جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
225 بازدید

تست بینایی شیپور: فقط 1 درصد از افراد می توانند در 21 ثانیه شیپور را پیدا کنند!

تست بینایی شیپور: فقط 1 درصد از افراد می توانند در 21 ثانیه شیپور را پیدا کنند!
خواندن 5 دقیقه
4.6
(9)

تست بینایی شیپور از شما می خواهد تا شیپور را در تصویری که از یک کنسرت رقص و موسیقی گرفته شده، پیدا کنید.

یافتن شیپور در تست بینایی امروز آنقدرها هم که فکر می کنید، آسان نیست. چالش تست بینایی شیپور پیدا کردن این آله موسیقی در طول 21 ثانیه است.

تست بینایی شیپور

تست بینایی شیپور در تصویر کنسرت

این تست نیز مانند دیگر معماها، پازل ها و آزمون ها، می خواهد ضریب هوشی شما را محک بزند. برای حل تست هوش امروز، باید بر خلاف چارچوب همیشگی ذهنی خود فکر کنید. به تصویر دقت کنید و به دنبال شیپور در قسمت هایی از عکس بگردید که به باور شما مهال است، شیپور آن جا باشد.

این تصویر نیز مانند هزاران تصویر توهم نوری است که نه تنها مغز شما را به چالش می کشد، بلکه فریب نیز می دهد. توهم نوری تصویری جذاب و زیبا است که با فریب ذهن، شما را به مسیر اشتباهی راهنمایی می کند، اگر زیرک و باهوش باشید، خیلی زود می توانید از مخمصه ای که این تصویر فریبنده در مغز شما ایجاد کرده رهایی یافته و به جواب و پاسخ درست دست یابید.

امروز توهمات نوری بیشتر در حوزه روانکاوری و روانشناسی مورد استفاده قرار می گیرد. این تصاویر سبب ایجاد آرامش در شما می شود و حتی برای لحظاتی دغدغه های روزانه زندگی تان را فراموش خواهید کرد. تصویر تست بینایی شیپور نیز همین هدف را دنبال می کند. شیپور در این عکس شما را وادار می کند تا با تمرکز بر پیدا کردن آن، هر فکر دیگری را دور ریخته و با تمام حواس به جستجوی آن بپردازید.

21 ثانیه زمان برای پیدا کردن شیپور

ما برای این که این سرگرمی جذاب را هیجان انگیزتر کنیم، به شما 21 ثانیه فرصت می دهیم تا با پیدا کردن شیپور حس قشنگ پیروزی را احساس کنید. خوب حالا بیایید شروع کنیم.

21 ثانیه شما برای حل تست بینایی شیپور از حالا شروع شد!
.
.

سرنخ:

ابتدا چشمان خود را ببندید، نفس عمیق بکشید، تمام حواس خود را به تصویر معطوف کنید و جزء به جزء تصویر را با دقت نگاه کنید. هرچند شاید این کار کمی سخت به نظر برسد، زیرا جزئیات این عکس آنقدر زیاد است که چشم را خسته می کند، ولی خوب شما در مقابل این حس مقاومت کنید و به دنبال شیپور بگردید.

.

تست بینایی شیپور در تصویر کنسرت
.

بیایید کمی به جزئیات دقت کنیم: تصویر مجموعه ای از افراد در حال رقص را نشان می دهد، که وسط آن ها روی سِن یک خواننده در حال آواز خواندن است. همچنین یک پیانیست نیز در حال نواختن پیانو است. روی تصویر نیز تعدادی نت موسیقی به چشم می خورد. پایین صفحه نیز آرکستر در حال نواختن است.

خوب ما جزئیات تصویر را شرح داده و واضح کردیم، حالا این وظیفه شما است تا شپیور را پیدا کنید!

.

عجله کنید، زمان زیادی باقی نمانده!

فراموش نکنید که اکثر افراد مدعی هستند که تنها 1 درصد از مردم می توانند شیپور پنهان را پیدا کنند. آیا شما جزء این یک درصد خواهید بود؟

.

.

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ تست بینایی شیپور

اگر موفق به یافتن شیپور در تصویر رقص و موسیقی شده اید، به شما تبریک می گوییم. شما نه تنها از هوش بالایی برخوردار هستید، بلکه چشمان تیزبینی نیز دارید. اما اگر هنوز پس از 21 ثانیه همچنان در جستجوی شیپور هستید، به تصویر زیر نگاه کنید:

کنسرت رقص و آواز در تست بینایی شیپور

بله این شیپور کوچک، درست در گوشه تصویر در سمت راست قرار دارد. ما برای این که بتوانید به راحتی آن را مشاهده کنید، یک حلقه قرمز دور آن کشیده ایم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از حل تست بینایی شیپور لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان