جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
2.7
(46)

انتقال به یک مکان جدید فرصتی فوق العاده برای تنظیم مجدد انرژی خانه است. فنگ شویی می‌تواند به جریان نیروی حیات، حس سرزندگی کمک کند. در این نوشتار به چند شیوه برای فنگ شویی ورود به خانه جدید اشاره می‌کنیم که می‌تواند به جریان انرژی در خانه جدیدتان کمک کند. اگر از طرفداران فنگ شویی هستید و دوست دارید در خانه جدیدتان انرژی‌های مثبت جریان بیابد، با ما در این نوشتار همراه باشید.

1. به ورودی خانه خود بیشتر توجه کنید

در فنگ شویی، درب ورودی خانه اهمیت زیادی دارد. در واقع در ورودی جایی است که انرژی و فرصت‌ها وارد خانه و زندگی شما می‌شود، بنابراین طرح و دکور آن مهم است. اگر درب ورودی را نادیده بگیرید یعنی جریان انرژی را در تمام زندگی تان محدود می‌کرده اید.

مطلب مرتبط: فنگ شویی چیست؟ تاثیر اصول فنگ شویی را بر زندگی دست کم نگیرید!

سه نکته مهم برای فنگ شویی درب ورودی:

  • مطمئن شوید که درب خانه شما تمیز است. نه تنها سطح در، بلکه دستگیره‌ها، لولاها و چارچوب آن نیز باید تمیز باشد. باید در به راحتی باز و بسته شود.
  • هر به هم ریختگی یا چیزی که مانع دید یا مسیر درب ورودی می‌شود را بردارید. باید شماره خانه شما به راحتی قابل مشاهده باشد. اگر یک دوست یا پستچی نتواند خانه شما را پیدا کند، پس فرصت‌های جدید نیز نمی‌توانند شما را پیدا کنند.
  • سعی کنید همیشه از درب ورودی اصلی خانه خود استفاده کنید. حتی اگر استفاده از در پشتی یا گاراژ راحت است، اما به استفاده از در جلویی خانه توجه کنید. این کار باعث فعال نگهداشتن در ورودی می‌شود و جریان انرژی را به آن قسمت خانه هدایت می‌کند.

لینک مطلب: رنگ مناسب اتاق خواب زوجین؛ با رنگ‌های مناسب، فضایی بی نظیر خلق کنید!

2. فنگ شویی برای ورود به خانه جدید؛ تعمیر خانه

وقتی به خانه جدید خود نقل مکان می‌کنید، دقت کنید که همه چیز سالم باشد و به درستی کار کند. کمی ‌وقت بگذارید تا مطمئن شوید که همه چیز سالم است. وسایل شکسته در خانه فقط جریان انرژی در زندگی تان را محدود می‌کند. آن‌ها همچنین یادآور کارهایی هستند که «باید» انجام می‌شد اما هنوز نیمه کاره مانده است. همین امر منبعی از احساس گناه در وجود شما می‌شود. به همین دلیل، تعمیر یا حذف هر چیزی که شکسته یا نیاز به ترمیم دارد، مهم است. مشعل‌ها، پریزها، لولاها و سایر قسمت‌های خانه خود را بررسی کنید و در اسرع وقت برنامه ای برای رفع هر چیزی که نیاز به تعمیر دارد، بچینید و یکی یکی رفع کنید.

همه آنچه نیاز به ترمیم دارد را در نظر بگیرید. اگر وسیله ای برای شما معنای خاصی دارد ترمیمش کنید، اما اگر قابل ترمیم نیست، رهایش کنید.

مطلب مرتبط: ۱۵ بهترین از گیاهان افزایش دهنده انرژی مثبت در خانه

3. فنگ شویی ورود به خانه جدید؛ آنچه را نیاز ندارید، دور بریزید

خیلی از ما بیشتر از نیازهای خود وسیله داریم. جابه‌جایی زمان خوبی2.  برای دور انداختن وسایل غیر ضروری است. داشتن وسایل زیاد چیز بدی نیست، اما اغلب ما چیزهای زیادی داریم که برخورد با آن‌ها تبدیل به یک کار طاقت فرسا و منبع استرس شده است. به خصوص هنگامی‌که در حال جابه جایی به مکان یا خانه دیگری هستید. چرا خودتان را با دور ریختن وسایلی که نیاز ندارید یا دادن آن به دیگر افراد کارتان را ساده و راحت نمی‌کنید؟ کمی‌وقت بگذارید و لباس‌ها، کتاب‌ها و سایر وسایل خود را از نظر بگذرانید.  فقط چیزهایی را که واقعا استفاده می‌کنید و دوست دارید، نگهدارید.

برای آرامش خانه شما: ۵ راهکار که خانه ای پر از آرامش بسازیم

اگر خانه شما بیش از حد پر از وسایل باشد، یعنی آماده دریافت چیزهای جدید نیستید. برای همین این احساس در زندگی شما نیز صادق است. اجازه دهید این جا به جایی فرصتی برای استقبال از مواهب جدید در زندگی تان باشد. شما با دور ریختن وسایلی که نیاز نداشته اید، به چیزهایی که در راه است بله می‌گویید.

4. انرژی ساکنین قبلی را پاک کنید

خانه‌ها قدرت حفظ انرژی را دارند. حتی پس از این که به مکان جدیدی نقل مکان می‌کنید، انرژی شما در خانه قبلی باقی می‌ماند. حتی اگر اولین کسی باشید که در خانه خود زندگی می‌کنید، زمینی که روی آن خانه ساخته شده، انرژی ساکنین قبلی را حفظ کرده است. می‌توانید درباره تاریخچه خانه ای که در آن زندگی می‌کنید تحقیق کنید تا در مورد انرژی موجود در خانه خود بیاموزید. ممکن است در این تحقیقات انرژی سرشار از شادی و فراوانی پیدا کنید، یا هم متوجه چالش‌های و ناراحتی ساکنان قبلی آن شوید.

لینک مرتبط: ۹ خوشبو کننده طبیعی که عطر خوشی را به فضای خانه تان می بخشند!

پس وقتی به یک خانه جدید نقل مکان می‌کنید، پاک کردن همه خانه از شستن تا ترمیم وسایل می‌تواند انرژی ساکنین قبلی را پاک کند. همچنین با این کار شما به انرژی جدید و مثبت خوش آمد می‌گویید. یکی از راه‌ها برای پاک کردن انرژی قبلی می‌تواند دود کردن یا سوزاندن گیاهان معطر باشد. مثلا می‌توانید از اسماج استفاده کنید. اسماج را غلیظ دود کنید و بگذارید به همه اتاق‌ها برسد.

پرتقال نیز موادی عالی برای پاکسازی فضا است. رایحه و رنگ روشن پرتقال نشاط آور است و منبع انرژی فعال یانگ است. می‌توانید از اسانس پرتقال استفاده کنید. یا پوست پرتقال تازه را بسوزانید. بگذارید عطر پرتقال همه خانه شما را در بر بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 46

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان