جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
140 بازدید

آزمون شناسایی گربه پنهان شده: بگویید گربه کجای تصویر قرار دارد؟ 5 ثانیه فرصت دارید!

آزمون شناسایی گربه پنهان شده: بگویید گربه کجای تصویر قرار دارد؟ 5 ثانیه فرصت دارید!
خواندن 3 دقیقه
3.4
(239)

در آزمون شناسایی گربه پنهان شده، باید گربه بازیگوش را در خیابان میان این همه مردم پیدا کنید. شاید کار سختی نباشد، اما باید دقت و توجه زیادی به خرج دهید. حل آزمون شناسایی گربه پنهان شده، 5 ثانیه زمان دارد و در این لحظات سرگرم کننده و هیجان انگیز، با تفکر منطقی و قدرت ذهنی این حیوان کوچک را پیدا کنید.

آزمون شناسایی گربه پنهان شده

آیا آماده اید تا مهارت بینایی و قدرت ذهنی‌تان را به چالش بکشید و کمی بازی کنید؟ بیا شروع کنیم.

این بازی فکری- 5 ثانیه زمان دارد!

.

.

بیایید نگاهی به تصویر آزمون شناسایی گربه پنهان شده امروز بیندازیم!

آزمون شناسایی گربه پنهان شده

سرنخ تصویر

در این پازل تصویری ذهنی، می‌توانید افرادی را که در حال انجام کارهای روزمره شان هستند، مشاهده کنید. می‌توانید پیرمردی را ببینید که در خیابان راه می‌رود، مردی که سلفی می‌گیرد، زنی که از تلفنش استفاده می‌کند، دو مرد در حال حمل لوازم‌شان، دو مرد در حال احوال پرسی و کامیونی که در حال گذر از آن منطقه است.

.

.

در نگاه اول فکر می‌کنید که در این تصویر 7 نفر رو به روی دو ساختمان حضور دارند، اما خوب یک گربه هم اینجا هست که باید پیدایش کنید.

.

آزمون شناسایی گربه پنهان شده

.

این همان چالشی است که سطح ضریب هوشی شما را شناسایی می‌کند و به قولی به شما نشان می‌دهد که در حل بازی های فکری و معماهای پیچیده چند مرده حلاجی!

می‌توانید؟ بله ما هم باور داریم که حتما موفق خواهید شد! پس به جستجوی‌تان ادامه دهید!

.

فکر کنم زمان شما به پایان رسیده است!

آیا توانستید گربه را در این آزمون تصویری پیدا کنید؟

اگر بله، پس تبریک می گویم! شما باهوش ترین و تیزبین ترین فردی هستید که تا کنون به پاسخ این پازل آن هم در 5 ثانیه دست یافته است. اما اگر هنوز آن را پیدا نکرده اید، ناراحت نباشید. بیایید با هم آن را پیدا کنیم.

پاسخ به آزمون شناسایی گربه پنهان شده

در این پازل ذهنی باید در عرض 5 ثانیه گربه را در خیابان پیدا می کردید. اگر نتوانستید آن را حل کنید، زیاد خودتان را اذیت نکنید، زیرا ما پاسخ را اینجا، با شما به اشتراک گذاشته ایم:

آزمون شناسایی گربه پنهان شده

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی گربه پنهان شده لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 239

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان