جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
2.7
(6)

پوست ما انعکاسی از سلامت بدن‌مان است. غذایی که می‌خورید در نهایت تاثیر خود را روی بدن می‌گذارد و روی پوست‌تان از هر جایی بیشتر دیده می‌شود! برای اطمینان از اینکه سلامتی‌تان در وضعیت مناسبی است، باید درست و سالم غذا بخورید. به عنوان مثال آب میوه ها و سبزیجات برای سیستم ایمنی بدن مفید هستند و به نوبه خود برای پوست نیز بسیار فایده دارند. در این مطلب نوشیدنی های  روشن کننده  پوست را گردآوری کرده‌ایم. اگر دوست دارید پوست درخشان و روشن و گونه‌های گلگون داشته باشید، این نوشتار برای شماست!  با خبرنامه همراه باشید.

نوشیدنی‌ها می‌توانند بیشترین تاثیر را بر سلامت پوست داشته باشند

احتمالاً در مورد فواید نوشیدن آب برای درخشنده شدن پوست شنیده اید، اما سایر نوشیدنی‌های روشن کننده پوست چطور؟؟ آب‌میوه‌های تازه به دلایل زیادی می‌توانند به پوست درخشندگی و طرات ببخشند؛ به عنوان مثال آنها حاوی کافئین نیستند که منجر به کم‌آبی پوست می‌شود و در مقابل سرشار از ویتامین‌ها، ریزمغذی‌ها، آنزیم‌ها و آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که سلامت پوست بهبو داده و آن را حسابی درخشان می‌کنند. بنابراین، اگر احساس می‌کنید صورت‌تان کدر، خشک یا لکه دار به نظر می‌رسد، بهترین و ساده ترین راهکار این است که از نوشیدنی‌های شفاف کننده پوست استفاده کنید. بهترین ترکیبات آب میوه و سبزیجات را برای داشتن پوست روشن و درخشان در ادامه می‌بینید:

بهترین نوشیدنی های روشن کننده پوست

کدام نوشیدنی برای درخشندگی پوست مفید است؟ شرط می‌بندیم اگر هر یک از این دستور العمل‌ها را به طور روزانه امتحان کنید، خیلی زود می‌توانید درخشندگی پوست‌تان را افزایش دهید. فقط مطمئن شوید که به مواد تشکیل دهنده این ترکیب‌ها حساسیت ندارید. مانع دیگری برای استفاده از این نوشیدنی‌های اثر گذار وجود ندارد.

هویج و چغندر

نوشیدنی های روشن کننده پوست

هیچ چیز نمی تواند از نظر فایده، این معجون زیبایی را شکست دهد. هویج و چغندر نه تنها پوست شما را التیام می‌بخشند، بلکه گردش خون را تقویت کرده و پوست را درخشان می‌کنند. چغندر و هویج به دلیل داشتن منبع غنی ویتامین C و آهن، نوشیدنی جادویی برای درخشندگی پوست و تقویت سلامت پوست هستند.

مواد لازم:

  • 1 هویج
  • ½ چغندر
  • نیم سانت زنجبیل
  • ½ فنجان آب

طرز تهیه نوشیدنی روشن کننده پوست:

هویج، چغندر و زنجبیل را با کمی آب در مخلوط کن له کنید تا ترکیب یک دستی حاصل شود. چند قطره لیمو برای افزایش اثر بخشی ترکیب اضافه کنید. نوشیدنی‌تان آماده ست!

سیب سبز و انار

نوشیدنی های روشن کننده پوست

برای داشتن پوست روشن چه بنوشیم بهتر از نوشیدنی سیب و انار؟ نوشیدن آب سیب و انار کیفیت پوست شما را ده برابر بهبود می‌دهد. این نوشیدنی سرشار از ویتامین  ث، آنزیم های مفید و آنتی اکسیدان‌هایی است که پوست را بهبود داده و آن را درخشان می‌کند. ویتامین C موجود در این مواد به عنوان یک عامل ضد التهابی عمل می‌کند و درمان خوبی برای آکنه و لکه های تیره است.

مواد لازم:

  • 1 عدد سیب سبز
  • ½ انار
  • 3 لیوان آب

طرز تهیه:

تمام مواد را با هم در مخلوط کن له کنید. سپس آن را صاف کرده و در یک لیوان شفاف پر کنید. آبمیوه روشن کننده پوست‌تان آماده است!

پاپایا، خیار و لیمو

نوشیدنی های روشن کننده پوست

پاپایا نه تنها برای پوست مفید است، بلکه طعم فوق العاده‌ای به نوشیدنی‌تان می‌دهد. پاپایا آنزیم هایی دارد که پوست را پر و سفت می‌کنند، رطوبت از دست رفته را باز می‌گردانند و سلامتی آن را دو چندان می‌کنند. خیار پوست را تسکین می‌دهد و لیمو از درون بدن را نوشیدنی می‌کند. این نوشیدنی جادویی قطعا برای پوست و سلامتی شما شگفت انگیز است!

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی روشن کننده پوست:

  • 2 برش پاپایا
  • ½ خیار
  • 4-5 قطره لیمو

طرز تهیه:

2 برش پاپایا را بردارید و آن را به مکعب های کوچک برش دهید. ½ خیار پوست کنده را نیز به قطعات کوچک برش دهید. هر دو را با 2 فنجان آب داخل مخلوط کن له کرده و سعد صاف کنید. 4-5 قطره لیمو برای بهبود طعم ترکیب اضافه کنید.

 ترکیب آلوئه ورا و آلبالو

برای سفید شدن پوست چه بخوریم بهتر از آلوئه و آلبالو؟ آب آلوئه ورا یک گزینه عالی برای سلامت پوست است. آلوئه ورا خواص تسکین دهنده و ضد التهابی دارد و به همین دلیل می‌تواند آفتاب سوختگی و جوش را التیام ببخشد و پوست را سفید کند. آب آلوئه ورا همچنین سیستم ایمنی بدن را بهبود داده و پوست را از درون ترمیم می‌کند.

مواد لازم:

  • 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا
  • آلبالو 5-8 عدد
  • 3 لیوان آب

طرز تهیه:

  • ژل آلوئه ورا و آلبالوی بدون هسته را با کمی آب در مخلوط کن خوب هم بزنید.
  • ترکیب به دست آکدخ را در یک لیوان شفاف بریزید. برای بهبود طعم آن می‌توانید کمی لیمو یا زنجبیل نیز اضافه کنید.
  • نوشیدنی طراوت بخش تابستانی شما آماده است.

نوشیدنی زردچوبه

نوشیدنی های روشن کننده پوست

زردچوبه بیشتر برای درمان آکنه، التیام زخم و تسکین سوزرش و تحریکات پوستی شناخته شده است. همه این اثرات به لطف خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و دارویی زردچوبه است!

طرز تهیه نوشیدنی سم‌زدای زردچوبه:

2-3 فنجان آب بردارید و یک تکه زردچوبه تازه به آن اضافه کنید. ترکیب را چند دقیقه بجوشانید سپس آب نصف یک لیمو و کمی عسل را به نوشیدنی‌تان اضافه کنید. به همین سادگی!‌

 نوشیدنی ویتامین  ث

نوشیدنی که از ویتامین C تشکیل شده است به پاکسازی پوست و جلوگیری از مشکلات پوستی کمک می کند. ویتامین ث خواص ضد پیری دارد و از بدن در برابر سموم شیمیایی محافظت می کند. نتیجه چیزی نیز جز پوستی سالم و روشن!

طرز تهیه نوشیدنی روشن کننده پوست:

یک شیشه پر از آب بردارید و لیمو، آناناس، کیوی، پرتقال و سایر منابع ویتامین C را به آن اضافه کنید و اجازه بدهید شب تا صبح در یخچال بماند. نوشیدنی صبحگاهی شما آماده است!!

نوشیدنی سبز

نوشیدنی سبز ترکیبی سالم از سبزیجات و میوه های سبز است که سرشار از ویتامین و مواد معدنی ضروری هستند. می توانید این نوشیدنی شفاف کننده پوست و سم زدای فوق العاده را در رژیم غذایی‌تان بگنجانید تا بدن‌تان از درون پاکسازی شده و پوستی درخشان و سفید داشته باشید.

طرز تهیه نوشیدنی سبز برای داشتن پوستی روشن:

مقداری اسفناج، کدو سبز، سیب سبز، خیار و زنجبیل  را بردارید و داخل مخلوط کن بریزید. ترکیب به دست آمده را داخل لیوان بریزید و کمی آب لیمو در آن بچکانید.

 آب انار

نوشیدنی های روشن کننده پوست

آب انار واقعا هیچ افزودنی نمی‌خواهد و به تنهایی اثری شگفت انگیز دارد. انار دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به داشتن پوست سفید و درخشان کمک می‌کند. وجود آنتی اکسیدان های درون آن مانند لیکوپن از تغییر رنگ پوست جلوگیری می‌کند، با علائم پیری مبارزه می کند و بسیاری فواید دیگر.

نوشیدنی ریحان، خیار و هندوانه

ترکیب ریحان، خیار و هندوانه یک نوشیدنی عالی است که به بهبود سلامت پوست و تنظیم تولید چربی کمک می کند. هندوانه 92 درصد آب دارد و حاوی لیکوپن است که یک آنتی اکسیدان محسوب می‌شود. ریحان هم خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و ضد میکروبی دارد. هندوانه و خیار پتاسیم زیادی هم دارند که به حذف سدیم از بدن و حفظ تعادل مایعات در بدن کمک می کند. وقتی بدن‌تان هیدراته شود، برای پوست نیز مفید خواهد بود.

طرز تهیه نوشیدنی سفید کننده پوست

  • هندوانه (نصب فنجان به صورت مکعبی)
  • خیار (½ فنجان خرد شده)
  • برگ ریحان (6-8)
  • آب نصف لیمو ترش

تمام مواد را به یک لیتر آب اضافه کنید و اجازه بدهید به مدت 2 ساعت بماند و سپس آب را صاف کرده و بنوشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان