جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
2.9
(64)

همه ما در زندگی خود به دنبال ثروت زیادی برای داشتن یک زندگی راحت هستیم. ثروت را می‌توان به اشکال مختلف به دست آورد. امروز، ما در این نوشتار از فنگ شویی ثروت صحبت خواهیم کرد تا از آن به نفع پیشرفت مالی در زندگی خود استفاده کنید.

لینک مرتبط: ۵ راهکار که خانه ای پر از آرامش بسازیم

فنگ شویی ثروت

این 10 نکته در مورد فنگ شویی برای ثروت می‌تواند به تغییر شرایط مالی زندگی شما کمک کند:

1. گوشه ای را به ثروت اختصاص دهید

فنگ شویی باگوا منطقه ای است که به ثروت اختصاص دارد. وقتی در اتاق خواب خود می‌ایستید، گوشه سمت چپ، گوشه ثروت است. می‌توانید با قرار دادن لوازم یا مبلمان بنفش رنگ، یک گیاه آپارتمانی و یک آبنمای کوچک، گوشه ثروت اتاق خود را آماده کنید. فعال کردن گوشه ثروت اتاق طبق فنگ شویی ثروت، رفاه زیادی را برای خانه شما به ارمغان می‌آورد.

مطلب مرتبط: فنگ شویی آشپزخانه؛ به کمک این ۹ نکته سلامتی و برکت خلق کنید!

2. برای فنگ شویی ثروت یک منبع آب جاری ایجاد کنید

در فنگ شویی، منبع آب جاری نشان دهنده جریان فراوان مالی زندگی شما است. باید شیرآلات خانه را ترمیم کنید، نباید هیچ شیرآبی نشتی داشته باشد. اگر لوله کشی خانه مشکل دارد، فورا آن را ترمیم کنید. وسایل خراب خانه باعث از بین رفتن ثروت می‌شود. از طرفی باید یک منبع آب روان مانند یک فواره کوچک را در خانه یا باغ خود قرار دهید.

3. برای جذب ثروت از دروازه اصلی خانه استفاده کنید

دروازه ورودی خانه در فنگ شویی به عنوان “دهان چی” نامیده می‌شود. تمام انرژی‌ها مانند ثروت، منابع و فرصت‌ها از درب ورودی اصلی وارد خانه شما می‌شود. بنابراین، باید از دروازه اصلی خانه خود رفت و آمد کنید. باید ورودی تمیز و زیبایی داشته باشید. پلاک خانه تان در معرض دید باشد. همچنین باید از یک فرش کوچک پهن شده روی به روی دروازه استفاده کنید تا جریان منابع و انرژی را به سمت خانه خود هدایت کنید. به یاد داشته باشید که باید حداقل یک بار در روز از درب اصلی استفاده کنید.

در این مطلب: فنگ شویی ورود به خانه جدید: قبل از نقل مکان، این ۵ نکته را بخوانید

4. به اجاق گاز خود توجه کنید

اجاق گاز نماد ثروت در فنگ شویی است. بنابراین، برای افزایش ثروت و بهبود وضعیت مالی خود، باید اجاق گاز خود را تمیز و سالم نگه دارید. از تمیزی اجاق گاز خود مطمئن شوید. نه تنها شعله‌های گاز باید سالم باشد، بلکه باید به طور مدوام از آن‌ها استفاده کنید. در حالت ایده آل باید هر روز از اجاق گاز برای پختن غذا استفاده کنید. این کار باعث می‌شود انرژی آتش در خانه شما جریان پیدا کند و در نهایت رفاه بیشتری جذب شما و خانه تان شود.

5. از کریستال سیترین استفاده کنید

سیترین کریستالی برای جذب ثروت استفاده می‌شود. کوارتزی با رنگ طلایی پر زرق و برق که ثروت و رفاه زیادی را وارد زندگی شما می‌کند. در واقع سیترین جزو کریستال‌هایی است که انرژی منفی را نگه نمی‌دارد. بنابراین، با این کریستال می‌توانید به آسانی ثروت را به سمت زندگی خود جذب کنید.

لینک مرتبط: فنگ شویی چیست؟ تاثیر اصول فنگ شویی را بر زندگی دست کم نگیرید!

6. یک کاسه پرتقال برای جذب ثروت

پرتقال از فنگ شویی در چینی سرچشمه می‌گیرد. در واقع پرتقال به عنوان نماد برجسته خوش شانسی و ثروت در فنگ شویی در نظر گرفته می‌شود. حتی رایحه پرتقال نیز به نشاط و حس زندگی کمک می‌کند. طبق باور فنگ شویی ثروت، شما باید همیشه یک کاسه پرتقال تازه در آشپزخانه یا اتاق نشیمن خود داشته باشید تا ثروت و انرژی مثبت را به خانه خود دعوت کنید.

7. فنگ شویی ثروت؛ جمع آوری سکه‌های چینی

اعتقاد بر این است که جمع آوری سکه‌های چینی نمادی برای شانس خوب و انرژی مثبت است. از آن جایی که در چین باستان از آن‌ها به عنوان ارز استفاده می‌شد، اعتقاد بر این است که آن‌ها نماد ثروت و رفاه هستند.

مطلب مرتبط: رنگ مناسب اتاق خواب زوجین؛ با رنگ‌های مناسب، فضایی بی نظیر خلق کنید!

8. در فنگ شویی ثروت رنگ قرمز دروازه به ثروتمند شدن کمک می‌کند

درب ورودی یکی از بخش‌های مهم همه خانه است. شما می‌توانید درب را به رنگ قرمز رنگ آمیزی کنید زیرا طبق فنگ شویی، قرمز جزو یکی از رنگ‌های خوش یمن محسوب می‌شود. این درب قرمز رنگ باعث جذب فرصت‌ها، توجه و انرژی زیادی در زندگی شما می‌شود.

9. نگهداشتن مجسمه لاک پشت در خانه

نگهداشتن مجسمه لاک پشت در فنگ شویی برای ثروت یکی دیگر از وسایل عالی برای جذب پول و رفاه است. این لاک پشت‌ها معمولا از شیشه، رزین، گل، فلز، چوب و کریستال ساخته می‌شوند. در واقع لاک پشت نمادی از عمر طولانی و رفاه خیلی زیاد است.

لینک مرتبط: ۱۵ بهترین از گیاهان افزایش دهنده انرژی مثبت در خانه

10. سنگ چشم زخم برای محافظت از رفاه

سنگ زخم چشم یک نماد شناخته شده و موثر فنگ شویی برای تقویت و تحریک خوش شانسی و به ارمغان آوردن فراوانی است. نگهداری آن در خانه رونق زیادی به همراه دارد و همچنین به عنوان یک دکور دیواری خیلی جذاب نیز محسوب می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 64

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان