی دیگر، این نگرش را دارند که “سکوت بهترین کار است”. بر این اساس، شرکای آنها باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و زمان بیشتری را برای شناخت آنها صرف کنند. اما متولدین سال سگ با چه کسی ازدواج کنند؟ به زودی خواهید دید!

ویژگی زنان متولد سال سگ

دلیل ازدواج نکردن پسرها نشانه مردی که قصد ازدواج دارد متولدین سال سگ با چه کسی ازدواج کنند؟

خجالتی، مستقل، وفادار، رک. این‌ها بارزارین ویژگی‌های زنان متولد سال سگ هستند. به طور کلی، خانم‌های سال سگ شخصیت آرام و مغروری دارند و همین ویژگی منجر به ازدواج غیرعاشقانه آنها می‌شود. گاهی اوقات، سکوت و بی‌تفاوتی آنها باعث می‌شود که جفت‌شان دچار سردرگمی شود.

آنها معمولاً محبت خود را شجاعانه ابراز نمی‌کنند. با این حال، پر از جذابیت‌های زنانه و شریک زندگی صمیمی و گرمی هستند. اکثر آنها وفادار و صادقند. خانم‌های متولد سال سگ می‌توانند به خوبی از اعضای خانواده مراقبت کنند و در عین حال شغل خود را توسعه دهند.

آرامش و استقلال آنها می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات ازدواج کمک کند. آنها همیشه تمام تلاش خود را می‌کنند تا کاستی‌ها را تحمل کنند و درک خود را نشان دهند.

چگونه با متولدین سال کنار بیاییم؟

تقریباً در هر رابطه ای، افرادی که در سال سگ متولد شده اند، به دنبال آزادی و تفاهم هستند. بنابراین، توصیه می‌شود که به آنها حریم خصوصی و صبر بیشتری بدهید. آنها را تحت فشار قرار ندهید چرا که گاهی اوقات هنگام تصمیم گیری دچار تردید می‌شوند. در واقع زمان کافی برای بررسی باید به آنها داده شود. از کمک به آنها در تصمیم گیری و در عین حال نادیده گرفتن نظرات آنها خودداری کنید. اگرچه آنها مستقل و صریح هستند، اما همیشه اعتماد به نفس ندارند. تشویق کردن آنها کمک‌شان می‌کند تا در اسرع وقت از مشکلات خلاص شوند.

سازگاری در ازدواج

و اما متولدین سگ با چه کسانی ازدواج کنند؟ به طور کلی، طبق نمودار سازگاری زودیاک چینی، متولدین سگ می‌توانند به خوبی با افراد دارای ویژگی‌های سال خرگوش و ببر کنار بیایند. اگر سگ‌های  مرد با خانم‌های خرگوش، موش و ببر کنار هم قرار گیرند، یک زندگی زناشویی شیرین ایجاد می‌شود؛ در حالی که زن‌های سال سگ با خرگوش‌ها، میمون‌ها و خوک‌ها خوب هماهنگ شوند. از سویی به آنها توصیه نمی‌شود با بز و اژدها ازدواج کنند.

بهترین فرد برای ازدواج با متولدین سال سگ

نشانه مردی که قصد ازدواج دارد متولدین سال سگ با چه کسی ازدواج کنند؟

درک و صداقت خرگوش کلید حفظ یک زندگی زناشویی هماهنگ است. سگ و خرگوش اشتیاق زیادی به زندگی دارند. آنها می‌توانند شادی‌ها و غم‌ها را در کنار هم تجربه کنند.

موش هم جفتی فوق العاده شاد و شیرین برای مرد متولد سگ است. دعوا به ندرت در زندگی روزمره سگ و موش اتفاق می‌افتد. علایق و سرگرمی‌های مشابه آنها باعث می‌شود همیشه موضوعات مشترکی برای صحبت داشته باشند. بنابراین، رابطه‌شان پر از انرژی است.

ببر هم یک همتای کامل برای سگ است. هر دوی آنها ایده آلیست هستند. با توجه به نگرش‌های مشترکی که هر دو دارند همیشه می‌توانند یک رابطه شیرین و همیشگی داشته باشند.

بدترین فرد برای ازدواج با متولدین سال سگ

اژدها به درد سگ نمی‌خورد!‌ آنها خود واقعی‌شان را در ازدواج نشان نمی‌دهند. حس محافظت از خود همیشه باعث می‌شود از یکدیگر انتقاد کنند. درگیری‌های مکرر بین متولدین اژدها و سگ در نهایت منجر به شکست ازدواج می‌شود.

علایق کاملا متفاوت بز و سگ هم منجر به روابط خسته کننده می‌شود. هر دوی آنها قبلاً به زندگی مجردی عادت کرده اند. ازدواج باعث می‌شود احساس فشار و سردرگمی کنند.

و اما گاو! بی اعتمادی بزرگترین مشکل بین گاو و سگ است. آنها در زندگی روزمره به یکدیگر شک خواهند داشت. هیچ یک از آنها حاضر به سازش نیستند. ازدواج پر از سوء ظن آنها برای مدت طولانی ادامه نخواهد داشت.

خانم های متولد سال سگ با چه کسی ازدواج کنند؟

کارهای مهم قبل از ازدواج متولدین سال سگ با چه کسی ازدواج کنند؟

باز هم خرگوش! این زوج می‌توانند به طور کامل یکدیگر را درک کنند. آنها می‌توانند از ویژگی‌های مثبت خود برای ساختن آینده ای روشن استفاده کامل کنند.

میمون هم برای خانم های متولد سال سگ خوب است‌! این دو همیشه علایق مشترکی در مورد کار و زندگی دارند و اگر مشکلی وجود داشته باشد، می‌توانند با هم از پس آن برآیند. یک ارتباط محکم رابطه را شیرین‌تر می‌کند.

خوک و سگ شخصیت‌های بالغ و محتاط دارند و معمولا ازدواج‌شان بر پایه وفاداری زیاد است.

خانم‌های متولد سال سگ با چه کسی ازدواج نکنند؟

خروس اصلا گزینه مناسبی برای خانم‌های سال سگ است. مرد متولد سال خروس برای خانم های متولد سال سگ مناسب نیست. آنها اصلا نمی‌توانند یکدیگر را درک کنند. ازدواج بدون زبان مشترک زیاد دوام نخواهد آورد.

بز و سگ هم اگرچه سعی می‌کنند مشکلات را با صبر و درک حل کنند، اما باز هم نمی‌توانند منظور واقعی یکدیگر را دریابند.

سگ و سگ هم به درد هم نمی‌خورند! درگیری‌های زیادی بین آنها در زندگی روزمره وجود دارد. چیزهای بی اهمیت همیشه منجر به نزاع‌های جدی می‌شود. شخصیت‌های سرسخت در یک ازدواج، سکوت و ناامیدی طولانی مدت را به ارمغان می‌آورند.

کلام پایانی

در این نوشتار دیدیم که متولدین سال سگ با چه کسی ازدواج کنند. آیا شما در این رابطه تجربه‌ای دارید؟ اگر قبلا شاهد جفت شدن متولدین سال سگ با سال‌های دیگر بوده‌اید، برای‌مان در بخش نظرات موضوع را بنویسید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 41

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. سیاوش آذرنوش نیم‌رخ
    سیاوش آذرنوش

    هیچ مطلبی ۱۰۰% کامل نیست اما این نزدیکترین مقاله به درستی است که به توضیحات تکمیلی بیشتر دارد
    موفق باشید

  2. رضا نیم‌رخ
    رضا

    سلام بله 90درصد تمام مطالب که درمورد ازدواج هست صحیح میباشد من سه تا دختر عروس کردم وواقا درسته متولدین سال هایی که خوبن یا نه

    1. تحریریه خبرنامه نیم‌رخ
      تحریریه خبرنامه

      ممنون از همراهی شما

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان