جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4.2
(978)

لباس های پرنسس های دیزنی زیبا هستند اما در زمانی کودکی که این انیمیشن ها را تماشا می کردیم زیبایی شان طور دیگری به چشم مان می آمد! هرچند همین حالا هم که دقت کنید ظرافت و زیبایی آنها بی نظیر است. در واقع پیراهن همه پرنسس های دیزنی بسیار زیبا و رویایی به نظر می‌رسد، اما کدام یک از همه آنها زیباتر است؟ شاهزاده خانم های دیزنی به طرز باورنکردنی نمادین هستند و یکی از ویژگی هایی که آنها را بسیار مشهور کرده است، لباس های زیبای آنهاست. لباس های پرنسس دیزنی توسط افراد در هر سنی در سراسر جهان مورد علاقه، بازسازی و تجلیل قرار گرفته است. اگرچه تمام لباس‌هایی که همه پرنسس‌ها می‌پوشند بسیار زیبا هستند، اما برخی از آنها واقعاً استثنایی به نظر می‌رسند. در این نوشتار ۱۰ مورد از زیباترین لباس های پرنسس‌ های دیزنی را خواهید دید. با ما همراه باشید.

لباس کدام پرنسس های دیزنی از همه زیباتر است؟

فهرست زیر زباترین پرنسس هایی هستند که زیباترین پیراهن ها را داشته اند:

۱. مولان

لباس مولان واقعاً لباس زیبای یک عروس است. در حالی که مولان در این لباس احساس راحتی نمی کند، اما نمی توان انکار کرد که لایه های ابریشم صورتی، سفید و آبی رنگارنگ کاملاً زیبا هستند.

۲. مریدا

مریدا آرزو دارد آزاد باشد و بال‌هایش را باز کند – و لباس زیبایش او را در ماجراجویی‌هایش همراهی می‌کند. لباس تاب دار سبز تیره، که کاملاً متحرک است و شبیه مخملی نرم و لطیف است، در اطراف او می رقصد.

۳. راپونزل

لباس راپونزل کاملاً شخصیت او را نشان می دهد. ترکیب صورتی و بنفش، با یک بالاتنه کوچک و یک دامن بزرگ.

زیباترین لباس های دیزنی

۴. آرورا

در حالی که فلورا و مری ودر نمی توانند در مورد صورتی یا آبی بودن لباس او به توافق برسند، همه می توانند قبول کنند که لباس آرورا نمادین و بسیار دوست داشتنی است. البته طرفداران امیدوارند که راحت باشد زیرا او مدت زیادی را در آن خوابیده است. این لباس سبکی بسیار متمایز دارد و با حسی قرون وسطایی همراه است. آرورا در لباس خود هم شیک و هم جاودانه است.

۵. یاسمین

لباس بنفش یاسی ترکیبی زیبا از طرح و پارچه است. در حالی که لباس یاسمین به طور دقیق یک لباس مجلسی نیست، اما لباسی است که او برای روز بزرگ و عاشقانه خود می پوشد، بنابراین قطعاً در این فهرست جایگاهی دارد.

۶. سیندرلا

لباس مجلسی سیندرلا، البته یکی از نمادین ترین لباس های طراحی شده توسط دیزنی است. این لباس فانتزی با جادوی پری خلق شده است.

7. آریل

آریل در پری دریایی کوچولو چند لباس دوست‌داشتنی می‌پوشد، و اگرچه لباس‌های آبی و صورتی او زیبا هستند، اما هیچ یک هیجان‌انگیزتر از لباسی که او می‌پوشد و پاهای کاملاً جدیدش را نشان می‌دهد، نیست.

۸. السا

هر دو لباس السا در کارتون بی نظیر فروزن زیبا و به راستی شگفت انگیز هستند!

۹. بل

همانطور که بل از پله ها پایین می آید، لباس طلایی و درخشان او دور او پخش می شود و در حالی که به هیولا لبخند می زند به آرامی می چرخد و تاریخ دیزنی ساخته می شود.

۱۰. تیانا

لباس تیانا به راحتی یکی از پیچیده ترین لباس های دیزنی است. این لباس با لایه‌هایی پر زرق و برق، زیر دامن پارچه‌ای که شبیه گلبرگ‌های گل است و چندین جزئیات دیگر به زیبایی می درخشد!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 978

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. یوتاب نیم‌رخ
    یوتاب

    به نظر من لباس تیانا خیلی کیوته

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان