جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
58 بازدید

تست شناسایی عروس: آیا می توانید در 9 ثانیه تشخیص دهید چه کسی عروس است؟

تست شناسایی عروس: آیا می توانید در 9 ثانیه تشخیص دهید چه کسی عروس است؟
خواندن 3 دقیقه
3.7
(378)

تست شناسایی عروس: آیا می توانید عروس را تشخیص دهید؟ به تصویر نگاه کنید و به این معما پاسخ دهید. با انجام این تست هم سرگرم شوید و هم هوش خود را بیازمایید.

با این حال، ادعا شده است تنها افراد باهوش و تیزبین می توانند تست شناسایی عروس را در مدت زمان تعیین شده حل کنند و پاسخ درست را ارئه دهند. این معما آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. برای حل کردن آن تنها کاری که باید بکنید این است که دقت و سرعت عمل لازم را بخرج دهید.

تصویر تست شناسایی عروس

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد.

در تست شناسایی عروس شما با دو خانم مواجه هستید که هر کدام ادعا می کند عروس هستند. مردی که در میان آن‌ها ایستاده است کاملا گیج شده است و نمی داند کدام یک از آنان عروس واقعی است. خانم سمت چپ در حالی که خشمگین است ادعا می کند که او عروس است. اما خانم سمت راست حرف او را رد می کند و می گوید که «نه او عروس است». شما چه فکر می کنید، به نظر شما چه کسی عروس است؟

عروس کیست؟

فراموش نکنید برای حل تست شناسایی عروس 9 ثانیه زمان دارید. با این حال جواب تست در پایین صفحه قرار داده شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب تست شناسایی عروس

تفریح و سرگرمی تنها مزیت تست های هوش نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

جواب تست

پاسخ تست شناسایی عروس: خانم سمت چپ است. می پرسید چرا؟ اگر دقت کنید در دست خانم سمت راست حلقه است و در دست خانم سمت چپ حلقه ای نیست، اما درون جعبه ای که در دست مرد است دو حلقه است. یعنی عروس و داما تا هنوز حلقه ها را در دست های شان نکرده اند. بنابراین جواب تست شناسایی عروس خانم سمت چپ است.

حل معما و تسکین استرس

علم ثابت کرده است که با انجام یک معما، همان مزایایی را به دست می آورید که گویا مدیتیشن کرده اید. استرس روزمره زندگی ناپدید می شود و با احساس آرامش که فشار خون و ضربان قلب شما را کاهش می دهد جایگزین می شود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست شناسایی عروس لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 378

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان