جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
34 بازدید

تست بینایی اژدهای پنهان: فقط یک قهرمان می تواند اژدهای پنهان شده را در 6 ثانیه تشخیص دهد شما چطور؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست بینایی اژدهای پنهان: فقط یک قهرمان می تواند اژدهای پنهان شده را در 6 ثانیه تشخیص دهد شما چطور؟
خواندن 3 دقیقه
3.7
(45)

به گفته سازندگان این آزمون، تست بینایی اژدهای پنهان فقط برای قهرمانان ساخته شده است. تنها آنان می توانند اژدهای را که در تصویر پنهان شده است ببینند. شما چطور، آیا می توانید اژدها را در طول 6 ثانیه پیدا کنید؟

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه تست بینایی اژدهای پنهان ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست. توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این تصاویر جذاب انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی.

تست بینایی اژدهای پنهان

بیایید نگاهی به تصویر تست بینایی اژدهای پنهان بیندازیم.

اژدها را پیدا کنید

در این پازل تصویری بازی فکری، می توانید پادشاهی بزرگی را مشاهده کنید. در نگاه اول، این تصویر ممکن است عادی به نظر برسد. با این حال، خطری در کمین شهر است. یک اژدهای قدرتمند جایی در تصویر پنهان شده است.

اکنون، چالش این است که سعی کنید اژدهای پنهان شده در تصویر را در طول 6 ثانیه پیدا کنید. آیا برای شروع چالش آماده اید؟

.

.

.

.

سرنخ: اژدها در پایین سمت راست خوابیده است.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

آیا توانستید اژدها را پیدا کنید؟ چون زمان شما به پایان رسیده است. اگر موفق شدید به شما تبریک می گوییم، شما واقعا یک قهرمان هستید.

جواب تست بینایی

توهمات نوری هرچند تصاویری جذاب هستند، اما از آنچه می بینیم تفاوت دارند. این توهمات نوری همانطوری که ذهن را فریب می دهند اما ارتباط بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند. قدرت ذهن و مهارت بینایی را تقویت کرده و روشی عالی برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

در تست بینایی اژدهای پنهان، از شما خواسته شد تا در طول 6 ثانیه اژدها را پیدا کنید. اگر تا هنوز موفق نشده اید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست بینایی

اژدها اینجاست:

اژدهای پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی اژدهای پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 45

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان