جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.2
(1043)

سوفیا لورن، نماد واقعی صفحه نقره‌ای سینما و نامی که همه می‌شناسند، با استعداد فوق‌العاده و زیبایی بی‌انتهایش طی دهه‌های متمادی مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. او به عنوان یک هنرپیشه برنده پنج جایزه گلدن گلوب، رد پایی پاک نشدنی در صنعت سینما و سرگرمی از خود به جای گذاشته است. جالب این است که این زن زیبا حتی در سن 88 سالگی، همچنان روحیه و انرژی جوانی دارد و زمان برایش معنایی ندارد.

۵ آموزه از سوفیا لورن، یکی از زیباترین بازیگران جهان

اما سوفیا لورنی که سال‌ها با استعداد بی‌نظیر و زیبایی‌اش که زبانزد همه بود چه آموزه‌های از ۸۸ سال زندگی‌اش برای ما دارد؟

شادی درونی از هر چیزی مهم‌تر است

سوفیا لورن

اولین و مهمترین درسی که سوفیا لورن بر آن تاکید می‌کند اهمیت شادی درونی و اطمینان نسبت به خود است. او می‌گوید، وقتی به آینه خیره می‌شوم، به دنبال تایید زیبایی یا عظمت ظاهری خودم نیستم. در عوض، آنچه واقعاً برای من اهمیت دارد، احساس درونی‌ام است؛ رضایت و امنیتی که تجربه می‌کنم بیش از هر چیزی مهم است.

در مصاحبه ای، او به صراحت ابراز کرد که خود را بسیار جوان تر از سن واقعی‌اش حس می‌کند و اظهار داشت: «گاهی اوقات اصلا سنم را باور نمی‌کنم. در واقع احساس می‌کنم 20 هستم.”

حفظ روابط نزدیک با خانواده، عامل رضایت از زندگی است

سوفیا لورن

حفظ روابط نزدیک با فرزندان و نوه هایش عنصر مهم بعدی در دستور العمل او برای داشتن یک زندگی رضایت بخش است. در حالی که سوفیا لورن در سوئیس زندگی می‌کند و خانواده اش در جای دیگری زندگی می‌کنند، از فناوری بیشترین استفاده را می‌کند تا با عزیزانش به طور مرتب در ارتباط بماند.

منفی‌ها را کنار بگذارید و روند طبیعی پیری را بپذیرید

سوفیا لورن

درس دیگری که او برای نسل جدید دارد این است که از شادی های کوچک زندگی لذت ببرید و منفی‌ها را از خودتان دور نگه دارید. او عمیقاً به پذیرش روند طبیعی پیری اعتقاد دارد، خود را آنگونه که است دوست دارد و به دنبال تغییر بدن یا شخصیت خود مطابق با آنچه جامعه و آدم‌ها انتظار دارند، نیست.

لورن که با درد و غم از دست دادن همسرش، کارلو پونتی، بیش از یک دهه پیش کنار آمده است، بر اهمیت پذیرش واقعیت‌های اجتناب ناپذیر زندگی تاکید می‌کند. اگرچه او غم و اندوه عمیقی را در هنگام درگذشت همسرش تجربه کرد، اما می‌پذیرد که هرگز نمی‌توان مانعِ از دست دادن‌ها را در زندگی شد، اما باید پذیرفت که این تنها بخشی از سفر زندگی است.

عاشق کارتان باشید

سوفیا لورن

سوفیا لورن راز جوان ماندن خود را اشتیاق خود به کار، به ویژه بازیگری می‌داند. او بازیگری را زندگی و مسئولیت واقعی خود می‌داند، به همین دلیل است که بازنشستگی در افق دید او وجود ندارد. سوفیا با لبخند و البته با افتخار می‌گوید: “سوفیا برای همیشه!”

قدرتمند باشید و از اشتباهات درس بگیرید

سوفیا لورن

وقتی از او در مورد لحظات شک و تردید به خود یا احساس از دست دادن سؤال می‌شود، صراحتاً اعتراف می‌کند که چنین احساساتی را تجربه کرده است. با این حال، او می‌گوید که در چنین شرایطی به سرعت به خودم یادآوری می‌کنم که قوی باشم، باید ادامه بدهم، از اشتباهاتم درس بگیرم و پیروزی‌ها را با لذت تمام در آغوش بگیرم.

سوفیا لورن، هنوز روی صحنه!

سوفیا لورن

زندگی چشمگیر سوفیا لورن گواهی است بر خردی که همواره به خرج داده است. دیدگاه مثبت این بازیگر توانمند، تمرکز بر شادی درونی و تعهد به حرفه‌اش تنها برخی از عوامل کلیدی است که به موفقیت پایدار و روحیه جوانی او کمک کرده است. این زن به ما می‌آموزد که زیبایی و جوانی تنها عوامل موفقیت نیستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 1043

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان