جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
808 بازدید

فقط یک نابغه می تواند آزمون زن پولدار را حل کند؛ کدام یک ثروتمندتر است؟

فقط یک نابغه می تواند آزمون زن پولدار را حل کند؛ کدام یک ثروتمندتر است؟
خواندن 4 دقیقه
3.6
(371)

آزمون زن پولدار: آیا می توانید زن ثروتمند را در این تصویر تشخیص دهید؟ معماها و بازی های ذهنی درک و خلاقیت مغز ما انسان ها را بهبود می بخشند. زیرا ما می توانیم به صورت ناخودآگاه از آن‌ها راه ها و چیزهای جدیدی را بیازموزیم. برخی از معماها به ما کمک می کنند تا با یکدیگر پیوند برقرار کنیم، وقتی با هم به صورت گروهی معما یا پازلی را حل می کنیم، به یک تیم و جسمی غول پیکر تبدیل می شویم. بنابراین، ما امروز آزمون زن پولدار را برای شما آماده کرده ایم که در آن باید تشخیص دهید کدام یکی از زن ها پولدار است.

برای شما: آزمون شناسایی انسان: در یک نگاه بگویید کدام مجسمه یک انسان است!؟ 

آیا آماده اید؟ اگر بله، پس بیایید شروع کنیم.

آزمون زن پولدار

کدام یک ثروتمند است؟

برای شما: با پیدا کردن 6 حیوان در این تصویر ثابت کن که تیزبینی!

در تصویر شما می توانید دو خانم جذاب را ببینید که به سمت شما نگاه می کنند. هر دوی این زن ها سر و وضع مناسبی دارند و پولدار به نظر می رسند. اما یکی از این خانم ها ثروتمندتر از دیگری است. چالش این است تا نظر به شواهد موجود در تصویر بگویید کدام زن پولدار است.

پیشنهاد می کنیم اول خوب حواس تان را جمع کنید بعد با دقت تصویر را بررسی کنید تا سرنخی را جا نیندازید. اما به یاد داشته باشید جواب در بخش زیر قرار دارد، اما تقلب نکنید!

تست هوش: آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی: آیا می توانی در 5 ثانیه آرایشگر تقلبی را شناسایی کنی؟

.

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

.

برای تیزبین ها: آزمون شناخت تفاوت: آیا می توانید در طول 5 ثانیه کلاه متفاوت را تشخیص دهید؟

جواب

آیا موفق شدید زن پولدار را شناسایی کنید؟ اگر تصویر را با دقت بررسی کرده باشید پس حتما موفق شده اید زن ثروتمندتر را تشخیص دهید. به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

زن پولدار

 

جواب آزمون زن پولدار خانم مو قهویی است که در سمت راست تصویر ایستاده است. اگر دقت کنید متوجه می شوید که او صاحب برند کیفی است که خانم مو طلایی در دست دارد. پس او باید پولدرتر باشد.

برای شما: آزمون هوش و بینایی؛ در 11 ثانیه چند مربع را می توانید بشمارید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون زن پولدار لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست ها و توهم نوری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت یک تست هوش نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند. درست مانند آزمون زن پولدار که میزان تیزبینی، دقت و هوش شما را به چالش می کشد.

بیشتر بخوانید: تست بینایی گربه مخفی: آیا می توانید در 8 ثانیه گربه را پیدا کنید؟

فریب مغز

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا باعث فریب مغز می شوند. این توهمات نوری می تواند تصویری از یک پرتره، یک شی یا حتی نقاشی باشد. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. خوب حالا بیایید تا پاسخ درست را به شما بگوییم.

بیشتر بخوانید: آزمون شناسایی دزد؛ فقط یک نابغه می تواند دزد را در این تصویر تشخیص دهد

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 371

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان