جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
41 بازدید

آزمون شناخت تفاوت: آیا می توانید در طول 5 ثانیه کلاه متفاوت را تشخیص دهید؟

آزمون شناخت تفاوت: آیا می توانید در طول 5 ثانیه کلاه متفاوت را تشخیص دهید؟
خواندن 3 دقیقه
2.8
(87)

پنج شنبه خود را با آزمون شناخت تفاوت شروع کنید. چالش این است تا در طول 5 ثانیه تشخیص دهید کدام کلاه جفت مشابه ندارد. بازی های فکری تمرین های ذهنی ساده و خلاقانه ای هستند که مغز شما را تازه نگه می دارند. این پازل با محدودیت زمانی مهارت های ذهنی و بینایی شما را آزمایش می کند. شانست را امتحان کن!

بیشتر بخوانید: آزمون تک شاخ متفاوت: آیا می توانید در 10 ثانیه تک شاخ متفاوت را تشخیص دهید؟

بازی های فکری نوعی از پازل است که حل آن به تفکر و مهارت هوش نیاز دارد. حل این گونه چالش ها ذهنی اغلب نیاز به تفکر جانبی با در نظر گرفتن محدودیت های داده شده در سوال دارد. برخی از این معماها می توانند ساده و برخی دیگر مانند آزمون شناخت تفاوت، دشوار باشند، اما همه آن‌ها راهی عالی برای آزمایش مغز است.

مطلب مرتبط: آزمون شناسایی انسان: در یک نگاه بگویید کدام مجسمه یک انسان است!؟

آزمون شناخت تفاوت

آزمون شناخت تفاوت

در تصویر زیر کلاه های زیادی در رنگ های سرخ، آبی و سبز وجود دارد. هر یک از کلاه ها یک جفت مشابه دارد به جز یکی. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا کلاه متفاوت را در طول 5 ثانیه یا کمتر پیدا کنید. برای پیدا کردن کلاه متفاوت در تصویر، باید از چشمان تیزبین و هوش عالی خود استفاده کنید. آزمون شناخت کلاه آنقدر ها هم دشوار نیست، شما فقط باید مغز خود بر روی  پیدا کردن کلاه متفاوت متمرکز کنید.

زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست خودشناسی تصویری؛ آنچه ابتدا می بینید شخصیت شما را فاش می کند!

.

.

مطلب مرتبط: تست بینایی اسب آبی: 10 ثانیه فرصت دارید تا اسب آبی را بین فلامینگوهای صورتی پیدا کنید!

پاسخ آزمون را در اینجا جستجو کنید:

معماها و بازی های فکری بر اساس تفکر، منطق و خلاقیت استوار هستند. یعنی، با هر آزمایش، توانایی شما در تفکر و تصمیم گیری بهتر می شود. به هر حال، زمان شما به پایان رسیده است. آیا توانستید کلاه متفاوت را تشخیص دهید؟

در آزمون شناخت تفاوت مجموعا 11 کلاه وجود دارد که در میان آن‌ها 1 کلاه متفاوت از بقیه و بدون جفت مشابه است. ما مطمئن هستیم که خیلی ها تا هنوز جواب را پیدا کردند.

مطلب مرتبط:  آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی: آیا می توانی در 5 ثانیه آرایشگر تقلبی را شناسایی کنی؟

جواب

اما اگر هنوز موفق نشدید، لطفا به تصویر زیر نگاهی بیندازید:

آزمون شناخت تفاوت

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطلب مرتبط: فقط یک نابغه می تواند آزمون زن پولدار را حل کند؛ کدام یک ثروتمندتر است؟

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 87

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان