جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1668 بازدید

آزمون تشخیص خانم خیانتکار: اگه باهوشی بگو کی داره به شوهرش خیانت می کنه؟

آزمون تشخیص خانم خیانتکار: اگه باهوشی بگو کی داره به شوهرش خیانت می کنه؟
خواندن 4 دقیقه
3.5
(46)

آزمون تشخیص خانم خیانتکار: به تصویر نگاه کنید، آیا می توانید تشخیص دهید کدام زن خیانتکار است؟ در تصویر مردی میان دو پنجره که از یکی از آنها فرار کرده است، گیر مانده. این تست هوش تصویری شما را به چالش می کشد تا نظر به شواهد موجود در تصویر تشخیص دهید کدامیک از زنان به شوهرش خیانت کرده است. به نظر شما کی خیانتکار است؟

برخی ها می گویند ارسطو یکی از علاقه مندان معماها و تست های هوش بوده است. زیرا این معماها مغز شما را فعال نگه می دارند و باعث می شوند که همیشه تحت هر شرایطی خلاق و آماده باشید. آزمون تشخیص خانم خیانتکار نیز یکی از همین گونه معماها است که در آن شما باید تشخیص دهید مرد از کدام پنجره فرار کرده است. به هر حال، اگر آماده اید پس بیایید شروع کنیم.

آزمون تشخیص خانم خیانتکار

کدام خانم خیانتکار است؟

در تصویر شما می توانید مردی را بیرون یک ساختمان بین دو پنجره ببینید. او از یکی از اتاق ها فرار کرده است. حالا ما شما را به چالش می کشیم تا نظر به شواهد موجود در تصویر آزمون تشخیص خانم خیانتکار را حل کنید. به نظر شما کدامیک از خانم ها قصد خیانت به شوهرش را داشته است. آیا می توانید تشخیص دهید مرد شریک جرم چه کسی است؟

پیشنهاد می کنیم لحظه ای چشمان تان را ببندید و حواس تان را جمع کنید. بعد تصویر را با دقت بررسی کنید. پاسخ در پایین صفحه گذاشته شده است. با این حال تقلب نکنید.

.

.

.

.

اگر می خواهید بینایی خود را محک بزنید ما آزمون جذابی برای شما داریم. تست تشخیص چهره ها یک تست بینایی فوق العاده سرگرم کننده است که در آن شما باید 4 چهره زن را در تصویر تشخیص دهید.

.

.

.

.

جواب آزمون تشخیص خانم خیانتکار

اگر روز شما خسته کننده است و نیاز به یک استراحت کوتاه دارید، پس آزمون تشخیص خانم خیانتکار را حل کنید. بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره با آزمون ها و معماهای جذاب در خدمت شما عزیزان است. این گونه معماهای سرگرم کننده به صورت خواسته یا ناخواسته ذهن ما را به تفکر وا می دارند. در نهایت هم سرگرم می شوید و هم خلاقیت را به ذهن تان باز می گردانید. به هر حال، آیا موفق شدید زن خیانتکار را شناسایی کنید؟ به هر حال اکنون ما جواب را برای شما فاش می کنیم!

زن سمت راست به شوهرش خیانت کرده و مرد از آن پنجره به بیرون فرار کرده است. می پرسید چرا؟ اگر دقت کنید بالای میز دو جام نوشیدنی وجود دارد و مرد نیز دقیقا به نوشیدنی ها اشاره کرده است. بنابراین پاسخ آزمون تشخیص خانم خیانتکار، زن سمت راست تصویر است.

خانم خیانتکار

 

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص خانم خیانتکار لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دلیل خیانت زنان

برخلاف نسل های قبلی، در حال حاضر درصد خیانت زنان و مردان تقریبا یکسان است، اگرچه دلایل خیانت زنان ممکن است با مردان متفاوت باشد. کارشناسان می گویند سه دلیل اصلی خیانت زنان عبارتند از: عدم عشق به شریک زندگی یا گرسنگی عاطفی، تمایل به تنوع جنسی و عوامل موقعیتی مثل مست بودن یا سفر و تعطیلات بدون همسر.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 46

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان