تست بینایی گربه مخفی: آیا می توانید در 8 ثانیه گربه را پیدا کنید؟

توسطسهراب شهریار

دی ۴, ۱۴۰۲ به روز رسانی : دی ۴, ۱۴۰۲ ,
تست بینایی گربه مخفی

تست بینایی گربه مخفی! باید تیزبین باشی تا بتوانی گربه را در این تصویر پیدا کنی. جایی در این نقاشی زیبا، یک گربه به خوبی در معرض دید عموم پنهان شده است. آیا می توانید گربه مخفی را در طول 8 ثانیه یا کمتر پیدا کنید؟ اکنون با انجام این چالش توهم نوری مهارت های بینایی خود را محک بزنید.

توهمات نوری و معماها صدها سال پیش از امروز آغاز شده و اکنون اینترنت و دنیای مجازی را تحت تاثیر قرار داده اند. آن‌ها انواع مختلفی دارد، اما همه آن‌ها می توانند مغز ما انسان ها را فریب دهند. گاهی اوقات این تصاویر شما را گیج کرده و باعث می شوند به چیزی که با چشمان‌تان می بینید شک کنید. به هر حال، آیا آماده اید تا بینایی خود را محک بزنید؟

تست بینایی گربه مخفی؛ در 8 ثانیه گربه را پیدا کنید

تست بینایی گربه مخفی

تصویر تست بینایی گربه مخفی یک نقاشی زیبا است که گوشه ای از زندگی روستایی را نشان می دهد. شما می توانید در تصویر حیواناتی مانند: گاو، سگ و مرغ را ببینید. اما جایی در این نقاشی زیبا یک گربه پنهان شده است. چالش این است تا در طول 8 ثانیه گربه را پیدا کنید. آیا می توانید در طول 8 ثانیه گربه را پیدا کنید؟

برای شما: در یک نگاه 3 تفاوت بین عکس های دختر خواننده را پیدا کنید!

.

.

بیشتر بخوانید: کدام یک مادر بی مسئولیتی است؟

.

عجله کنید 8 ثانیه زمان زیادی نیست.

.

.

برای شما: تست شخصیت انتخاب سخت: چه کسی را نجات می دهید، پدر یا مادر؟ فقط یک انتخاب دارید!

فواید تست های بینایی

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. تست های بینایی و معماهای تصویری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید آنها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که انجام آنها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کنند.

افرادی که بینایی عالی دارند می توانند گربه را پیدا کنند.

.

برای شما: آزمون تشخیص مردی از آینده: چه کسی از آینده آمده است؟

.

سرنخ: به سمت راست تصویر نگاه کنید.

.

.

.

زمان شما تمام شد.

چالش های توهم نوری راه خوبی برای آزمایش مهارت های بینایی و همچنین هوش شما هستند. خوب به هر حال، آیا موفق شدید گربه مخفی شده در تصویر را پیدا کنید؟

بیشتر بخوانید: با انتخاب 3 توپ مسئله ریاضی را حل کنید!

جواب تست بینایی گربه مخفی

ما معتقدیم افراد چشم عقابی به سرعت گربه را شناسایی کرده اند. برخی ها ممکن است هنوز به دنبال گربه پنهان شده در نقاشی باشند. حالا جستجو را متوقف کنید و برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

تست بینایی گربه مخفی

جواب تست بنیایی گربه مخفی: گربه را می توان در سمت راست قسمت پاینی نقاشی مشاهده کرد. او یک گربه سیاه است.

برای شما: تست بینایی با هندوانه: تیزبین ها 5 هندوانه بی دانه را تشخیص دهید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی گربه مخفی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 88

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *