جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

معمای اشتباه قطب شمال: آیا می توانید اشتباه تصویر قطب شمال را در 5 ثانیه تشخیص دهید؟

معمای اشتباه قطب شمال: آیا می توانید اشتباه تصویر قطب شمال را در 5 ثانیه تشخیص دهید؟
خواندن 3 دقیقه
2.5
(8)

معمای اشتباه قطب شمال: در این تست سرگرم کننده سعی کنید اشتباه تصویر قطب شمال را تشخیص دهید. آیا می توانید اشتباه را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

اگر از حل پازل ها و آزمون های سرگرم کننده لذت می برید، پس این بازی فکری برای شما مناسب است! بازی‌های فکری به شما این امکان را می‌دهند که از جنبه تحلیلی خود استفاده کنید و مغزتان را محک بزنید. برای رسیدن به راه حل، شما باید خارج از چارچوب معمول خود فکر کنید و مشکل را کمی متفاوت تحلیسل کنید. بنابراین، اکنون ما شما را به انجام معمای اشتباه قطب شمال دعوت می کنیم.

معمای اشتباه قطب شمال؛ مشکل تصویر چیست؟

معمای اشتباه قطب شمال

 

در تصویر بالا باید اشتباه تصویر قطب شمال را تشخیص دهید. در عکس مردی با جارو همراه با یک سورتمه ایستاده است. زنی کنار یک پنگوئن در برف جلوی خانه اش نشسته است. با این حال، چیزی در تصویر درست نیست. قبل از پاسخ دادن به سوال باید به دقت به تصویر نگاه کنید زیرا دریافتن پاسخ بسیار ساده کاری دشوار است. به هر حال، پاسخ معمای اشتباه قطب شمال درست در زیر سوال داده شده است، بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

.

.

.

.

نکته: اشتباه مربوط به پنگوئن می شود.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری

در این پازل، باید اشتباهی را که در تصویر وجود دارد شناسایی کنید. در ابتدا، احتمالا فورا متوجه اشتباه نخواهید شد. زیرا جزییات بسیار کوچک تر از آن چیزی است که فکر می کنید. اما پس از چند لحظه، ممکن است بتوانید مشکل تصویر را تشخیص دهید.

حالا بیایید ابتدا بفهمیم که زیستگاه طبیعی یک پنگوئن در کجا قرار دارد. پنگوئن ها در نزدیکی قطب جنوب زندگی می کنند. زیستگاه آنها شامل اقیانوس ها و سواحلی است که معمولا در جزایر و مناطق دورافتاده قاره ای با شکارچیان خشکی کمی زندگی می کنند.

جواب معمای اشتباه قطب شمال: بنابراین، اشتباه تصویر این است که پنگوئن ها را نمی توان در قطب شمال پیدا کرد زیرا آنها در نزدیکی نیمکره جنوبی زندگی می کنند.

معمای اشتباه قطب شمال

برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند. این معما پیچیده اما ساده بود زیرا برای حل آن به زمان و قدرت مغز کمتری نیاز دارد. اما مطمئنا وقتی در عرض چند ثانیه پاسخ را می‌فهمید، احساس خوبی دارد. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای تست ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای اشتباه قطب شمال لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان