جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 10 دقیقه
1
(2)

هرچند شکلات و یک دسته گل رز هدایای خیلی خوبی برای روز ولنتاین هستند یا شاید بخواهید هدیه روز ولنتاین را چیز دیگری انتخاب کنید اما خوب گاهی بهترین ایده سورپرایز روز ولنتاین می تواند لحظاتی باشند که کنار هم سپری می کنید. به جای این که ساعت ها به این که کادوی ولنتاین چی بخرم؟ فکر می کنید به این ایده های جذاب نگاهی بی اندازید و یکی از آن ها را برای روز ولنتاین انتخاب کنید.

مطلب مرتبط: هدیه ولنتاین برای همسر: 18 ایده فوق العاده که روز عشاق را عالی سپری کنید!

برای این که یک روز خاص را کنار همسر خود بگذارنید از فهرست این مطلب کمک بگیرید. ما 15 مورد را لیست کرده ایم که می توانید برای سورپرایز روز ولنتاین انتخاب کنید. شاید فکر کنید ممکن است برنامه ریزی یک روز خاص مثل ولنتاین به پول زیادی نیاز داشته باشد اما این طور نیست، شما می توانید با پول خیلی کمی برای هم روز خاطره انگیزی بسازید که هیچ وقت فراموشش نکنید. انجام این کارها هرچند می تواند ساده و راحت باشد اما نشان از عشق شما به همسرتان دارد.

سورپرایز روز ولنتاین

مطلب مرتبط: از تقدیم گل تا بستن عهد و پیمان؛ هفته ولنتاین را با این کارها سپری کنید!

ایده سورپرایز روز ولنتاین برای پسر

از ایده سورپرایز ولنتاین برای پسر می توانید غذای مورد علاقه همسر خود را بپزید. اگر در دوران آشنایی به سر می برید، پس نامزد خود را به یک شام عاشقانه دو نفری دعوت کنید. برای او غذای مورد علاقه اش را بپزید و یک دسر ویژه روز ولنتاین بپزید، او این روز و کارهایی که برایش انجام داده اید را فراموش نخواهد کرد. در آخر نیز می توانید کنار هم یک فیلم عاشقانه تماشا کنید و این روز خاص را به پایان برسانید. با این کار مطمئنا 14 فوریه 2023 را فراموش نخواهید کرد.

به نوشیدن قهوه بروید

ولنتاین امسال روز سه شنبه است و متاسفانه نمی توانید روزی رمانتیکی برنامه ریزی کنید، اما خوب بین کار و رساندن بچه ها به مدرسه می توانید یک عصرانه عاشقانه خودتان را مهمان کنید. یک قرار دو نفره ترتیب دهید و به یک کافه دنج پناه برده و با نوشیدن قهوه از کنار هم بودن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: تاریخچه روز ولنتاین؛ روز عشاق از کجا شروع شد؟

دوچرخه سواری کنید

اگر آن قدر خوش شانس هستید که فوریه امسال را در مکانی خوش آب و هوا بگذرانید پس با همسر خود دو چرخه سواری برید. مرد زندگی شما نیاز دارد تا از روزمرگی ها دور شده و برای حتی یک ساعت به دور از خانه و فضای آن وقت بگذرانند. یک پارک خلوت نیز مکان خوبی برای دوچرخه سواری های دو نفره است.

دوچرخه سواری در این هفته روز ولنتاین

یک قرار شام با دوستان خود ترتیب دهید

شاید غیر منطقی است که روز ولنتاین را با دوستان مشترک خود بگذرانید، اما در واقع می تواند یک ایده عالی سورپرایز روز ولنتاین برای زوج هایی باشد که مدت ها است دوستان مشترک خود را ملاقات نکرده اند. حتی می توانید از خانواده همسر خود بخواهید غذای شب را با هم بخورید. با همسر شما نیز از این ایده استقبال کرد حتما این کار را انجام دهید. اگر نمی توانید در خانه آشپزی کنید، فرزند خود را به یکی از اعضای فامیل خود بسپارید و یک رستوران برای میزبانی از خانواده شوهر خود رزور کنید.

مطلب مرتبط: بهترین متن های تبریک برای روز ولنتاین

برای سورپرایز روز ولنتاین می توانید یک بازی انجام دهید

حتما می دانید همسر شما به چه بازی علاقه دارد، گیم های ویدیوی، والیبال یا بسکتبال، او را به یک دور بازی دعوت کنید اما اگر نمی خواهید روز ولنتاین را بیرون از خانه دعوت کنید پس بازی دیگری انتخاب کنید.

یک روز را به عکاسی اختصاص دهید

آخرین باری که دو نفره عکس گرفته اید چه زمانی بوده؟ برای اکثر زوج ها، عکس گرفتن فقط به روزهای تعطیلات و یا مراسم خاص بر می گردد. پس اگر خیلی وقت است که عکاسی نکرده اید امروز بهترین فرصتی است که می توانید با همسر خود عکس های زیبا بگیرید. به آتلیه بروید یا برای کاهش هزینه ها یک چوب سلفی بخرید یا حتی یکی از فرزندانتان بخواهید از شما عکس بگیرند. سپس عکس ها را چاپ و قاب کنید تا روی دیوار اتاق خود آویزان کنید. مطمئنا با هر بار دیدن این عکس ها لبخندی مملو از عشق روی لب هایتان نقش خواهد بست.

بیشتر بخوانید: ولنتاین 1401 چه روزی است؟

ایده سورپرایز روز ولنتاین

ایده سورپرایز روز ولنتاین برای همسر

ایده های جذاب را اینجا بخوانید:

لیست آهنگ های مورد علاقه تان را گوش کنید

یکی از بهترین کارهای فانتزی برای سورپرایز روز ولنتاین جمع آوری مجموعه آهنگ های عاشقانه ای است که در طول دوران نامزدی برای هم فرستاده اید، یا با آن ها خاطره دارید. می توانید تعدادی از آن ها روز ولنتاین گوش کنید و یک فلش نیز برای ماشین همسر خود گلچین کنید. روز ولنتاین با هم آهنگ گوش کنید، برقصید و خاطرات خوش گذشته را مرور کنید. این هدیه ای است که هم شما و هم همسرتان می توانید در تمام طول سال به آن ها گوش کنید و با هر بار شنیدن آن به یاد خاطرات شیرین لبخند بزنید.

به یک پیاده روی دو نفره بروید

حتی اگر جایی زندگی می‌کنید که هوا سرد است، یک پیاده‌روی ساده نیز می تواند بهترین انتخابی باشد برای روز ولنتاین انتخاب می کنید. حتما اطراف محل زندگی تان مکانی وجود دارد که می توانید برای یک پیاده روی دو نفره از آن استفاده کنید. با هم صحبت کنید و از آرامش به وجود آمده، لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: رنگ خرس های کادو ولنتاین: هر چه که درباره رنگ خرس های عروسکی باید بدانید!

به تماشای ستارگان بنشینید

برای این که به ستاره های زیبا نگاه کنید نیازی به تلسکوپ ندارید. کافی است یک پتوی گرم بردارید و به حیاط یا پشت بام خود بروید تا از دیدن ستارهای چشمک در آسمان شب لذت ببرید. مطمئن باشید از دیدن آن ها احساس خوبی خواهید داشت که آن شب را خاطره انگیز می کند.

هفته ولنتاین و شکلات سورپرایز روز ولنتاین

به دیدن اماکن دیدنی شهر خود بروید

یکی از ایده های جذاب سورپرایز روز ولنتاین، بازدید از اماکن معروف شهر است. اگر تا هنوز فرصت نکرده اید تا به دیدن موزه یا مکان های گردشگری شهر خود سر بزنید، روز عشق بهترین زمانی است که می توانید این کار را انجام دهید. به دو تا سه مکان دیدنی بروید و در طول بازدید از آن ها عکس بگیرید تا آلبوم روز 14 فوریه 2023 پر از عکس های ماندگار باشد.

دفتر خاطرات خود را بسازید

حتی زوج هایی که علاقه چندانی به درست کردن کاردستی ندارند نیز از این ایده استقبال خواهند کرد. برای لذت بردن از این روز خاص و مملو از عشق می توانید یک دفتر خاطرات دو نفری بسازید. عکس های مربوط به ولنتاین سال های گذشته، نامه ها و کارت های روی گل هایی که از همدیگر هدیه گرفته اید را به این دفتر بچسپانید و چند خط در مورد عکس یا مناسبت هدیه هایی که گرفته اید بنوسید.

مطلب مرتبط: 11 حقیقت جالب درباره روز ولنتاین که احتمالا شما را شگفت زده خواهد کرد!

حتی می توانید از حس که آن لحظه داشتید نیز بنوسید. بلیط سینما یا هر چیزی که شما را به یاد یک خاطره می اندازد را در این دفتر به عنوان یادگاری بچسپانید. پس از آماده شدن دفتر از دیدن آن لذت خواهید برد.

کیک یا شیرینی بپزید

پخت و پز یک روش سرگرم کننده برای گذراندن زمان بیشتر با یکدیگر است. به جای خرید کیک روز ولنتاین، با یکدیگر یک کیک یا دسر خوشمزه بپزید و خوردن آن لذت ببرید. کوکی های کاراملی، شکلاتی و گردویی طعم فوق العاده ای دارد، حتما امتحان کنید!

بهترین متن های تبریک ولنتاین 2023 ایده سورپرایز روز ولنتاین

صبحانه را در تختخواب خود بروید

روز ولنتاین را متفاوت شروع کنید. اگر همه روزهای سال را همسر شما صبحانه آماده می کند، این بار برای نشان دادن مهری که به او دارید، این مسئولیت را به عهده بگیرید و صبحانه خوشمزه ای آماده کنید. سپس آن را به رختخواب ببرید و به دور از شلوغی های هر روزه از خوردن صبحانه کنار یکدیگر لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: رویای پنهان شما درباره عشق چیست؟

از طعم دمنوش یا شربت های خوشمزه و شکلات لذت ببرید.

هرچند دمنوش و شکلات هر دو به تنهایی خوشمزه هستند، اما ترکیب هر دو خوشمزه تر هم می شود. یک عصرانه عاشقانه در سال حق شما است، پس حتما خود را به یک لیوان دمنوش و خوردن مقداری شکلات دعوت کنید.

با هم شام بپزید

بیایید و شب ولنتاین را با هم آشپزی کنید. ایده رمانتیک تر از این سراغ نخواهید داشت. مثلا می توانید آشپز خانه را به دو قسمت تقسیم کنید و هر کدام غذای مورد علاقه دیگری را بپزید. این ایده واقعا سرگرم کننده است و از انجام آن لذت خواهید برد. یک شام به یادماندنی که بهتر از هر کادو و هدیه ای است که تا کنون از همدیگر گرفته اید. امیدواریم از ولنتاین خود لذت ببرید.

مطلب مرتبط: در این 5 موقعیت همسرتان به عمق عشق شما پی خواهد برد

همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان