جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
26 بازدید

تست بینایی نهنگ پنهان: آیا می توانید در 5 ثانیه نهنگ پنهان شده در بین فیل را پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست بینایی نهنگ پنهان: آیا می توانید در 5 ثانیه نهنگ پنهان شده در بین فیل را پیدا کنید؟
خواندن 3 دقیقه
3.8
(19)

تست بینایی نهنگ پنهان راهی عالی برای آزمایش دقت دید و مهارت های بصری شماست. آیا می خواهید بدانید که مهارت های بینایی شما چقدر خوب است؟ پس در 5 ثانیه نهنگ پنهان شده در میان فیل ها را پیدا کنید.

تست بینایی نهنگ پنهان بر اساس فرضیه یافتن یک آیتم پنهان در یک تصویر در محدودیت زمانی است. آیتم پنهان می تواند هر شی، حیوان، عدد، الفبا و غیره باشد. این گونه تست ها در افزایش تمرکز و قدرت بینایی شما مفید هستند. محققان می گویند حل پازل به کاهش استرس و بهبود خلق و خو کمک می کند. این پازل ها اغلب به عنوان نوعی سرگرمی استفاده می شوند و به بهبود مهارت های شناختی مانند توجه به جزئیات و ادراک بصری معروف هستند.

تست بینایی نهنگ پنهان

آیا می خواهید به سرعت مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید؟ پس اکنون این چالش «تست بینایی نهنگ پنهان» را امتحان کنید.

نهنگ کجاست؟

تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، صحنه مهمانی فیل ها را نشان می دهد. با این حال در تصویر یک نهنگ وجود دارد که در میان فیل ها پنهان شده است و شما باید در 5 ثانیه نهنگ مخفی شده را پیدا کنید. این چالش روش خوبی برای آزمایش توجه شما به جزئیات است.

.

.

یافتن نهنگ در 5 ثانیه کار سختی است و تنها افرادی که چشمان تیزبین دارند می توانند سریع‌تر از دیگران نهنگ را تشخیص دهند.

.

.

نهنگ ممکن است درست در مقابل چشمان شما باشد، اما شاید در ابتدا متوجه آن نشوید.

.

.

عجله کن؛ ساعت در حال حرکت است.

.

.

آیا توانستید نهنگ را در طول 5 ثانیه پیدا کنید؟

جواب تست بینایی

ما معتقدیم که اکثر شما تا به حال نهنگ را پیدا کرده اید، در حالی که دیگران هنوز در جستجوی آن هستند. تست بینایی نهنگ پنهان با تحریک تفکر انتقادی که برای تقویت توانایی های شناختی مفید است، به عنوان یک تمرین عالی برای مغز عمل می کند.

به هر حال، تعجب می کنید که نهنگ کجاست؟

نهنگ پنهان

نهنگ در سمت چپ تصویر دیده می شود، این نهنگ بین گوش دو فیل قرار دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی نهنگ پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 19

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان