جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.4
(30)

اگر شما هم جزء کسانی هستید که اصلا رنگ مویتان را دوست ندارید می‌توانید برای از بین بردن رنگ مو از جوش شیرین استفاده کنید. جوش شیرین این یک جایگزین طبیعی برای مواد شیمیایی خشن است. شما مجبور نیستید موهای خود را کوتاه کنید یا روی آن رنگ مشکی بزنید، این ماده ساده به محو شدن رنگ مو به طور طبیعی کمک می‌کند. اگر می‌خواهید با 7 روش برای از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین آشنا شوید، حتما به خواندن این مطلب ادامه دهید.

چگونه رنگ مو را با جوش شیرین پاک کنیم؟

این 7 ترکیب به محو شدن رنگ موهای نیمه دائمی کمک می‌کند. اما اگر از رنگ موی دائمی استفاده کرده‌اید و از نتیجه آن ناراضی هستید، لطفا با یک متخصص مو مشورت کنید. همچنین در استفاده از این روش ها دقت کنید، زیرا امکان بروز واکنش های آلرژیک وجود دارد. بنابراین سعی کنید با احتیاط از آن ها استفاده کنید.

برای از بین بردن رنگ مو، موها را جوش شیرین بشویید

از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین

جوش شیرین و سرکه پاک کننده های قوی هستند. هرچند این ترکیب احتمالاً موهای شما را کمی خشک می‌کنند، اما تا حدی به از بین بردن رنگ موهای شما نیز کمک می‌کنند.

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری جوش شیرین

1 و 2/1 فنجان آب

1 قاشق غذاخوری سرکه سیب

5 قطره اسانس معطر

نحوه استفاده از ترکیب سرکه و جوش شیرین:

دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با نصف فنجان آب ترکیب کنید. سپس موهای را خیس کنید و این مخلوط را روی آن بمالید. حدود 10 دقیقه صبر کنید، بعد موهایتان را با آب بشویید.

حالا سرکه، آب و اسانس را در یک پارچ ترکیب کنید و به عنوان آخرین آبکشی آن را روی موهایتان بریزید و دیگر موهای روی موهایتان آب نریزید. اگر 3 الی 4 روز متوالی از این ترکیب استفاده کنید، به نتیجه دلخواه تان می‌رسید.

مایع ظرفشویی و جوش شیرین برای از بین بردن رنگ مو

از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین

مواد لازم:

3 قاشق غذاخوری جوش شیرین

شامپو ضد شوره 4 قاشق غذاخوری

1 قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی

کلاه دوش / کیسه پلاستیکی

نحوه استفاده از جوش شیرین و مایع ظرفشویی:

همه مواد را در یک کاسه با هم ترکیب کنید تا مخلوط یکدستی به دست آید. سپس ترکیب آماده شده را روی موهای خشک بمالید تا کاملا موها به آن آغشته شوند. حالا روی موهایتان یک کلاه دوش یا یک کیسه پلاستیکی بپوشید و 20 دقیقه صبر کنید. در آخر موهایتان را با آب گرم به طور کامل بشویید. از این ترکیب نیز 2-3 روز به طور منظم استفاده کنید.

از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین و شامپو

از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین

مواد لازم:

1 قاشق غذاخوری جوش شیرین

شامپو ضد شوره سر 1 قاشق غذاخوری

نحوه استفاده از جوش شیرین و شامپو:

جوش شیرین را با یک شامپوی قوی ضد شوره در یک کاسه ترکیب کنید. سپس موهایتان را با آب داغ مرطوب کرده و مخلوط آماده را روی موهایتان بمالید. 20 دقیقه صبر کنید در آخر موهایتان را با آب گرم بشویید. از این ترکیب نیز 3 الی 4 روز به طور منظم و متوالی استفاده کنید.

جوش شیرین و آب لیمو

از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری آب لیمو

2 قاشق غذاخوری جوش شیرین

نحوه استفاده از لیمو و جوش شیرین برای محو کردن رنگ مو:

مواد را در یک کاسه با هم ترکیب کنید تا مخلوط یکدستی به دست آید. سپس آن را فقط روی موهای رنگ شده بمالید و حدود 15 تا 20 دقیقه صبر کنید. در اخر موهایتان را با یک شامپو شستشو دهید. اگر می‌خواهید از این روش نتیجه خوبی بگیرید، 3 الی 4 روز از این ترکیب استفاده کنید.

جوش شیرین و نمک اپسوم برای از بین بردن رنگ مو

از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین

مواد لازم:

1 قاشق غذاخوری جوش شیرین

1 قاشق غذاخوری نمک اپسوم

1 لیوان آب

نحوه استفاده از این ترکیب:

مواد را در یک کاسه با هم ترکیب کنید. موهایتان را به این مخلوط آغشته کنید و بگذارید حدود 20 دقیقه بماند. سپس از شامپوی همیشگی تان برای شستن موها استفاده کنید. اگر به دنبال محو کردن رنگ مو با جوش شیرین هستید، حتما 4 روز از این ترکیب استفاده کنید.

ویتامین C و جوش شیرین برای از بین بردن رنگ مو

از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری شامپو ضد شوره

5-10 قرص ویتامین C له شده

1 قاشق غذاخوری جوش شیرین

نحوه استفاده از مخلوط ویتامین سی و جوش شیرین:

مواد را در یک کاسه با هم ترکیب کنید تا خمیر یکدستی به دست آید. سپس آن را روی موهای مرطوب بمالید تا موها کامل آغشته به این ترکیب شوند. 30 تا 60 دقیقه صبر کنید و بعد موهایتان را بشویید. بهتر است 4 روز از این مخلوط استفاده کنید.

جوش شیرین و پراکسید برای از بین بردن رنگ مو

از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین

مواد لازم:

6 قاشق غذاخوری جوش شیرین

3 قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن 3 درصدی

1 قاشق غذاخوری نرم کننده

کلاه دوش

نحوه استفاده:

مواد را در یک کاسه با هم ترکیب کنید. سپس مخلوط را روی موهایتان بمالید. پس از این که موها را به ترکیب جوش شیرین و پراکسید آغشته کردید، یک کلاه روی موهایتان بکشید و 60 دقیقه صبر کنید. در آخر موهایتان را شامپو بزنید. از این روش باید 1 تا 2 بار در هفته استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 30

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان