جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.7
(6)

سوفیا ورگارا هر زمان که در انظار عمومی حاضر می‌شود، ظاهری بی عیب و نقص دارد. چه روی فرش قرمز باشد و چه در رسانه‌های اجتماعی، جذابیت او بی نظیر است. او اعتماد به نفس فوق العاده دارد و بدون ترس از قضاوت شدن بدون هیچ فیلتر یا آرایشی از خودش عکس می‌گیرد و آن را منتشر می‌کند. اما متاسفانه همه از این وضعیت راضی نیستند و برخی واکنش‌های عجیبی به عکس سوفیا ورگارا با چهره بدون آرایش نشان داده اند.

ورگارا چهره ای خیره کننده دارد

چهره بدون آرایش سوفیا ورگارا

ورزش منظم نقش مهمی در روتین تناسب اندام سوفیا دارد. او به اهمیت تحرک پی برده و انواع تمرینات بدنی از تمرینات قدرتی گرفته تا تمرینات تقویت کننده قلب و بوکس را در برنامه ورزشی‌اش گنجانده است.

او می‌گوید: “من در حال پیر شدن هستم و می‌دانم که این روند در ظاهر و استقامت بدنم تفاوت ایجاد می‌کند. تاثیرات پیری را می‌توان در توانایی زنان و مردان در انجام کارها و تمرینات ورزشی به راحتی احساس کرد. همه چیز در حال تغییر است و تنها کاری که می‌توانم انجام دهم مراقبه است.”

با این حال، او خیلی هم به خود سخت نمی‌گیرد و گاهی اوقات از خوردن غذاهای مورد علاقه‌اش لذت می‌برد. همچنین نقطه ضعف او شیرینی است. سوفیا در مقابل خوردن شیرینی نمی‌تواند مقاومت کند.

او از نشان دادن چهره بدون آرایشش خجالت نمی‌کشد

چهره بدون آرایش سوفیا ورگارا

حتی به عنوان یک الگو و چهره ‌هالیوود، او با افتخار پذیرای زیبایی طبیعی‌اش است. به همین دلیل بدون هیچ گونه ترسی می‌تواند از صورت بدون آرایشش عکس بگیرید و با هوادارانش به اشتراک بگذارد.

تصاویر بدون آرایش او گواهی این موضوع است که حتی افراد مشهور و پر زرق و برق با آرایش‌های آنچنانی هم به اندازه زیبایی طبیعی سوفیا، خیره کننده به نظر نمی‌رسند. سوفیا با نشان دادن چهره بدون آرایشش نه تنها الهام بخش هوادارانش است بلکه باعث می‌شود احساس پذیرش خود و خود عشق ورزی هم میان آن‌ها تقویت شده و احساس مثبتی نسبت به بدن و ظاهرشان داشته باشند.

اما فراموش نکنید که او هم یک روتین مراقبت از پوست دارد که به طور منظم آن را دنبال می‌کند. همین روتین مراقبتی ظاهری بی عیب و نقص به سوفیا هدیه داده است.

حفظ سلامتی از طریق ورزش و رژیم غذایی سالم به او کمک می‌کند تا این درخشش و زیبایی حتی با بالا رفتن سنش هم حفظ شود. او می‌گوید: “اکنون بیشتر از همیشه، وقتی بیرون می‌روم از ضد آفتاب استفاده می‌کنم. ای کاش قبلاً می دانستم و در جوانی این کار را منظم تر انجام می‌دادم.” سوفیا کلید محافظت و جوان ماندن پوستش را استفاده از ضد آفتاب می‌داند.

سال‌ها است که سوفیا تصاویری از چهره بدون آرایشش منتشر می‌کند که ثابت کرده این روتین مراقبتی خیلی هم موثر بوده است. او بدون هیچ آرایشی هم شگفت‌انگیز و خیره کننده است. همه این زیبایی را هم مدیون روتین مراقبتی و سبک زندگی سالمش است.

او به غیر از استفاده از کرم ضدآفتاب از سرم‌های ویتامینه هم استفاده می‌کند. این دو ماده آرایشی باعث جوان ماندن و حفظ سلامت پوست سوفیا شده اند.

مردم واکنش‌های متفاوتی به سلفی بدون آرایش سوفیا داشتند

چهره بدون آرایش سوفیا ورگارا

نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی در مورد صورت بدون آرایش ورگارا خیلی جالب و متفاوت است. در حالی که برخی زیبایی طبیعی او را ستایش می‌کنند و اعتماد به نفس او را هنگام انتشار عکس‌های بدون میکاپ روی صورت تحسین می‌کنند، برخی دیگر نظرات کاملا متفاوتی نسبت به ظاهر او دارند.

یکی از کاربران نوشته بود: “وقتی عکسی از سوفیا ورگارا آن هم بدون آرایش دیدم احساس کردم تمام زندگی‌ام تا کنون دروغ بوده. در حالی که دیگری گفته بود: “او بدون آرایش فردی کاملا متفاوت به نظر می‌رسد.”

با این حال عکس‌های بدون آرایش و میکاپ سوفیا نظرات و واکنش‌های مثبت هم داشته است، مثلا یکی نوشته بود: “آیا همه با من موافقید که سوفیا ورگارا بدون آرایش شبیه یک نوجوان 13 ساله است؟”

زیبایی سوفیا واقعاً بی نظیر است و هرکس به او نگاه کند، نمی‌تواند شگفت زده نشود. اما موضوعی که بیش از زیبایی ظاهری و چهره بدون آرایش او بحث برانگیز و شگفت انگیز است، مبارزه او با سرطان است. او یک جنگجوی قوی است که توانسته سرطان را شکست دهد و ثابت کند که زیر چهره زیبا و آن بدن متناسب چه روحیه سرسختی پنهان شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان