جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18021 بازدید

بهترین کرم پودرها برای مصرف روزانه: به حدی بافتشون سبکه که از آرایش خسته نمیشی

بهترین کرم پودرها برای مصرف روزانه: به حدی بافتشون سبکه که از آرایش خسته نمیشی
خواندن 3 دقیقه
3.9
(80)

میکاپ این روزها به یکی از بخش‌های مهم زندگی خانم‌ها تبدیل شده است. برخلاف گذشته که آرایش صرفاً برای تغییر چهره بود، امروزه هدف از میکاپ برجسته‌کردن زیبایی‌ها و کاهش عیوب است. به عنوان مثال، در فرهنگ ما، صورت پر و گونه‌های برجسته زیبا محسوب می‌شوند. برخی افراد برای دستیابی به این ویژگی، به تزریق ژل روی می‌آورند، اما بسیاری دیگر از طریق آرایش به گونه‌ها حجم می‌دهند و آن‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهند.

البته آرایش تنها برای زیبایی نیست؛ می‌توان از آن به صورت درمانی نیز استفاده کرد. برای مثال، ضدآفتاب‌های جدید علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، خاصیت آب‌رسانی و تغذیه‌ای دارند. به این ترتیب، با یک محصول هم از پوست خود محافظت می‌کنید و هم آن را تغذیه می‌کنید.

بهترین کرم پودرها برای مصرف روزانه

حالا که صحبت از کرم پودرهای روزانه شد، قصد داریم چند کرم پودر سبک و مناسب برای استفاده روزانه را معرفی کنیم که باعث بسته شدن منافذ پوست یا ایجاد جوش نمی‌شوند.

کرم پودر استی لادر

کرم پودر استی لادر

یکی از کرم پودرهای مشهور با بافت سبک، کرم پودر استی لادر است. این کرم به دلیل ماندگاری بالا و بافت سبکش محبوبیت زیادی دارد. با استفاده از این کرم، می‌توانید از صبح تا شب بدون احساس سنگینی روی صورت خود آرایش داشته باشید. این کرم حتی برای آرایش‌های حرفه‌ای نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی‌های دیگر این محصول عبارتند از:
– ماندگاری بالا
– مقاوم در برابر تعریق
– مناسب برای انواع پوست
– فاقد رایحه مصنوعی

کرم پودر مک مدل STUDIO FIX FLUID

کرم پودر مک مدل STUDIO FIX FLUID

یکی دیگر از کرم پودرهای محبوب، کرم پودر مک است که به خاطر بافت سبک و پوشش جذابش معروف شده است. این کرم دارای رنگدانه‌های متنوعی است که به خوبی پوست را پوشش می‌دهد. به همین دلیل، برای استفاده روزانه مناسب است. این کرم می‌تواند کک و مک‌ها، جوش‌ها و چین و چروک‌ها را به خوبی پوشش دهد، بدون اینکه احساس سنگینی روی پوست ایجاد کند. ویژگی‌های این محصول شامل موارد زیر است:

– طیف رنگی گسترده
– ضد جوش و آکنه
– مناسب برای انواع پوست
– فاقد مواد روغنی و فرمالدهید

کرم پودر نارس مدل Natural Radiant

کرم پودر نارس مدل Natural Radiant

برای خانم‌هایی که ساعات زیادی را بیرون از خانه می‌گذرانند، کرم پودری با کاور بالا و ماندگاری طولانی ضروری است. کرم پودر نارس مدل Natural Radiant یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور است. این کرم نه تنها پوشانندگی بالایی دارد، بلکه می‌تواند پوست را نیز آب‌رسانی کند. دیگر ویژگی‌های این محصول شامل موارد زیر است:

– بدون رایحه و چربی
– خاصیت ضد لک و ضد جوش
– بافت سبک و مایع

این محصولات از جمله بهترین گزینه‌ها برای مصرف روزانه هستند که علاوه بر زیبایی، به سلامت پوست نیز اهمیت می‌دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 80

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان