جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

تست بینایی شمشیر پنهان گلادیاتور؛ آیا 7 ثانیه کافی است تا شمشیر گلادیاتور را پیدا کنید؟

تست بینایی شمشیر پنهان گلادیاتور؛ آیا 7 ثانیه کافی است تا شمشیر گلادیاتور را پیدا کنید؟
خواندن 3 دقیقه
3.5
(53)

تصویر تست بینایی شمشیر پنهان گلادیاتور یکی از سخت‌ترین پازل‌هایی است که تا کنون برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. این توهم نوری از شما می‌خواهد که شمشیر پنهان گلادیاتور را که در داخل کولوسئوم پیدا کنید. این تست بینایی شمشیر پنهان گلادیاتور، بینندگان را به چالش می کشد تا با جواب دادن به سوال “شمشیر گلادیاتور کجاست؟” ضریب هوشی‌شان را بسنجد.

تست بینایی شمشیر پنهان گلادیاتور

تست بینایی شمشیر پنهان گلادیاتور

همانطور که به تصویر نگاه می‌کنید، به جزئیات آن نیز توجه کنید: گلادیاتور در داخل کولوسئوم ایستاده و آماده نبرد است. اما مهمترین چیزی که برای نبرد نیاز دارد را گم کرده است. با دقت به جزئیات داخل تصویر نگاه کنید، حتما شمشیر را همان اطراف خواهید یافت. از قدرت تمرکز و تیزبینی تان استفاده کنید. مطمئنا شما هم در حال خاراندن سرتان هستید، زیرا یافتن شمشیر آنقدرها هم که فکر می‌کردید آسان نبوده، ولی به خودتان اطمینان داشته باشید. شما موفق خواهید شد.

فراموش نکنید شما برای حل تست بینایی شمشیر پنهان گلادیاتور، تنها 7 ثانیه زمان دارید، که از حالا شروع شده است.

7 ثانیه شما شروع شد!

.

.

.

سرنخ تصویر

به اطراف پاهای گلادیاتور بیشتر دقت کنید. همانطور که می‌بینید، گلادیاتور در میان نیزه‌های شکسته و سپرهای افتاده ایستاده است و تنها یک سپر به دست دارد. شمشیر او را پیدا کنید و به دستش برسانید تا در این نبرد سخت هم شما پیروز شوید و هم او زنده بماند.

.

تست بینایی شمشیر پنهان گلادیاتور

.

.

عجله کنید زمان شما خیلی کم است!

3

2

1

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ به تست بینایی شمشیر پنهان گلادیاتور

حتما تا کنون موفق به یافتن شمشیر شده اید و جان گلادیاتور را نجات داده اید. از شما ممنونیم که به او کمک کردید همچنین به دلیل قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری تان شگفت زده شدیم و به شما تبریک می گوییم. شما با چنین مهارت ادراک بینایی فوق العاده توانستید گلادیاتور را از مرگ نجات دهید.

اما اگر هنوز موفق به یافتن آن نشده اید، به تصویر بیشتر دقت کنید، صبر کنید به اطراف پاهای گلادیاتور نگاه کنید، شمشیر روی ساق پای گلادیاتور قرار گرفته است. روی پای چپ او تمرکز کنید، بله شمشیر روی پای چپ گلادیاتور قرار دارد.

تست بینایی شمشیر پنهان گلادیاتور

باید یک حقیقت جالب را به شما بگوییم، اکثر روانشناسان مدعی‌اند که تنها کسانی می‌توانند در طول 7 ثانیه شمشیر پنهان را پیدا کنند که از هوش فوق العاده ای برخوردار باشند. مطالعات نشان می‌دهد که هر چه بیشتر مغزتان را با حل تمرین ها و پازل ها درگیر کنید، ضریب هوشی‌تان نیز به همان اندازه تقویت می‌شود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی شمشیر پنهان گلادیاتور لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 53

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان