جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
194 بازدید

معمای قتل یا خودکشی: آیا این مرد به قتل رسیده یا خودکشی کرده است؟

معمای قتل یا خودکشی: آیا این مرد به قتل رسیده یا خودکشی کرده است؟
خواندن 5 دقیقه
3.1
(59)

معمای قتل یا خودکشی برای کسانی طرح شده که از شم کارآگاهی خوبی برخوردار هستند. در این معما این مرد یا به قتل رسیده یا خودکشی کرده است، اما متاسفانه وضعیت کمی پیچیده است، و حل آن وقت، دقت و هوش بالایی می‌خواهد. آیا شما می‌توانید به ما کمک کنید تا این معمای پیچیده را حل کنیم؟

ما در هر تست هوش و معمای تصویری سعی می‌کنیم جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین آن را برایتان انتخاب کنیم، درست مثل معمای قتل و خودکشی که باید تلاش کنید به جواب درست برسید. این آزمون‌ها غذای مغز هستند و به تقویت تمرکز کمک می‌کنند. کافی است، هر روز یک بازی فکری را انجام دهید تا سلامت عقلی‌تان را حفظ کنید. حالا بیایید و معمای قتل یا خودکشی را حل کنیم.

معمای قتل یا خودکشی

معمای قتل یا خودکشی

به تصویر نگاه کنید، آیا این مرد خودکشی کرده یا به قتل رسیده است؟

به جزئیات تصویر نگاه کنید، همانطور که می‌بینید در این تصویر یک نفر به دار آویخته شده است. اما سوال اصلی این است که چه کسی این کار را کرده و آیا این مرد خودکشی کرده است؟ یافتن جواب سخت است، پس بیشتر دقت کنید.

سرنخ تصویر

بیایید کمی اشیا داخل تصویر را از نظر بگذرانیم. یک مرد به دار آویخته شده، چارپایه زیر پای او به زمین افتاده، در کمد کمی باز است و به آن دو عصا تکیه داده شده است. یک شلوارک نیز روی زمین افتاده، در گوشه دیگر تصویر، دو صندلی و یک میز وجود دارد، 2 لیوان هم روی میز است. آن طرف تصویر، قسمت سمت راست، یک میز مطالعه با تعدادی ورق و قلم وجود دارد و یک چراغ مطالعه هم به چشم می‌خورد. زیر میز نیز یک ساعت شکسته است. روی دیوار یک پنجره، یک عکس دو نفره و یک تقویم به چشم می‌خورد. خوب حالا شما بگویید آیا این مرد به قتل رسیده یا خودکشی کرده است؟

اگر کمی بیشتر تامل کنید، حتما به جواب درست می‌رسید!

ما در بالا با توضیحاتی که در مورد تصویر دادیم، سرنخ کاملی در اختیارتان قرار دادیم، حالا نوبت شما است تا با هوش کارآگاهی‌تان به سوال جواب بدهید.

ما به شما 5 ثانیه فرصت می دهیم تا سناریوی معمای قتل یا خودکشی را حل کنید!

5

4

3

عجله کنید و جواب معمای قتل یا خودکشی حل کنید!

معمای قتل یا خودکشی

2

1

زمان شما به پایان رسید!

برای حل معمای قتل یا خودکشی از حس کنجکاوی و کارآگاهی تان استفاده کند!

خوب مسلما تا حالا حتما فهمیده اید که آیا این مرد خودکشی کرده یا به قتل رسیده است. شما کارآگاه فوق العاده‌ای هستید. اگر پیدا کردن جواب فقط 5 ثانیه طول کشیده پس به شما تبریک می گوییم، شما در جستجو و حل کردن معمای های سخت خبره هستید. اما اگر هنوز نتوانسته اید به جواب منطقی برسید، به تصویر پایین نگاه کنید.

اگر کمی به تصویر دقت کنید، شاید حل سناریو آسان تر باشد. بلکه کافی است با تمرکز بالاتر به صحنه جرم نگاه کنید.

همانطور که می‌بینید، این مرد به دار آویخته شده و معمای این است که آیا او خود را کشته یا توسط کس دیگری کشته شده است. پس نیاز دارید تا با تجزیه و تحلیل قضایی مانند خودکشی و قتل آن را حل کنید. تصور کنید اگر یک فرد خودکشی کند، فضای اطراف او چگونه خواهد بود یا اگر به قتل رسیده باشد چی؟ اینگونه می‌توانید راحت‌تر آن را حل کنید.

جواب درست به معمای قتل یا خودکشی

معمای قتل یا خودکشی

بله، اگر کسی خودکشی کرده باشد، پس نیازی نیست، وسایل اتاقش را به هم بریزد. اما همانطور که می‌بینید، این اتاق به هم ریخته است و ساعت شکسته است. از طرفی این مرد دو عصا دارد که نشان می‌دهد بیمار است، پس خودش نمی‌تواند روی چارپایه برود تا خودش را بکشد، پس حتما کس دیگری او را به قتل رسانده است. از طرفی روی میز دو لیوان است. پس سناریوی درست این است، این مرد به قتل رسیده، ابتدا قاتل و مقتول با هم صحبت کرده اند، بعد درگیر شده و در آخر این مرد به قتل رسیده است.

به همین آسانی!

تست سنجش ضریب هوشی

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی‌های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای قتل یا خودکشی لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 59

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان