جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
127 بازدید

سریال کره ای در مخفی، داستانی متفاوت از سرگذشت نوه دونگ‌یی!

سریال کره ای در مخفی، داستانی متفاوت از سرگذشت نوه دونگ‌یی!
خواندن 2 دقیقه
1.5
(2)

سریال کره ای درِ مخفی  یک مجموعه تلویزیونی است که در سال ۲۰۱۴ با بازی هان سوک کیو، لی جی هون، کیم یو جونگ، پارک یون بین، کیم مین جونگ و چوی وون یانگ تولید شد. این سریال از 22 سپتامبر تا 9 دسامبر 2014 در روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 در 24 قسمت از شبکه SBS پخش شد.  پسر دونگ‌یی که به عنوان پادشاه یئونگ‌جو به سلطنت رسیده بود، در اواخر دوران سلطنش اختلاف شدیدی با فرزندش سادو پیدا می‌کند و این اختلاف سبب خلق یکی از داستان های جذاب در تاریخ کره می شود، همان داستانی که در سریال در مخفی می بینیم. پایه و اساس این سریال یک اتفاقی واقعی است اما به گونه ای متفاوت ساخته و پرداخته شده است.

چنان چه در تاریخ کره ثبت شده است، شاهزاده سادو، فرزند یئونگ‌جو و نوه دونگ‌یی، مردی به شدت نامتعادل و دارای مشکلات روانی بود که به راحتی دست به قتل و تجاوز می‌زد. به همین دلیل یئونگ‌جو که از سپردن تاج و تخت به سادو نگران بود، تصمیم گرفت او را به قتل برساند. اما از آنجا که کشتن یکی از اعضای خاندان سلطنتی ممکن بود عواقب بدی داشته باشد، یسادو را به مدت هشت روز در یک صندوق برنج زندانی کرد تا او از شدت گرسنگی و تشنگی جان بدهد.
با این حال، چند قرن بعد، برخی به این اعتقاد دامن زدند که سادو در واقع مشکل روانی نداشته بلکه یک فرد انقلابی بوده که قصد داشته اصلاحات اساسی در ساختار حکومت ایجاد کند و دلیل کشته شدن او همین بوده است.

داستان سریال «در مخفی» به روایت دوم نزدیک‌تر است. در این سریال سادو شاهزاده‌ای است که به برابری همه مردم و ضرورت حذف اختلافات طبقاتی در جامعه اعتقاد دارد. اما در مقابل او، پدرش است که هر طور شده می خواهد جایگاه سلطنت و اشراف را تقویت کند و مالیات را بالا ببرد. این دیدگاه‌های متضاد آتشی از اختلافات را در قصر دامن می زند که خاموشی آن فقط با مرگ یکی از دو طرف مقدور است.

به هر روی، داستان در مخفی بسیار جالب است. در صورتی که طرفدار سریال دونگی بوده اید، تماشای سریال کره ای در مخفی به شدت توصیه می شود!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان