جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

آزمون هوش و بینایی؛ در 11 ثانیه چند مربع را می توانید بشمارید؟

آزمون هوش و بینایی
خواندن 4 دقیقه
4
(59)

در این آزمون هوش و بینایی سعی کنید در طول 11 ثانیه مجموع مربع های داخل تصویر را بشمارید. اما آیا می دانستید که فقط افراد با ضریب هوشی بالا و مهارت بینایی عالی می توانند تعداد دقیق مربع ها را در 11 ثانیه بشمارند. شما چطور؟

بیشتر بخوانید: پازل هوش تصویری: کدام سوراخ اول از همه بوجود آمده است!؟

این آزمون هوش و بینایی یک روش سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شما است. در این نوع از پازل های ذهنی، باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی و استدلال منطقی خود به جواب برسید. این نوع آزمون ها از یک بازی فکری ساده سرگرم کننده تر و جذاب تر است. زیرا برای رسیدن به راه حل باید خلاقانه فکر کنید. به هر حال، آیا آماده اید تا مربع های داخل تصویر را بشمارید؟

برای شما: معمای تشخیص عروس قاتل: چه کسی همسرش را به قتل رسانده است؟ 5 ثانیه زمان دارید!

آزمون هوش و بینایی؛ چند مربع در تصویر وجود دارد؟

آزمون مربع

در تصویر بالا باید تعداد دقیق مربع های داخل تصویر را مشخص کنید. سوال پازل از بینندگان این است: «چند مربع در تصویر وجود دارد؟» در تصویر مربع بزرگی را مشاهده می کنید که به مربع های کوچکتری تجزیه شده است. اما تعداد دقیق آن‌ها معلوم نیست. اکنون ما از شما می خواهیم تا در 11 ثانیه تعداد کامل مربع ها را تشخیص دهید.

جذاب: آزمون شناسایی دزد الماس: در تصویر چه کسی الماس را دزدیده است؟

شما باید قبل از پاسخ دادن به این آزمون هوش و بینایی با دقت به تصویر نگاه کنید، زیرا پاسخ بسیار ساده اما دشوار است. اما نگران نباشید چون جواب در پایان صفحه قرار دارد. با این حال به تقلب فکر نکنید!

.

.

.

تست هوش: تست دقت تفاوت تصویر: اگر بتوانید 3 تفاوت را در 11 ثانیه تشخیص دهید، چشمان به تیزی عقاب دارید

.

.

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

برای شما: آزمون شناسایی پزشک قلابی: فقط باهوش ها می توانند پزشک قلابی را در 5 ثانیه تشخیص دهند

.

.

جواب

اگر به مربع های بزرگ و کوچک در تصویر با دقت نگاه کنید، می توانید تعداد دقیق مربع های داخل تصویر را تشخیص دهید. برای آسانی کار، در تصویر زیر اضلاع هر مربع را با رنگ متفاوتی نشانی کرده ایم:

جواب آزمون مربع

10 مربع در تصویر وجود دارد. خوب این هم پاسخ آزمون هوش و بینایی! این پازل فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای ارزیابی سطح هوش شما بود. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح هوش شما است.

برای باهوش ها: آزمون تشخیص زن مجرد: آیا می توانید بگویید کدام یک از این زنان مجرد است؟

بازی فکری فوق راهی سرگرم کننده برای آزمایش هوش و مهارت های بینایی شماست. این نوع از پازل ها به جای مهارت های ریاضی به تفکر جانبی نیاز دارند. اما اگر در عرض چند ثانیه جواب را پیدا کرده باشید، قطعا احساس موفقیت خواهید کرد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این آزمون هوش و بینایی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 59

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان