جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
5
(1)

اگر رنگ‌ها را به درستی استفاده کنید، می‌توانند بیان‌گر احساسات شما باشند. رنگ مناسب اتاق خواب زوجین نه تنها به زیبا دیده شدن اتاق کمک می‌کند بلکه تاثیر آرامش بخشی بر آن‌ها و فضای اتاق آن‌ها دارد. تاثیر رنگ‌ها بر محیط و روان شما باورنکردنی است. رنگ‌ها همچنین زبانی برای ابراز احساسات عاشقانه بین آدمها هستند. احساسات و رنگ‌ها، همراه با فنگ شویی، محیطی ایده آل برای یک زوج تازه ازدواج کرده ایجاد می‌کند. برای همین ما فهرستی از ترکیب رنگ‌های مناسب برای اتاق زوجین آماده کرده ایم که به آن‌ها در ایجاد فضای رمانتیک اتاق خواب شان کمک می‌کند.

این ۶ رنگ به انتقال احساس عشق و محبت و ایجاد فضایی رمانتیک در اتاق خواب یک زوج تازه ازدواج کرده کمک می‌کند. خب اگر می‌خواهید در این مورد این رنگ‌ها بیشتر بدانید با ما در این مطلب از سری مطالب سبک زندگی خبرنامه همراه باشید.

لینک مرتبط: رنگ مکمل قهوه ای؛ چه رنگ ‌هایی با رنگ قهوه ای ست می‌شوند؟

6 رنگ مناسب اتاق خواب زوجین

1. رنگ صورتی

هنگام دکور اتاق خواب خود مجبور نیستید همه اتاق را صورتی رنگ کنید. هرچند صورتی رنگ عشق است و با دیدن آن حس عاشقانه بین تان زنده می‌شود، اما می‌توانید با دیگر رنگ‌ها ترکیبش کنید. سایه‌هایی مانند مسی، طلایی و برنزی بهترین ترکیب با رنگ صورتی است. برای ایجاد فضایی رمانتیک، این سایه‌ها را با صورتی تیره یا هم صورتی تیره را با سفید ترکیب کنید. همچنین ترکیب رنگ صورتی با ترکیب بافت طبیعی چوب نیز همخوانی خاصی دارد.

تقریبا هر رنگ صورتی و در هر سایه ای با انتقال احساس عاشقانه مرتبط است.

مطلب مرتبط: روانشناسی رنگ ها: رنگ مورد علاقه تان چه چیزی در مورد شخصیت تان می گوید؟

2. قرمز رنگ مناسب اتاق خواب زوجین

از آن جایی که قرمز رنگ عشق و عاشقی است، خیلی از عروس‌ها سعی می‌کنند در ترکیب رنگ دکور خانه و اتاق خواب خود از آن استفاده کنند. برای این که فضای اتاق خود رمانتیک کنید، آن را با رنگ قرمز دکور کنید. به محض این که وارد اتاق خود شوید، روز عروسی خود را به یاد خواهید آورد.

ترکیب رنگ قرمز آتشین با رنگ‌های خنثی یا سایه‌های خاکستری در دکور مدرن امروزی فوق العاده است. استفاده بیش از حد از رنگ قرمز فضا را تیره و سنگین می‌کند. به این دلیل خلاق باشید و از این رنگ تنها برای رو تختی یا دیوار پشت تخت استفاده کنید تا فضا رومانتیک تر شود.

لینک مرتبط: ۱۰ بهترین رنگ برای اتاق مطالعه که آرامش و تمرکز را برای تان فراهم می کند

3. اخرایی زرد

یک اتاق خواب اخرایی رنگ هم جذاب است هم زیبا. برای نشاط بخشیدن به همه چیز در اتاق خواب خود، اخرایی زردی را انتخاب کنید که بیشتر به نارنجی متمایل است تا قهوه ای. با ورود نور طبیعی از پنجره‌های بزرگ و درخشش نور خورشید می‌تواند فضایی رمانتیک به اتاق خواب شما ببخشد. علاوه بر استفاده از این رنگ برای پشت تخت، می‌توانید از آن برای دیوار پشت تلویزیون نیز استفاده کنید. همچنین این رنگ می‌تواند در دیگر قسمت‌های اتاق و وسایل خانه نیز استفاده شود. اخرایی زرد یک رنگ مناسب برای اتاق خواب زوجین است.

لینک مرتبط: لاغری با رنگ ها؛ آیا رنگ بشقاب تان به کاهش وزن کمک می‌ کند؟

4. مشکی

اگر می‌خواهید در دکور خانه خود رنگ مشکی را استفاده کنید، پس بیشتر و خلاقانه تر فکر کنید. وقتی نوبت به دکوراسیون اتاق می‌رسد، هیچ چیز بهتر از ترفند انتخاب تک رنگی نیست. هنگامی‌که با سایه‌های خاکستری سفید یا روشن تر ترکیب کنید خیره کننده خواهد شد. اتاقی که با رنگ تیره مانند سیاه رنگ آمیزی شده است، هرچند کوچک تر به نظر می‌رسد اما روشنایی بیشتری خواهد داشت. اگر اتاق خواب شما کوچک است از این رنگ اجتناب کنید. اما برای اتاق خواب بزرگ، این رنگ مناسب است. اگر می‌خواهید فضای خصوصی اتاق خواب شما گرم و جذاب به نظر برسد، سعی کنید از رنگ مشکی به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید.

مطلب مرتبط: ۱۴ بهترین رنگ برای اتاق خواب که فضایی پر از آرامش برای تان فراهم می کند

5. سبز نعنایی

سایه‌های سبز تیره‌ و آبی، مانند نعنایی، اغلب الهام ‌بخش طرح‌های رنگی اتاق خواب شما خواهد بود. دکور خانه با ترکیب رنگ‌های خاکستری کم رنگ و سبز نعنایی با استفاده از نور طبیعی بینظیر است. با این ترکیب رنگی نه تنها اتاق زیبا می‌شود بلکه روشنایی اتاق را دو چندان می‌کند. اتاق خواب با رنگ سبز نعنایی آرامش بخش است. اگر این طرح رنگی را انتخاب کنید، فضایی جذاب با کنتراست عالی و عناصر طراحی کم رنگ ایجاد خواهید کرد.

ترکیب رنگ‌های پرطرفدار اتاق خواب زوجین

گزینه‌های زیادی برای طراحی اتاق خواب وجود دارد، اما رایج ترین نقطه شروع، ترکیب رنگ‌های مناسب هم است. انتخاب این 4 رنگ ترکیبی برای اتاق خواب زیبایی فوق العاده ای دارد.

لینک مرتبط: ۱۰ بهترین رنگ های انرژی بخش به خانه که محیط زندگی شما را تغییر می دهند

1. صورتی و آبی

رنگ‌های صورتی ملایم و رنگ‌های خنثی مثل آبی، علی‌رغم این که یک طرح رنگ زنانه است، می‌تواند به زیباتر دیده شدن اتاق خواب کمک کند.‌

2. هلویی و خاکستری

مدت‌های زیادی است که رنگ خنثی خاکستری برای دکور اتاق خواب مورد استفاده است. زیرا در ترکیب رنگ‌های دیگر جلوه خاصی ایجاد می‌کند.

3. لیمویی و سفید، رنگ مناسب اتاق خواب زوجین

اگر به دنبال نمونه ای از نحوه ترکیب رنگ‌ها در دکوراسیون اتاق خواب خود هستید، این ترکیب رنگ آرامش بخش را امتخان کنید.

مطلب مرتبط: ترکیب رنگ ها با هماهنگی رنگ سایه و لباس شما

4. بنفش و طلایی

ترکیب طلایی و بنفش در اتاق خواب نمونه ای کلاسیک از رنگ‌های متضاد است که به خوبی با هم ترکیب می‌شوند.

کلام پایانی

برای زوج‌هایی که تازه ازدواج کرده اند، انتخاب طرح رنگ برای اتاق خواب خیلی مهم است. یک طرح رنگ در دکور اتاق خواب می‌تواند ترکیب دو رنگ گرم و سرد باشد. در هنگام دکور اتاق خواب یا خانه خود باید مراقب انتخاب رنگ باشید، نباید رنگی را انتخاب کنید که با هم سازگار نیستند.

بیشتر بخوانید:

معنی رنگ ها در کشورهای جهان چیست؟

تست شخصیت؛ رنگ ها چه چیزی در باره شما می گویند؟

۲۰ شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال ۲۰۲۲: رنگ های قرمزی که باید امتحان کنید

۶ ایده دکوراسیون اتاق دخترانه برای تغییر فضای اتاق خواب

با این ۶ نکته مهم از چرخه رنگ‌ها، استایل خاص خودتان را خلق کنید!

پیش از طراحی ‌اتاق نشیمن این ۶ نکته را بخوانید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان